Achizitie publica - Consumabile pentru imprimante si faxuri - POSDRU
Detaliu pentru invitatia numarul 320183
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320183/14.02.2012
Denumire contract: Consumabile pentru imprimante si faxuri - POSDRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: 0330103703, Fax: 0330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 330103703, fax: +40 330103703, persoana de contact: Eugenia Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Stefan cel mare, corp F, sala de consiliu etaj II, str. Universitatii nr. 13 Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru imprimante si faxuri - POSDRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de: Consumabile pentru imprimante si faxuri - pentru proiecte POSDRU
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1 in suma de 520lei; Pentru Lotul 2 in suma de 900 lei si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data depunerii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate Formular nr. 12A, Declaratie privind calitatea de participant la procedura siDeclaratie privind partea din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Formular nr. 12C. Si Formularul nr. 12 G., Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Formular nr. 12B, (Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare va fi prezentata atat de furnizor cat si de catre subcontractant si tertul sustinator ? daca este cazul) Formular 69, Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie sunt: Rector ? Prof. Univ. Dr. Ing. Adrian GRAURDirector General Administrativ -ing. Catalin VELICUOficiul juridic ? Jurist Delia BANCUComisia de evaluare: Presedinte: -Sef Birou Achizitii Publice ? jr. Eugenia MUNTEANUMembrii: -prof.univ.dr. Popa valentin- Strat Sanda- Lucian Opait- Erica BlahuDerulare si finalizare Biroul achizitii Erica Blahu resp achizitie, sef birou Eugenia MunteanuDeclaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? F. 314 Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau legalizat la notar sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: 3162, 3230, 3320, 3330, 5118, 5119, 5143, 5184, 5186, 5187, 5190, 5244, 5245, 5248, sau 2651, 2640, 2670, 4618, 4619, 4643, 4652, 4651, 4690, 4743, 4742, 4741, 4669, 4666 ). Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate (30 de zile inainte de termenul de depunere)Persoane juridice /fizice straine: un document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, in termen de valabilitate, tradus si legalizat la notar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita certificat ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant, in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii Publice, Univ. St cel Mare din Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 09:16