Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru imprimante, multifunctionale si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 172171
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Hunedoara
Cod de identificare fiscala: 2127028
Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara
Telefon: 0254.716.322
Fax: 0254.716.087
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Consumabile pentru imprimante, multifunctionale si faxuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Consumabile pentru imprimante, multifunctionale si faxuri
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.09.2008 10:50
Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria mun. Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17, mun. Hunedoara, Birou Registratura- cam.28-, tel. 0254/712543 fax 0254/716087
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria mun. Hunedoara, b-dul. Libertatii nr. 17.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa cu privire la informatii generale- declaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca operatorul economic nu seafla în nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006 privind- certificat de înregistrare al societatii emis de Registrul Comertului;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- certificat constatator privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la bugetul local, - certificat fiscal eliberat de autoritatea competenta privind achitarea catre bugetul de stat a obligatiilor de plata, - bilantul contabilla data de 30.16.2008- ultima balanta de verificare a soldurilor confirmata prin semnatura de reprezentantii legali ai ofertantului;
- o lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani,
Birou Administrativ cam.28Persoana de contact: Poanta Marinel.Pret caiet sarcini: 50 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer