Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 336384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania APA Brasov
Numar invitatie: 336384/01.10.2012
Denumire contract: Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania APA BrasovCod fiscal: R1096128, Adresa: Str. Vlad Tepes 13, Brasov, Telefon: +40 268407723, Fax: +40 268471427
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, valabila 90 de zile de la data si ora limita de primire a ofertelor: Lot1=1696 lei, Lot 2=200 lei. - Se va constitui, in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, actualizata, prin: a. Ordin de plata in contul Companiei APA Brasov SA: RO81BRDE080SV05660200800; b. Cash, la Casieria Centrala a Companiei APA Brasov S.A., str. Crisana nr.1-3, Program zilnic ora: 11-14; c. Scrisoare de Garantie Bancara; d. Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari; e. Prin fila CEC. - Dovada constituirii Garantiei de participare (in cazul Scrisorii de garantie bancara, instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari sau filei CEC) se face prin transmiterea documentului de garantare in original la S.C. Compania APA Brasov S.A., str. Crisana nr. 1-3, Serviciul Relatii cu Publicul, pana la data si ora limita de primire a ofertei. - Documentul de garantare constituit prin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmis obligatoriu si in SEAP. - Nerespectarea cerintelor referitoare la garantia de participare conduce la respingerea ofertei. - I.M.M.-urile care vor achita jumatate din cuantumul garantiei de participare vor trebui sa faca dovada inscrierii in aceasta categorie de intreprinderi. - In conditiile prevazute de art.278^1, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata pt.Lot 1, adica 848 lei.
Garantie de buna executie
Constituita intr-un cuantum procentual de 5% din valoarea contractului, fara TVA, prin retineri succesive din facturile emise de catre operatorul economic sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurara. Garantia de buna executie va fi constituita de contractant intr-un cont la dispozitia autoritatii contractante la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Informatii generale despre ofertant Formular 7-Declaratie privind eligibilitatea - Formular 9.In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.180 din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata).Declaratia va fi prezentata si de asociat.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Formular 10. In cazul in care ofertantul este sustinut economic si financiar sau tehnic si profesional de catre un tert, acesta va trebui sa nu se afle in situatia care determina excluderea din procedura, conform art.181 li.a, c1 si d din O.U.G. nr.34/2006 (actualizata). Declaratia va fi prezentata atat de de asociat.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr.34 / 2006 (actualizata) - Conform modelului prezentat in sectiunea ?Formulare?. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator precum si de catre asociat si de subcontractant.Persoane cu functie de decizie: Director general - ing.Fatu Dorin, Director economic-ing. Teodor Popa, Sef Serviciu Achizitii Publice ? ing.Hurghis Dorin, Sef Serviciu Juridic P.A. ? Olariu Bogdan, Sef serviciu IT-mat Ana Cristian .-Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 24.Doc. vor fi semn. de reprez.legal al firm./suc. Cand aceste doc. sunt semnate de alta pers., aceasta va prezenta o imputernicire notariala(Formular 4) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 60 de zile inainte de data de depunere a ofertei. Certificatul constatator poate fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea Autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor va transmite certificatul constatator in original in vederea verificarii conformitatii documentului depus in SEAP.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata sau in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante ? pentru persoane juridice / fizice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei medii globalede afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostre pentru fiecare produs ofertat.Mostrele se depun pana la data si ora limita de primire a ofertelor la sediul Companiei APA Brasov din str. Crisana 1-3. Mostrele ofertantului castigator vor fi pastrate la dosarul achizitiei de catre autoritatea contractanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
30
Descriere: Termen de livrare exprimat in ore, intre 28 - 52 ore, calculat de la confirmarea fax a trimiterii comenzii catre ofertant si pana la primirea produselor la sediul autoritatii contractante
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer