Achizitie publica - consumabile-papetarie;materiale direct atribuibile sustinerii activitatii de educare-formare
Detaliu pentru invitatia numarul 312480
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIEA JUDETULUI DOLJ
Cod de identificare fiscala: RO4552423
Adresa: Str. Brestei, nr. 21, CraiovaDolj, Craiova
Telefon: 0251/418876
Fax: 0251/412652
Denumire invitatie: consumabile-papetarie;materiale direct atribuibile sustinerii activitatii de educare-formare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: LOT 1: consumabile-papetarie;garantie de participare lot 1:192 leiLOT 2: materiale direct atribuibile sustinerii activitatii de educare-formaregarantie de participare lot 2:18 lei
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.09.2011 11:52
Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Camera de Comert si Industrie a jud Dolj, Craiova, str Brestei nr 21, et 1, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Camera de Comert si Industrie a jud Dolj, Craiova, str Brestei nr 21, et 1, sala de consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ONG)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 10, 509 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declartii: eligibilitate, neincadrare in art.181 din OUG34/2006;certificat achitare obligatii bugetul de stat, asigurarilor sociale si fondurilor speciale, eliberat de D.G.F.P.C.F.S.;certificat emis de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;bilant contabil 31.12.2010; lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; recomandari sau contracte similare de la alti beneficiari, declaratie efectiv mediu anual al personalului angajat si de conducere;informatii subcontractanti;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; declaratie calitate de participant la procedura;declaratie neincadrare in art.69.1
SEAP/SEDIUL CCI.JUSTIFICARE PROCEDURA: ACHIZITIA FACE PARTE DINTR-UN SET DE ACHIZITII PE ACELASI COD CPV CE VOR FI ACHIZITIONATE DE PARTENERI DIN PROIECTUL EDU-CHEIA COMPETITIVITATII IMM-URILOR