Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSUMABILE PENTRU HEMODIALIZA


Detaliu pentru invitatia numarul 340618
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Numar invitatie: 340618/06.12.2012
Denumire contract: CONSUMABILE PENTRU HEMODIALIZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: 0237625000/223 - 0237622257, Fax: 0237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237622257, fax: +40 237622257, persoana de contact: Biroul de Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237622257, fax: +40 237622257, persoana de contact: Octavian Cojuhovschi din cadrul biroului de achizitii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE PENTRU HEMODIALIZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Dializoare capilare sintetice, LOW FLUX, HIGH FLUX, concentrate acid pentru hemodializa, cartus bicarbonat, linii sange pompa simpla, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 562, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5620, 00 lei(1%din valoarea estim. a contractului).Constit.garantiei de participare: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari, care devine anexa a contract.Scris de garant bancara se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante, Str. Cuza Voda, Nr. 50, Focsani pana la data si ora deschid ofertelor.- ordin de plata, in contul autorit contractante, cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani.- Depunerea la casieria autorit contractante, in numerar, a sumei precizate mai sus.- In orice situatie, dovada constit garant de particip treb sa fie prezentata cel mai tarziu la data/ora stabilite pentru deschid ofertelor.- Garant trebuie sa fie irevocabila.- Perioada de valab a garant de particip este cel putin egala cu perioada de valab a ofertei adica 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertei.- Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calc conform prevederilor art. 278alin.1 din OUG nr. 34/2006.- Scrisoarea de garant bancara va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizit de CONSUMABILE PENTRU HEMODIALIZA, codCPV 33181520-3, perioada de valab. a scrisorii de garantie bancara trebuind sa fie cel putin egala cu perioada de valab a ofertei.- Garant de participare va fi executata de catre autorit contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.- Garant de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, nu mai tarziu de 3zile lucratoare de la data expir. perioadei de valab a ofertei.- Garant de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15zile de la semnarea contratului de achizitie pub.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la Licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Lista persoanelor care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii ContractanteManager, Dr. Nicolae-Ioan MoiseDir. fin. contabil, Ec. Ionica PopescuDir. medical, Dr. Valentin OcheanSef Serv. Adm. si Achizitii, Ing. Viorel-Ioan Pisu Cerinta nr. 1Certificat constatator omis de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului castigator ii se va cere sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Pentru persoanele straine va trebui sa prezinte un document edificator care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Cerinta nr. 2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii.In conformitate cu prevederile legii 176/2000.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa cu informatii generale- ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, perioade de livrare, beneficiariCel putin o recomandare de la o autoritate contractanta din lista cu principalele livrari de produse similareMostre- Ofertantii trebuie sa prezinte obligatoriu mostre pentru fiecare produs din cadrul lotului pana la data limita de depunere a ofertelor pentru indentificare facila in vederea evaluarii tehnice, mostrele vor fi inscriptionate cu numele ofertantului nr lot si nr curent in cadrul lotului.Mostrele vor fi depuse la registratura Spitalului, Cerinta nr.? Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevanteCertificat de inregistare a dispozitvillor medicale eliberat de Minsiterul Sanatatii pentru produsele fabricate in Romania sau Declaratie de conformitate conform marcajului CE- HG 54/2009 cu modificari si completari ulterioare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer