Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile pentru tehnica de calcul, hartie, articole de birotica si papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 325251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Numar invitatie: 325251/26.04.2012
Denumire contract: Consumabile pentru tehnica de calcul, hartie, articole de birotica si papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTACod fiscal: 2747321, Adresa: str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Telefon: 0241/664740, Fax: 0241/617260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Romania, cod postal: 900338, telefon: +40 241664740, fax: +40 241617260, persoana de contact: Cristalina Stoian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104 ? Sala de Consiliu, etaj 7.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile pentru tehnica de calcul, hartie, articole de birotica si papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract/contracte de achizitie publica de consumabile pentru tehnica de calcul, hartie, articole de birotica si papetarie - pentru buna desfasurare a activitatilor specifice personalului didactic si personalului auxiliar al Universitatii Maritime din Constanta.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare: LOT I - 192, 5 lei; LOT II - 912, 5 lei; LOT III - 383, 5 lei;LOT IV - 97, 5 lei.? Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.? Constituirea garantiei de participare in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. nr.925/2006:1.Modalitati reglementate de art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 (Se va completa Formular nr.17_Modele de formulare).Cont nr. RO49TREZ231504601X000610, deschis la Trezoreria Constanta.2.Modalitati reglementate de art.86 alin.(5) din H.G. nr.925/2006.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art.278 cu 1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006: LOT I - 192, 5 lei; LOT II - 912, 5 lei; LOT III - 383, 5 lei; LOT IV - 97, 5 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Ofertantii din categoria I.M.M.- dovada prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004- garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
? Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din val. contr.de furnizare, fara T.V.A.? Constituirea garantiei de buna executie in conf.cu prevederile art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G. nr.925/2006:1.Modalitati reglementate de art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 (Se va completa Formular nr.18_Modele de formulare).Cont nr. RO49TREZ231504601X000610, deschis la Trez.Constanta.2.Modalitati reglementate de art.90 alin.(2) din H.G. nr.925/2006.Garantia de buna executie devine anexa la contract.In cazul ofert.din categ.I.M.M. - 50% din cuantumul precizat.Aut.contr.are dreptul de a emite pret.asupra gar., oricand pe parc.indepl.contr., in limit.prejud.creat, in cazul in care contract.nu isi indepl.oblig.asumate prin contr. Anterior emiterii unei pret.asupra gar., aut.contr.are oblig.de a notif.pret. contr., preciz.oblig.care nu au fost resp.; Restit.gar.se real.conf.prev.art.92 din HG 925/2006; Garantia va fi constit.in max.5 zile lucr.de la semn.contr.de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa si prezenta in original Formular nr.1_ Modele formulare).a) Formularul nr.1 nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta Formularul nr.1.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare tert sustinator are obligatia de a prezenta Formularul nr.1.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa si prezenta in original Formular nr.2_ Modele formulare).a) Formularul nr. 2 nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare sustinator are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr.3_Modele formulare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Se va completa si prezenta in original Formular nr.4_Modele formulare)Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP Nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa si prezenta in original Formular nr.5_Modele formulare).Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 cu 1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa si prezenta in original Formular nr.6_Modele formulare).Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: 1. Prof.univ.dr.ing. Cornel PANAIT, Ordonator de credite2. Emil OANTA, Presedinte Comisie de evaluare3. Elena GHITA, Membru Comisie de evaluare4. Cristalina STOIAN, Membru Comisie de evaluare5. Luiza Maria NICA, Membru Comisie de evaluare6. Cecilia BALANESCU, Membru Comisie de evaluare7. Florentina CIOCOI, Membru de rezerva Comisie de evaluare8. Adrian BRANZA, Membru de rezerva Comisie de evaluareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69 cu 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Are obligatia de indeplinire a cerintei: a) Eventualii subcontractanti;b) Fiecare asociat, in cazul depunerii unei oferte in asociere;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta: - economic si financiar, in conformitate cu prevederile art. 186, alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006si/sau- tehnic si profesional, in conformitate cu prevederile art.190, alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006, fiecare tert sustinator are obligatia de a prezenta Formularul nr.6.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala - eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul etalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local - eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnate autorizat si stampilate.a) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul etalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.b) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.8Cazier judiciar al societatii - eliberat de Ministerul Administratiei si Internelor- Inspectoratul General al Politiei Romane ? Inspectoratul de Politie al judetului in care ofertantul are sediul sau certificat echivalent.Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document ofertantul va prezenta in original, o declaratie pe propria raspundere, semnata de catre persoanele autorizate si stampilata.Cerinta nr.9Declaratie pe propria raspundere, in original, privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2006, (daca este cazul) Formular nr.21_ Modele formulare. Cerinta nr. 1Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal, sau secundar, producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.a) Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu max.30 zile inainte de date depunerii ofertelor)b) Ofertantl clasat pe primul loc, in urma desfasurarii fazei finale de licitatie electronica, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata - in cazul depunerii documentului copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnat autorizat si stampilat.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 (pentru persoane juridice/fizice straine)Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana, original.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu isi poate exercita activitatea sau documentele nu sunt in termenul de valabilitate, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri privind activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Nivel minim necesar: - LOT I: 35.000 lei;
- LOT II: 180.000 lei;
- LOT III: 75.000 lei;
- LOT IV: 19.000 lei.Persoana ce asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si d).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Experienta similaraLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani.- Nivel minim necesar produse furnizate: LOT I: 19.000 lei fara TVA;LOT II: 90.000 lei fara TVA;LOT III: 35.000 lei fara TVA;LOT IV: 9.000 lei fara TVA.-Pentru indeplinirea cerintei se vor prez.in copie lizibila cu mentiunea "conf.cu orig.", semnate autorizat si stamp. max. 3 documente/parti ale contr./proc.verb.de receptie, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul benef., prin care op.ec.sa conf.livr.de produse.-Persoana ce asigura sustinereatehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c) cu (1) si d), Cerinta nr.2Declaratie pe propia raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr.3Mostre, descrieri si/sau fotografii., Cerinta nr.4 Declaratie pe propia raspundere privind procentul partii/partilor din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi(daca este cazul)., Cerinta nr.5 Acord de asociere(daca este cazul). Cerinta nr.1 Respectarea standerdelor de asigurare a calitatii.Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii ? ISO 9001, sau alte sisteme de asigurarea calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, - copie pe care se vamentiona conform cu originalul si care va fi semnata si stampilata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc.de atrib.este accesibila in SEAP incepand cu data publicarii si electronic prin solicitare la adresa autorit. contr.: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer