Achizitie publica - Consumabile papetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 345225
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345225/13.04.2013
Denumire contract: Consumabile papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Rutiera RomanaCod fiscal: 12059648, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0720.077.560, Fax: 021.318.21.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213182100, fax: +40 213122114, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Poarta G, etaj 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile papetarie: articole de hartie, articole pentru organizare si arhivare documente la locul de munca, articole de scris si corectura, articole pentru birou si ambalare.
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Toate loturile - 1.612, 89 lei, Lotul 1 ? articole din hartie - 1.266, 12 lei, Lotul 2 ? articole pt. organizare si arhivare documente la locul de munca - 322, 58 lei, Lotul 3 - articole de scris si corectura -11, 29 lei, Lotul 4 - articole pentru birou si ambalare - 12, 90 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile).Forma de constituire a garantiei de participare: garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 13), instrument care va fi depus la sediul autoritatii contractante in original, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006, in sensul retinerii sumei corespunzatoare, functie de lotul pentru care se depune oferta.Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. Pentru cazul in care GP se constituie in alta moneda, pt. o evaluare unitara echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
- 5% din valoarea, fara TVA aferenta contractului.Va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul 14, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului subsecvent.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare;Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt: 1.Sorin Supuran - Director General;2.Aurelia Surulescu - Director General Adj. 2;3.Simona Teighiu Jurj - Director Directia Economica si Administrativ;4.Cristian Anton - Director Directia Juridica;5.Tighineanu Ana Elvira ? Sef Serviciu Achizitii Publice;6.Nitu Mirela - Sef S.A.C.A.T.7.Florea Constanta Florentina ? Referent de specialitate Serviciul Achizitii PubliceAcest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 6 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta nr. 5Fisa de informatii generaleCompletarea Formularului 7 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.NOTA: Documentele solicitate la cerintele nr. 1 - 5 se pot prezenta in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului(in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare prestarilor de servicii de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile se confirma prin prezentarea de documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Se vor prezenta mostre pentru fiecare pozitie marcata in anexa nr. 1 a caietului de sarcini. Fiecare mostra va fi etichetata cu: ofertant, nr. pozitie in tabel, denumire produs si vor ramane la autoritatea contractanta pana la finalizarea contractului de achizitie. Acestea vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 13:24