Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru aparatura de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 350523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA
Numar invitatie: 350523/16.07.2013
Denumire contract: Consumabile pentru aparatura de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALACod fiscal: 16031712, Adresa: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 213872370 / +40 213871178, Fax: +40 213199676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 0213872480, fax: +40 0213199676, persoana de contact: Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne, tronson VII, etaj 6, camera 22
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANAF, Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, Directia de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne, tronson VII, etaj 6, camera 25.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru aparatura de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile pentru aparatura de birou
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 232 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I-350, 00 lei, Lot II-48, 00 lei, Lot III-4.300, 00 lei, Lot IV-439, 00 lei, Lot V-100, 00 lei, Lot VI-29, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire conform art. 86 alin. (1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Contul autoritatii contractante: RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In cazul in care CNSC respinge o contestatie se va retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art.278'1, alin.(1) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractuluifara TVA.Garantia de buna executie se constituie fie: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1) din HG 925/2006 modificata de HG 834/2009); prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din HG 925/2006 actualizata se aplica in mod corespunzator;b) in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/2011.c) sub forma de ordin de plata, in contul ANAF nr. RO26TREZ7005005XXX000860 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti, confirmat de banca emitenta;In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. 1)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare - Formular nr. 2 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 3)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 4)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gelu Stefan Diaconu, presedinte, Octavian Deaconu, secretar general, Narcisa Bradeanu, director general, Directia generala economica, Elena Giorgiana Nicoleta Hagi- Nicovici, director general adjunct, Directia generala economica, Toma Costreie, director general, Directia generala juridica, Luiza Geambasu, director general adjunct, Directia generala juridica, Paul Soviani, director, Directia de buget si contabilitate interna, Lacrimioara Golban, sef birou, Directia de buget si contabilitate interna, Anamaria Danalache, consilier superior, Directia de buget si contabilitate interna, Florina Pasca, sef serviciu, Directia de buget si contabilitate interna, Andrei Pavel, director, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Nicolae Gheorghe director adjunct, Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne, Anica Lincu, sef birou Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Teodor Stan, sef serviciu, Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, Ioana Vascan, expert principal Directia de investitii, achizitii publice si serviciu interne, George Nastase, consilier superior Directia de investitii, achizitii publice si servicii interne.Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completareFormular nr. 5);6.Certificat de atestare fiscala cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;7.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1. (i) Informatii privind persoane juridice/fizice romaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.(ii) Informatii privind persoane juridice/fizice straine: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do )- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globala - Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu: - pentru lotul 1:60.000 lei- pentru lotul 2:9.000 lei- pentru lotul 3:700.000 lei- pentru lotul 4:80.000 lei- pentru lotul 5:19.000 lei- pentru lotul 6:5.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita operatorului economic informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze., Experienta similaraSe solicita operatorului economic sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, produse similare in valoare cumulata de minimum: - pentru lotul 1:34.000 lei;
- pentru lotul 2:4.000 lei;
- pentru lotul 3:390.000 lei;
- pentru lotul 4:40.000 lei;
- pentru lotul 5:9.000 lei.- pentru lotul 6:2.000 lei, in cadrul a maximum 3 (trei) contracte., Prezentare de mostreSe solicita operatorului economic sa faca dovada conformitatii produselor ofertate cu cerintele caietului de sarcini Documente doveditoare pentru asigurarea unui nivel corespunzator almanagementul calitatii (ISO9001 sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer