Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru echipamentele de tiparire din cadrul Primariei Municipiului Baia Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 343435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 343435/05.03.2013
Denumire contract: Consumabile pentru echipamentele de tiparire din cadrul Primariei Municipiului Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, Sala Europa, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru echipamentele de tiparire din cadrul Primariei Municipiului Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este achizitionarea de consumabile pentru imprimante, multifunctionale, fotocopiatoare si faxuri dupa cum urmeaza: LOT 1: Cartuse cerneala pentru imprimante, multifunctionale, faxuri si fotocopiatoare cu JET DE CERNEALA;LOT 2: Cartuse toner pentru imprimante, multifunctionale, faxuri si fotocopiatoare cu LASER.
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 563, 829 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Garantia de participare se va constitui: a) fie separat pe loturi, pentru fiecare lot pe care se face oferta;b) fie cumulat pe ambele loturi pentru care se face oferta, dar in acest caz este obligatorie anexarea unei declaratii cu un centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia.Cuantum: - Lot nr. 1:1822 lei;
- Lot nr. 2:9453 lei.Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor);SAUInstrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurariSAUnumerar la casierie, caz in care se va depune chitanta (in situatia in care cuantumul garantiei de participare este de maxim 5.000 lei). Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 911, 39 lei (lot nr.1), respectiv 4252, 689 lei (lot nr.2), conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10 % din pretul, fara TVA, al fiecarui contract subsecvent (pentru fiecare lot in parte).Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2A ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2A;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 2A.Cerinta nr. 2: Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2B din sectiunea "Modele de formulare", insotita de urmatoarele certificate: A. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2B, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2Cd) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;e) Certificatele se vor depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Dumitru Matei ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Rodica Brad ? Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;
- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli;
- Aurica Todoran ? Director executiv Directia Juridica, Administratie Publica Locala;
- Radu Bolchis - Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Carmen Zamfirescu ? Director executiv Directia Achizitii, Concesiuni;
- Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Codruta Lazar ? Sef Serviciul Relatii Publice;
- Artur Markovits ? Sef Biroul Tehnologia Informatiei;
- Mircea Pogancean ? Consilier superior Biroul Tehnologia Informatiei;
- Adriana Suciu ? Inspector principal Serviciul Achizitii Publice;
- Corina Simon ? Inspector asistent Biroul Tehnologia Informatiei;
- Consilieri: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Mihaela Campan, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta completat formularul nr. 2D din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune acest formular.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte Formularul nr.2D.Cerinta nr. 4: Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta completat formularul nr. 2E din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Acest certificat nu se solicita eventualilor subcontractanti/tert sustinator;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea Formularului nr. 2E.Cerinta nr. 5: Ofertantul va prezenta o declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta formularul "2F" din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila. Informatiile/datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: a) In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.c) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare a prezentat documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta poate solicita acestuia pentru stabilirea conformitatii, inainte de transmiterea comunicarii cu privire la rezultatul procedurii, prezentarea documentelor respective in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul acordului-cadru si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin: pt Lot nr. 1:182000 lei;pt Lot nr. 2:945000 lei.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune formularul nr. 2G ?Fisa de informatii generale? si formularul nr. 2H ?Declaratia privind situatia economico-financiara?, precum si documente din care sa rezulte cifra de afaceri obtinuta in cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Precizari: Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementaraa a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1(valabil pentru fiecare Lot in parte): Experienta generala: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (formularul nr. 2 I), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si se va depune formularul nr. 2I.Precizari: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 2 (valabil pentru fiecare Lot in parte): Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in furnizarea de produse similare, prin prezentarea a maxim doua certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim: Pt. Lot nr.1:10000 lei, fara T.V.A;Pt. Lot nr.2:60000 lei, fara T.V.A;Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune cate o ?Declaratie privind principalele produse furnizate in ultimii 3 ani? -Formular nr. 2I si cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 2J pentru contractele/certificatele/documentele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar (Formular 2K). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Precizari: a) Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.b) Eventualii subcontractanti nu pot sustine experienta similara a ofertantului., Cerinta nr. 3 (valabil pentru fiecare Lot in parte): Ofertantul va prezenta certificate sau alte documente emise de organe abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatiile sau standardele prevazute in caietul de sarcini ori la standarde echivalente.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta fise tehnice, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care atesta conformitatea produselor identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante, mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru., Cerinta nr. 4(valabil pentru fiecare Lot in parte): Ofertantul va prezenta pentru toate produsele echivalente (non OEM) ofertate, mostre, pana la data si ora limita de depunere a ofertei.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta pentru toate produsele echivalente (non OEM) ofertate, mostre, pana la data si ora limita de depunere a ofertei. Mostrele vor fi testate de catre achizitor in vederea stabilirii compatibilitatii produsului ofertat cu aparatul autoritatii contractante pe care va fi utilizat si pentru stabilirea conformitatii acestuia cu cerintele minime din fisa de date a achizitiei si din caietul de sarcini. Mostrele vor fi testate in vederea stabilirii calitatii printului si a functionarii in parametrii optimi a echipamentului. Mostrele vor fi puse la dispozitia autoritatii contractante in mod gratuit si vor ramane in custodia acesteia pana la finalizarea contractului pentru stabilirea conformitatii. Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru domeniul contractului.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul contractului. Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare documente atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer