Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Consumabile pentru echipamentele de tiparire din cadrul Municipiului Baia Mare"


Detaliu pentru invitatia numarul 357515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 357515/14.02.2014
Denumire contract: "Consumabile pentru echipamentele de tiparire din cadrul Municipiului Baia Mare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Consumabile pentru echipamentele de tiparire din cadrul Municipiului Baia Mare"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este achizitionarea de consumabile pentru imprimante, multifunctionale, fotocopiatoare si faxuri dupa cum urmeaza: LOT 1: Cartuse cerneala pentru imprimante, multifunctionale, faxuri si fotocopiatoare cu JET DE CERNEALALOT 2: Cartuse toner pentru imprimante, multifunctionale, faxuri si fotocopiatoare cu LASER
II.1.6) CPV: 30192113-6 - Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 372, 368.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantumul si perioada prevazuta mai jos va fi transmisa pana la data si ora limita de depunere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante (Mun. Baia Mare, str. Gh. Sincai nr.37, parter ? CIC) anexata Scrisorii de inaintare - in original; SI in SEAP scanata, semnata cu semnatura electronica, astfel incat sa fie lizibila in format PDF/JPG. Se va constitui: a) fie pentru fiecare lot pt care se face oferta, Lot 1:253, 04 lei, Lot 2:7.194, 31 lei; b) fie cumulat pe ambele loturi pentru care se face oferta, dar in acest caz este oblig. anexarea unei declaratii cu un centralizator in care sa se precizeze loturile pt care s-a constituit garantia. Garantia se constituie: 1) Virament bancar in contul RO84TREZ4365006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare (ordinul de plata va fi confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor); SAU 2) In numerar la casieria autoritatii contractante, caz in care se va depune chitanta (in situatia in care cuantumul garantiei de partic este de max 5.000 lei), SAU 3) Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau de asigurari, care va contine in mod obligatoriu toate prevederile art 87 din HG 925/2006, cu modif si compl ult, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare 3.597, 15 lei (lot nr.2), conform art 278^1 alin. (1) lit. a) si alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si complet ult, in situatia in care ofertantul depune constestatie iar aceasta va fi respinsa de CNSC, sau operatorul ec renunta la contestatie. Garantia de particip trebuie sa fie irevocabila. Garantia de particip va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Ofertantii care depun o Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, pot constitui garantia de particip la 1/2 din val solicitata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul, fara TVA, al fiecarui contract subsecvent (pentru fiecare lot in parte).Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire: 1. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2;2. Ofertantul va prezenta certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala eliberat de organulde administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate- In cazul depunerii unei oferte individuale/commune sustinute de tert/treti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3.? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt : - Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Gabriela Hofer ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Aurica Todoran ? Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.- Lucia Radu ? Director Executiv Directia Cheltuieli;
- Radu Bolchis ? Director Executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni;
- Mircea Niculae ? Director executiv Directia Juridica, Administratie Publica Locala;
- Aurelia Craciun-Achim ? Sef Serviciul Juridic Contencios;
- Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Codruta Lazar ? Sef Serviciul Relatii Publice;
- Artur Markovits ? Sef Birou Tehnologia Informatiei;
- Mircea Pogancean ? Consilier Superior Birou Tehnologia Informatiei;
- Sorina Bandula ? Inspector Superior Serviciul Achizitii Publice;
- Adriana Suciu ? Inspector Principal Serviciul Achizitii Publice;
- Corina Simon ? Inspector asistent Birou Tehnologia Informatiei;Consilieri locali: Ardelean Teodor, Campan Mihaela Elena, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Dumitru Matei, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Pop Stefan, Popa Adrian Vasile, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.Precizari: - In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.- In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.- In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta, potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4.Precizare: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.Cerinta nr. 5Ofertantul va prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 5.Precizare: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: - In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul acordului-cadru si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2013, 2012 si 2011, va fi de cel putin: - pentru LOT 1:4.209, 12 lei;
- pentru LOT 2:162.165, 16 lei.Se va prezenta Fisa de informatii generale (Formularul nr. 6), insotita de documente din care sa rezulte cifra de afaceri obtinuta in cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta generalaOfertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Se va completa si se va depune Formularul nr. 7., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in furnizarea de produse similare, prin prezentarea a maxim doua contracte emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim: pentru: LOT 1:2.104, 56 lei, fara TVA;pentru: LOT 2:81.082, 58 lei, fara TVA.Ofertantul va depune cate o Fisa experientasimilara (Formular nr. 8) pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune, orice document contrasemnat de beneficiarii produselor livrate (procese-verbale de receptie a livrarii produselor - daca este cazul; recomandari; documente constatatoare din partea beneficiarilor, cu privire la modul de desfasurare a contractelor declarate similare; etc.).In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta certificate de calitate, rapoarte de incercare/testare, buletine de analiza sau alte documente emise de organe abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, respectiv: - pentru cartuse cu toner monocrom care sa ateste capacitatea declarata conform standardului ISO/IEC 19752 sau echivalent;
- pentru cartuse cu cerneala, care sa ateste capacitatea declarata conform standardului ISO/IEC 24711 sau echivalent;
- pentru cartuse laser color, care sa ateste capacitatea declarata conform standardului ISO/IEC 19798.Pentru fiecare produs ofertat se va prezenta Raportul Tehnic de Testare ISO., Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta pentru toate produsele echivalente (non OEM) ofertate, mostre, pana la data si ora limita de depunere a ofertei. Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea pentru domeniul contractului.Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul contractului.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in copie lizibila "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer