Achizitie publica - CONSUMABILE SI PIESE PENTRU ECHIPAMENTE INFORMATICE, RECHIZITE, MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE DE INTRETINERE
Detaliu pentru invitatia numarul 347181
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347181/22.05.2013
Denumire contract: CONSUMABILE SI PIESE PENTRU ECHIPAMENTE INFORMATICE, RECHIZITE, MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE DE INTRETINERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATICod fiscal: 3127190, Adresa: STR. BRAILEI, NR. 33, LOC. GALATI, Galati, Telefon: +40 236491010, Fax: +40 236411488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSUMABILE SI PIESE PENTRU ECHIPAMENTE INFORMATICE, RECHIZITE, MATERIALE DE CURATENIE SI MATERIALE DE INTRETINERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de cartuse de tonere pentru fotocopiatoare si pentru imprimante, piese pentru fotocopiatoare si pentru imprimante, materiale curatenie, materiale intretinere, articole de papetarie (plicuri), scule de mana si echip. de protectia muncii si imprimate impachetat valori monetare;
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 814.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii au obligatiaconstituirii in CONT GARANTII DGFP GALATI : RO45TREZ3065005XXX000211, prin una din formele prevazute de art. 86 din HGR 925/2006 (virament bancar sau printr-un istrument de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; ordin de plata sau fila cec, precum si prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului), a unei garantii de participare pentru fiecare lot la care depune oferta determinata conform anexei la caietul de sarcini, obligatie prevazuta de art. 43 ยน alin. (2) din OUG 34/2006, facand dovada constituirii prin transmiterea in format electronic prin SEAP cat si la sediul autoritatii contractante a documentelor originale privind constituirea, a caror valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei, dupa cum urmeaza : Lot 1 :1.140, 00 lei; Lot 2 :78, 00 lei; Lot 3 :139, 00 lei ; Lor 4 :464, 00 lei ; Lot 5 :8, 00 lei ; Lot 6 :31, 00 lei; Lot 7 :187, 00 lei; Lot 8 :139, 00 lei; Lot 9 :86, 00 lei;
- cursul de schimb 4, 3552 lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil la data 23.04.2013 ;
- garantia se va retine conform art. 87 alin. (1) lit. a) si c) din HGR 925/2006);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 ? cerinta minima ? se va utiliza formularprezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 2Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului ? original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul ? cerinta minima - documentul sa ateste indeplinirea obligatiilor la data de 25 a lunii precedente celei in care se se depun ofertele;Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local ? original sau certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul? cerinta minima - documentul sa ateste indeplinirea obligatiilorla data de 25 a lunii precedente celei in care se se depun ofertele;Cerinta nr. 4Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de concurenta Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 publicat in MO nr. 701/2010-completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 5Date de identificareModalitatea de indeplinire- informatii generale - completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 6Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere, in conformitateprevederile art. 69^1 din O.U.G 34/ 2006 -completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE DGFP GALATI : Ec. Costica Onica ? Director Executiv;Ec. Clavina Doina Ileana Petrescu ? Director Executiv Adjunct;Ec. Garbari Iulia - Director Executiv AdjunctEC. Domniteanu Lucian ? Sef Administratie ?AFPCMEc. Sterian Elena ? Sef Administratie ? AFP GalatiEc. Dodu Nicoleta Carmen ? Sef Administratie AFP TecuciEc. Solomon Radu Jeni ? Sef Administratie AFP Tg. BujorEc. Mardare Rodica ? Sef Administratie AFP BerestiEc. Gavrila Mariana ? Sef Administratie AFP LiestiSef. Birou Contabiliate ? Ec. Mirela Gazdoi;Sef Birou Juridic ? Consilier Cerasela Dimitriu;Sef Serv. Administrativ ? Ing. Tudorel Chiriac;Responsabil investitii - Ec. Silviu ArhipEc. Liana Andronic- Sef Birou Resurse Umane si SalarizareEc. Aurica Virgolici; Trezorier SefEc. Maricica Nicolae- Sef Birou Contabilitatea TrezorerieiEc. Iosip Veronica- CFPP;Ing. Manolescu Tatiana ? Sef serviciu IT;Ing. George Tanase ? Sef birou ITEc. Acsente Viorel ? Sef serviciu AMAVSEc. Branzan Victoria- Sef birou BVB-AMAVSEc. Avram Aneta ? Sef serviciuEc.Ing. Zaharia Gabriela ? Sef serviciu IT AFP GalatiEc. Racuciu Maricica ? Sef serviciu SECF- AFPCMEc. Catalin Grecu ? Sef comp. Achizitii Publice; Cerinta nr. 1Forma de inregistrare sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- pentru lotul IV - operatori economici constituiti in unitati protejate autorizate- Modalitatea de indeplinire - autorizatie de functionare ca unitate protejata conform Ordinului presedintelui ANPH nr. 60/ 2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat constatator de la O.N.R.C. ? cerinta minima - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul; ofertantul care se va clasa pe primul loc in etapa evaluarii ofertelor, va prezenta, inainte de primirea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul in original sau o copie legalizata; informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat;
- pentru lotul IV - Modalitatea de indeplinire -autorizatie de functionare ca unitate protejata conform Ordinului presedintelui ANPH nr. 60/2007 privind aprobarea Procedurii de autorizare a unitatilor protejate - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 12:06