Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri 2013 SDEE Baia Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 345454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 345454/17.04.2013
Denumire contract: Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri 2013 SDEE Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei nr. 64, Baia Mare, Romania, cod postal: 430142, telefon: +40 262205825, +40 262205965, fax: +40 262205704, persoana de contact: Vasile Porfire, Roxana Borcovici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SDEE Baia Mare, str. Victoriei nr. 64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri 2013 SDEE Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect furnizarea de consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri 2013 SDEE BM
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei (1000 lei pentru IMM).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - conform Formularului 11 din Sectiunea Formulare; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;
-Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
-Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancar: RO52 RNCB 0182 0116 5961 0001 deschis la BCR Baia Mare;
-Numerar la casieria S.D.E.E. Baia Mare.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda , echivalentul leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50% cu conditia prezentariideclaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.In cazul decalarii termenului contractual, se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie. b)Mod de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art.90 din HG 925/2006 si conform HG 1045/2011? prin depunerea sumei integrale a garantiei de buna executie intr-un cont de garantie bancara de buna executie deschis la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante.Garantia de buna executie se va considera constituita atunci cand furnizorul va prezenta autoritatii contractante copia extrasului de cont.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea furnizorului;
-orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul va specifica in oferta modul in care se va constitui garantia de buna executie.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea conform Formularului A din sectiunea Formulare-in original, 2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 - Formular B din sectiunea Formulare-in original, 3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota1: Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele sau respecta prevederile art. 9 alin. 1 din Ordinul 509/2011. Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, alin. 1 lit. b din HG 925/2006 actualizata si .5, Delaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare-in original; Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Nota2: In cadrul SDEE Baia Mare persoanele cu functie de decizie sunt: Director SDEE Baia Mare ing. Doru Lese, Ing. Sef ing. Mircea Guran, Contabil Sef ec. Ioan Pop, cons. jr. Andreica Viorica, Sef Serv. CULI ing. Porfire Vasile, S.T.I.C.-MIS BM ing.Flaviu Chincea. Certificat constatator: Pentru persoane juridice romane : - emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;Pentru persoane fizice romane: - document edificator care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, (in copie lizibila. cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani ., Bilant contabil la data de 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se va completa si depune Formularul B4 din Sectiunea Formulare ; Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Aceste livrari de produse se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Declaratie pe propria raspundere privind asocierea. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia. Cerintele de la cap. V.1) Situatia personala a candidatului ofertantului si V.2.) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat . Cerintele de la cap.V.3.) Situatiaeconomico-financiara si V.4.) Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de furnizare este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de furnizare si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Daca este cazul. Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii, ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer