Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice


Detaliu pentru invitatia numarul 353205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 353205/29.08.2013
Denumire contract: Consumabile nechimicedeunicafolosinta siconsumabilehematologice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510100, fax: +40 248511860, persoana de contact: Spitalul MunicipalCampulung
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul MunicipalCampulung, str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, loc.Campulung, Romania, cod postal: 115100, telefon: +40 248510100, fax: +40 248511860
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile nechimicedeunicafolosinta siconsumabilehematologice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile nechimicedeunicafolosinta siconsumabilehematologice
II.1.6) CPV: 33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 613 - 223, 356 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare 2% din valoarea fara TVA. Aceasta trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Se constituie(conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): lot1 = 74.4 lei, lot 2 = 1200 lei, lot 3 = 960lei, lot 4 = 72 lei, lot 5=1.92 lei , lot 6= 120 lei, lot 7= 120 lei, lot 8= 6 lei , lot 9= 72 lei, lot 10= 48 lei; lot 11= 24 lei; lot 12= 108 lei; lot 13= 144 lei; lot 14 = 201.6 lei; lot 15 = 201.6 lei; lot 16 = 60 lei; lot 17 = 60 lei; lot 18 =180 lei; lot 19 =120 lei; lot 20 =60 lei; lot 21 =6 lei; lot 22=120 lei; lot 23=180 lei ; lot 24= 24 lei; lot 25= 48 lei; lot 26= 24 lei; lot 27= 30 lei; lot 28= 48 lei; lot 29= 72 lei; lot 30= 7.2 lei; lot 31= 60 lei; lot 32= 14.4 lei; , Echivalenta leu/valuta va fi facuta pentru data de 06.02.2013 lacursul BNR.Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trez. Campulung.Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri .Conf. art. 86 alin. 6 din HG nr. 925/2006 "In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Lipsa acestor documente din oferta depusa va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006Cf.prev. art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit in Doc. de atrib.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Valab. gar.de participare este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie este de 5% din valoarea contr. subsecvent fara TVA; Se costituie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contr. cf. art. 90, alin.1 si alin.3 din H.G. nr. 925/2006 si HG 1045/2011 in oricare din urmatoarele forme: retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis la Trez.Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In situatia in care ofertantul este IMM, in conf. cu Legea nr.346/2004, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a gar. de buna executie. Sau : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Gar. de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea gar. de buna executie : va depasi cu 14 zile termenul limita de finalizare a contr. Gar.de buna executie va fi retinuta/restituita cf. art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitate - original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore ? Manager, ec. Cristian Marinela ? Director financiuar contabil, ? Dr. Berevoianu Toma ? Director medical, As. Pana Florin- Director de ingrijiri, Savu Erica Maria-Sef Birou Aprovizionare, Mataoanu Irina Elena - Biroul Aprovizionare, Greculescu Anisoara-Biroul Achizitii Publice Contractare -)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura- original6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul semnat si stampilat de catre persoana autorizata, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, document din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiDocumentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara vor fi prezentate: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii, in conformitate cu Formularul nr. 6. Media cif.de af. pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 ; 2011 ; 2012 trebuiesa fie cel putin egala cu valoarea de : lot1 = 1240 lei, lot 2 = 20000 lei, lot 3 = 16000 lei, lot 4 = 1200 lei, lot 5=32 lei , lot 6= 2000 lei, lot 7= 2000 lei, lot 8= 100 lei , lot 9= 1200 lei, lot 10= 800 lei;lot 11= 400 lei;lot 12= 1800 lei; lot 13= 2400 lei; lot 14 = 3360 lei; lot 15 = 3360 lei; lot 16 = 1000 lei; lot 17 = 1000 lei; lot 18 =3000 lei; lot 19 =2000 lei; lot 20 =1000 lei; lot 21 =100 lei; lot 22=2000 lei;lot 23=3000 lei ; lot 24= 400 lei; lot 25= 800 lei; lot 26= 400 lei; lot 27= 500 lei; lot 28= 800 lei; lot 29= 1200 lei;lot 30= 120 lei; lot 31= 1000 lei; lot 32= 240 lei;Conversia cifrei de afaceriLEI /valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR, pentru fiecare anin parte, pentru aputeademonstra capacitateafurnizarii produselordeaceastanatura. Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi prezentate urmatoarele documente: 1.Certificat de calitate / buletin de analiza a calitatii sau echivalent al acestui document ; 2.Certificat EC (marca CE ; document in care se atesta ca produsul are marca CE ) ; 3.Declaratie de conformitate ;4.In mod obligatoriu vor fi depuse mostre (proba si contra proba). In situatia in care mostrele nu vor corespunde din punct de vedere calitativ si cerintelor din caietul de sarcini, acestea vor fi respinse ca necorespunzatoare.Mostrele vor fi prezentate cu titlu gratuit. Ofertantii care nu depun mostre pentru toate loturile ofertate vor fi descalificati pentru lotul/loturile la care lipsesc mostrele. Se va intocmi un opis cu mostrele depuse. 1. Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant. care trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer