Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru echipamentele de tehnica de calcul ale SC Electrocentrale Bucuresti SA


Detaliu pentru invitatia numarul 335048
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 335048/07.09.2012
Denumire contract: Consumabile pentru echipamentele de tehnica de calcul ale SC Electrocentrale Bucuresti SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060021, telefon: +40 214079973, fax: +40 213166590, persoana de contact: ANCA IULIANA ORDEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Bucuresti SA, Splaiul Independentei, nr. 202 E
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Electricitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru echipamentele de tehnica de calcul ale SC Electrocentrale Bucuresti SA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile pentru echipamentele de tehnica de calcul ale SC Electrocentrale Bucuresti SA
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 631.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1400 lei, avandu-se in vedere prevederile art. 2781din OUG 34/2006 -Formular 9b) Contul de virament pentru garantia de participare este deschis la CEC Bank SMB cod IBAN nr RO47 CECE B300 01RO N206 3818c)Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.d)Modul de constituire a garantiei de participare ? se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri :1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original (un sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada : a) Cuantumul garantieib) Perioada prevazuta in documentatia de atribuirec) Caracterul irevocabil al garantieid) Modul de executie al platii garantiei ; se va opta pentru una dintre urmatoarele variante - Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat- Neconditionat, respectiv la prima cerere a S.E.Bucuresti, pe baza declaratiei S.E.B. cu privire la culpa persoanei garantate.2) depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec confirmat de catre banca emitenta la data deschiderii ofertelor (conform art.86 alin.(5) lit.a) din HG 925/2006)3) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerarDocumentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participareduce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractantava respecta art.278ยน din OUG 34/2006 in sensul retinerii sumei corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4 Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinatorin cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6 Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractantin cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta5. Certificate fiscale privind indeplinireaobligatiile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale (datorii la bugetul consolidat general si la bugetele locale)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente eliberat cu max 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.2. Persoane juridice/fizice romane - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional3. Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care certificatele solicitate sunt prezentate in copie, ofertantul are obligatia prezentarii acestora in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii, numai la solicitarea autoritatii contractante, intermen de trei zile de la solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : valoare minima impusa 250.000 lei.Cursul leu-euro care se va utiliza incalculul cifreimediianualede afaceri este cursul valutar mediu: ? pentru anul 2009 ? 4, 2373? pentru anul 2010 ? 4, 2099? pentru anul 2011 ? 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele furnizari de produse similarein ultimii 3 aniPentru 1 contract din cele enumerate, se va prezenta Recomandare de la Beneficiar si/sau alt document de receptie care sa confirme indeplinirea calitativa si cantitativa a contractului., Informatii privind asociereaDin Acordul de asociere sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatieiDaca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Certificarea sistemului calitatii - Se va prezenta certificatul ISO 9001/2008 eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau strainatate. Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu are un asemenea certificat se va prezenta orice alt document echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii; este acceptata comunicarea emisa de un organism de certificare prin care se atesta ca procesul de verificare s-a incheiat si urmeaza sa se emita certificatul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer