Achizitie publica - CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
Detaliu pentru invitatia numarul 335438
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335438/14.09.2012
Denumire contract: CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.Cod fiscal: RO11178217, Adresa: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Telefon: 0256 386007, Fax: 0256 386007 ;0256 490705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007, persoana de contact: Mirela Gheorghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 256386007, fax: +40 256386007, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE SI COPIATOARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de consumabile pentru imprimante si copiatoare
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 027 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 2760.54 lei/1380.27 lei pt.IMM(formular M).Modalitati de constituire?Virament bancar in contul autoritatii contractante RO70 BRDE 360S V333 5567 3600, (cont Lei), BRD - TIMISOARA, ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare (1380, 27 lei). Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se va constituii garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile de la semnarea acestuia in cuantum de 5%/2, 5% pentru IMM, din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului incepe la data intrarii in efectivitate a contractului si se incheie la data receptiei produselor achizitionate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2) - se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3) aceasta delaratie este obligatorie si pentru tertul sustinator in ceea ce priveste art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG 34/2006 (daca este cazul)3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 5).In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Idolu Iulian Daniel - Director General, Marius Mezin - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, Tamas Gabriela - Director Administrativ. - Aceasta se va prezenta daca este cazul si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator.5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 5 si 6 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original, ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??b)Pentru persoane juridice/fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul semnata, stampilata si traducere legalizata in limba romana). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata (unde este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate, in lei si echivalent in euro. (curs BNR mediu de: 2009 = 4, 2373, 2010 = 4, 2099, 2011 = 4, 2379), Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani. Certificat Managementul calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 15:11