Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru aparatura de birou din dotarea STFC Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 352732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 352732/19.08.2013
Denumire contract: Consumabile pentru aparatura de birou din dotarea STFC Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati, str.Domneasca nr.51, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 0236415985, fax: +40 0236415985, persoana de contact: Biroul Patrimoniu, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Galati, Str. Domneasca nr.51, Et.2, Camera 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru aparatura de birou din dotarea STFC Galati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de consumabile pentru imprimante, copiatoare, faxuri
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 260.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
300 lei. Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda, cursul de schimb este cel al BNR din data publicarii invita?iei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie, emisa de o banca sau o societate de asigurari, in original; b) ordin de plata sau fila cec, in contulRO52BPOS18308027995RON01 deschis la Bancpost Galati-Agentia Mazepa. Pe OP sau fila CEC este obligatorie mentionarea denumiriiprocedurii; c) numerar in casieria S.T.F.C. Galati;Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform prevederilor art. 33, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantulnu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art. 88 din H.G. nr.925/2006, in baza cererii depuse, formular A16.
Garantie de buna executie
In cuantum 5 % (2, 5 % pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui, in termen de 3 zile dupa data semnarii contractului ?i oricum inainte de inceperea executarii acestuia, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si va deveni anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul A3-a din sectiunea Formulare- in original;Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director- Bourceanu Andone;
-Contabil Sef-Nastase Floarea;
-Sef Serviciu Juridic ? Ilie Marian;
-?ef Serviciu Tehnic ? Condruz Viorel;
-Sef Birou Patrimoniu, Achizi?ii- Manghiuc Liliana;
-Economist Birou Patrimoniu, Achizi?ii - Bancila Stelian;2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A4 din Sectiunea Formulare- in original;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul A5 ? in original;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul A6 -in original (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010);5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii, somaj), (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale) (pentru obligatiile scadente la plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei), ? eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul . 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informan?iile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie, pentru conformitate se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata.2. In cazul fundatiilor si asociatiilor, Certificat de inregistrare in Registrul Asociatiilor si Fundatiilor, in copie lizibila conforma cu originalul, ?i dovada desfa?urarii de activita?i economice care sa corespunda cu obiectul contractului.3. Autorizatie de functionare ca unitate protejata, eliberata de Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap (ANPH) in conditiile prevazute in Ord.nr.60/2007 privind aprobarea procedurii de autorizare a unita?ilor protejate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil, vizatsi inregistrat la organele competente, in copie lizibila, semnata si stampilatapentru conformitate cu originalul;b) Informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Se va completa si depune in original Formularul A7 din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori sibeneficiari, lista confirmata prin prezentarea de certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate contractanta ori un client privatbeneficiar, din care sa rezulte furnizarea produselor.Se va completa sidepune in original Formularul A8 din Sectiunea Formulare;Se va anexa minim un certificat/document emis de beneficiarii la care seface referire in Formularul A8, in original sau copie lizibila, semnata sistampilata pentru conformitate cu originalul, pentru cel putin un contractinscris in lista.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer