Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSUMABILE MEDICALE SI REACTIVI CHIMICI


Detaliu pentru invitatia numarul 354357
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 354357/03.10.2013
Denumire contract: CONSUMABILE MEDICALE SI REACTIVI CHIMICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intarea Portocaliloor nr. 1-3, etaj 1, Bucuresti, sector 5, cod 060101. luni-joi de la 8.00- 16.00 vineri :8.00-13.00. Persoana de contact: Pojoga Daniela: 0726192852
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intarea Portocaliloor nr. 1-3, etaj 1, Bucuresti, sector 5, cod 060101. Persoana de contact: Pojoga Daniela: 0726192852
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE MEDICALE SI REACTIVI CHIMICI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSUMABILE MEDICALE(lot 1, 2, 3) SI REACTIVI CHIMICI (lot 4, 5, 6)
II.1.6) CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 612.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de: lot 1- 148 lei, lot 2- 53 lei, lot 3 ? 61 lei, lot 4- 153 lei, lot 5-284 lei, lot 6 ? 290 lei.Se poate constitui ( in RON sau in valuta iar cursul leu-valuta la care se va face raportarea va ficursul BNR din data stabilita cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile simodificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, a carui dovada a efectuarii va fi prezentata pana cel traziu la datalimita de depunere ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis laTrezoreriea Sect.5 - Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti; - Scrisoare degarantie bancara; - Instrument de garantare emis de o societate de asigurare sau de o societate bancara; 1. In cazul in care operatoruleconomic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprieraspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1. 2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la datalimita de depunere a ofertelor. 3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita detraducerea autorizata in limba romana. Conditii de restituire a garantiei de participare va fi restituita de autoritatea contractanta curespectarea prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. C
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea contractului fara TVA.-Garantia de buna executie poate fi constituita prin una dintre urmatoarele forme, conform art. 90 dn HG 925/2006- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- depunerea la casierie a unor sume in numerar- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont ladispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un contdisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuiesa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acestcont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie debuna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despredestinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisaa autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG 925/2006.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantuluiIII.1.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privindpunerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute deart.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarileulterioareDocumentele cerute la punctele 1-4 se vor prezenta in orginal semnate si stampilateLista persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizare, derulare si finalizarea procedurii de atribuire este: Mircea Dumitru RectorMaria Voinea ProrectorEmil Barna ProrectorMagdalena Platis ProrectorLiviu Papadima ProrectorAdrian Albu Director General-AdministrativCrisitinel Sandu Sef Birou AchizitiiFlorin Miulescu Director Imobile UPelinescu Diana RoxanaSarbu IonelaIonescu Robertina Adriana Cerinta nr. 1Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indepliniresi aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitateDocumentele cerute vor putea fi prezentate in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea conform cu orginalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data de 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani continand valoarea livrarilor, prezentat in original, insotit de recomandari/documente pentru cea mai importanta livrare de produse similare. Cerinta nr. 1Certificatul sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer