Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice


Detaliu pentru invitatia numarul 325343
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC HOREZU
Numar invitatie: 325343/27.04.2012
Denumire contract: Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC HOREZUCod fiscal: 2541266, Adresa: STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu, Telefon: 0250860620, Fax: 0250860231
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 0250860620, fax: +40 0250860231, persoana de contact: MARCELA DRAGULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA A.I.CUZANR.4, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 0250860620, fax: +40 0250860231, persoana de contact: MARCELA DRAGULESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizita de materiale sanitare.
II.1.6) CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 422.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1194.23 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei (90 zile). Se poate constitui prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament, aceasta se va vira in contul: RO76TREZ6745006XXX000746 la Trezoreria Horezu.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si va fi depusa printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.180 si in nicuna din situatiile prevazute la art.181 din OUG NR.34/2006 (Formularul nr.4 si 5 din D.A.);2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta);Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Orasenesc Horezu sunt: - Ec.Popescu Constantin ? Manager;
- Ec.Chisavu Simona ? Director Financiar Contabil.3. Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr.8 din D.A.);4. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice;5. Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie (Consiliul Local);Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, depus in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 zile inainteadeschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate produsele ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Iar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmitereaa comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte pentru conformitate documetnul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer