Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,CONSUMABILE SI PIESE PENTRU TEHNICA DE CALCUL?


Detaliu pentru invitatia numarul 350677
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATI
Numar invitatie: 350677/18.07.2013
Denumire contract: , ,CONSUMABILE SI PIESE PENTRU TEHNICA DE CALCUL?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATICod fiscal: 3127190, Adresa: STR. BRAILEI, NR. 33, LOC. GALATI, Galati, Telefon: +40 236491010, Fax: +40 236411488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,CONSUMABILE SI PIESE PENTRU TEHNICA DE CALCUL?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de cartuse de tonere pentru fotocopiatoare si pentru imprimante, piese pentru fotocopiatoare si pentru imprimante;
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 846 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Garantie de participareda ¦ nu ?- ofertantii au obligatiaconstituirii in CONT GARANTII DGFP GALATI : RO45TREZ3065005XXX000211, prin una din formele prevazute de art. 86 din HGR 925/2006 (virament bancar sau printr-un istrument de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; ordin de plata sau fila cec, precum si prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului), a unei garantii de participare de 1.130, 00 lei, obligatie prevazuta de art. 43 ¹ alin. (2) din OUG 34/2006, facand dovada constituirii prin transmiterea in format electronic prin SEAP cat si la sediul autoritatii contractante a documentelor originale privind constituirea, a caror valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei; cursul de schimb 4, 4581 lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil la data 18.06.2013 ;
- garantia se va retine conform art. 87 alin. (1) lit. a) si c) din HGR 925/2006);
- restituirea garantiei de participare se va face conform (art. 88 alin. (2) , (3) si (4) din HGR 925/2006);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 ? cerinta minima ? se va utiliza formularprezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 2Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului ? original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul ? cerinta minima - documentul sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local ? original sau certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul? cerinta minima - documentul sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCerinta nr. 4Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de concurenta Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 publicat in MO nr. 701/2010-completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 5Date de identificareModalitatea de indeplinire- informatii generale - completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 6Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de interese Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere, in conformitateprevederile art. 69^1 din O.U.G 34/ 2006 -completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE DGFP GALATI : Ec. Costica Onica ? Director Executiv;Ec. Clavina Doina Ileana Petrescu ? Director Executiv Adjunct;Ec. Garbari Iulia - Director Executiv AdjunctEC. Domniteanu Lucian ? Sef Administratie ?AFPCMEc. Sterian Elena ? Sef Administratie ? AFP GalatiEc. Dodu Nicoleta Carmen ? Sef Administratie AFP TecuciEc. Solomon Radu Jeni ? Sef Administratie AFP Tg. BujorEc. Mardare Rodica ? Sef Administratie AFP BerestiEc. Gavrila Mariana ? Sef Administratie AFP LiestiSef. Birou Contabiliate ? Ec. Mirela Gazdoi;Sef Birou Juridic ? Consilier Cerasela Dimitriu;Sef Serv. Administrativ ? Ing. Tudorel Chiriac;Responsabil investitii - Ec. Silviu ArhipEc. Liana Andronic- Sef Birou Resurse Umane si SalarizareEc. Aurica Virgolici; Trezorier SefEc. Maricica Nicolae- Sef Birou Contabilitatea TrezorerieiEc. Iosip Veronica- CFPP;Ing. Manolescu Tatiana ? Sef serviciu IT;Ing. George Tanase ? Sef birou ITEc. Acsente Viorel ? Sef serviciu AMAVSEc. Branzan Victoria- Sef birou BVB-AMAVSEc. Avram Aneta ? Sef serviciuEc.Ing. Zaharia Gabriela ? Sef serviciu IT AFP GalatiEc. Racuciu Maricica ? Sef serviciu SECF- AFPCMEc. Catalin Grecu ? Sef comp. Achizitii Publice; Cerinta nr. 1Forma de inregistrare sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat constatator de la O.N.R.C. ? cerinta minima - copie, certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul; ofertantul care se va clasa pe primul loc in etapa evaluarii ofertelor, va prezenta, inainte de primirea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul in original sau o copie legalizata; informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer