Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSUMABILE MEDICALE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE


Detaliu pentru invitatia numarul 328692
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Numar invitatie: 328692/05.06.2012
Denumire contract: CONSUMABILE MEDICALE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARACod fiscal: 5189211, Adresa: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13 A, Timisoara, Telefon: 0256-207.359, Fax: 0256.207.362
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP; www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE MEDICALE DE UNICA FOLOSINTA SI CONSUMABILE HEMATOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul_1: Cantitatile pana la 31.12.2012- Protocol vascular Lerich tip A - 60 bucati;
- Protocol vascular Lerich tip B - 60 bucatiCantitatile de la 01.01.2013 pana la30.04.2013- Protocol vascular Lerich tip A - 20 bucati;
- Protocol vascular Lerich tip B - 20 bucati--------Elaborarea si evaluarea ofertelor se va face pentru cantitatea solicitata pana la 31.12.2012, avandu-se in vedere valoarea estimata, pentru acestea, de 172.500 lei.Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe cantitatile solicitate pana la 31.12.2012, valoarea estimata pentru acestea, pana la 31.12.2012, fiind de 172.500 lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 57.500 lei, reprezentand diferenta de 25% (un sfert), din cantitatea totala solicitata, respectiv din valoarea totala estimata de 230.000 lei, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.--------Lotul_2: Cantitatile pana la 31.12.2012- Protocol operator electrofiziologie - 38 bucati;Cantitatile de la 01.01.2013 pana la30.04.2013-Protocol operator electrofiziologie - 12 bucati;
--------Elaborarea si evaluarea ofertelor se va face pentru cantitatea solicitata pana la 31.12.2012, avandu-se in vedere valoarea estimata, pentru acestea, de 31.500 lei.Contractul initial se va incheia pana la 31.12.2012, pe cantitatile solicitate pana la 31.12.2012, valoarea estimata pentru acestea, pana la 31.12.2012, fiind de 31.500 lei, urmand a seprelungii prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2013 pentru o valoare estimata de 10.500 lei, reprezentand diferenta de 25% (un sfert), din cantitatea totala solicitata, respectiv din valoarea totala estimata de 42.000 lei, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de 3.400 lei pentru Lotul_1 si 600 lei pentru Lotul_2 (III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.---Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 12 B va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 2. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, si3. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 4. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 2. si 3., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau5. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.---Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 12 D;Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire : Ec. Ranko Szuhanek ? manager, Prof. Dr. St. I. Dragulescu ? director medical, Ec. Aurora Bojin ? director financiar-contabil, Ec. Adrian Cioc ? birou financiar-contabil, Ing. Ovidiu Buzgau ? comp. achizitii, Ing. Alin Achiroae, Ing. Ilie Voichescu, Ing. Dorian Munteanu ? birou administrativ, Ec. Andreea Lazar? birou aprovizionare, Farm. Mia Bacinschi ? farmacie, Prof. Dr. Marian Gaspar ? expert---Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinte obligatorii: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20---Informatii privind calitatea de participant la procedura: Cerinte obligatorii: 1. Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990;2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service pentru produsele/dispozitive medicale ofertate, conform Legii 176/2000 republicata privind dispozitivele medicale.---Informatii privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: 1. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind capacitatea economica si financiara.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului IG ? Informatii Generale ? completat inclusiv la rubrica cifra de afaceri, Bilantul contabil.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an incheiat ? 2011, in cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, sau pentru anul 2010 vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostre de produs.Modalitatea de indeplinire: Toti ofertanti vor trimite autoritatii contractante mostre ale tuturor produselor solicitate. Mostrele vor fi trimise astfel incat sa poata fi receptionate pana la data si ora limita stabilite pentru primirea ofertelor. Ofertantii care nu vor trimite toate mostrele in timpul prevazut vor fi descalificati., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G.In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul IG)., Informatii privind asociatii (daca este cazul).Modalitatea de indeplinire: Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AA In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului.2. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent.In cazul asocierii standardul de calitate si protectia mediului se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP; www.e-licitatie.ro; Operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer