Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 353158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Numar invitatie: 353158/28.08.2013
Denumire contract: Consumabile medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2237192/+40 0318059301, Fax: +40 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 2237192/+40 0318059301, fax: +40 2231480, persoana de contact: TEREZA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.N.G.G. Ana Aslan - Bucuresti, str. Caldarusani nr. 9, sect. 1 Parter - Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile medicale (materiale sanitare)
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 366, 958.2 - 519, 777.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare1% din valoarea maxima estimata 5197.77 lei, valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Coantumul ce se va retine in masura in care Consiliul respinge contestatia este conf art 278.1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, cod fiscal 428333, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii conf.art 5 ordin Presedinte ANRMAP 509/2011 in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin depunere la sediul autoritatii contractante la data deschiderii, conf.art 86 alin 6/HG 925/2006 Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.Valoarea de referinta pentru oferta in lei = curs mediu BNR din 25.07.2013.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, in conf. cu art 89 din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006 contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neIncadrarea In prevederile art.180 din OUG 34/2006 -original .In cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tert sustinator.2.Declaratie privind neIncadrarea In prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - originalIn cazul unei asocieri/ tert sustinator, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat/tertul sustinator va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 ? original.In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5. Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? original.7. Declaratie privind neIncadrarea In prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica;Sef birou achizitii publice Ec. Tereza Ion ;Av.Constantinescu-Dan Claudiu;Sef ServiciuFinanciar ? Contabilitate - Ec Corina Dumitru;Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) - se va prezenta in original.Nota: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularelorspecifice ? din Sectiunea III.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.2. Autorizatia de functionare de la Ministerul Sanatatii; ? copie conform cu originalul. (Conf.Leg. nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale si OMS 1636/2007).3. Persoane juridice / fizice straine - vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere, - fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: 1.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii generale, (inclusiv contul detrezorerie). cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - original, 2.Mostre - Ofertantii participanti au obligatia sa depuna mostre pentru toate produsele ofertate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini pana la data limita de depunere. Neprezentarea mostrelor la toate prosusele solicitate, va avea ca efect respingerea ca neconforma a ofertei. 1. Certificat de calitate ISO 9001:2000 sau echivalent, certificat de organisme conforme cu seriile de standarde europenePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer