Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile si service total, 2013- 2015


Detaliu pentru invitatia numarul 342283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-EST
Numar invitatie: 342283/04.02.2013
Denumire contract: Consumabile si service total, 2013- 2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA NORD-ESTCod fiscal: 11616139, Adresa: STR. LT. DRAGHESCU, NR.9, Piatra-Neamt, Telefon: +40 0233218071, Fax: +40 0233218072
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile si service total, 2013- 2015
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de consumabile pentru echipamente Xerox, HP, Lexmark, Brother, inclusiv servicii de intretinere si reparatii, achizitie de suporturi de memorie si accesorii de introducere a datelor, precum si servicii de eliminare a deseurilor toxice
II.1.6) CPV: 30124000-4 - Piese si accesorii pentru masini de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 943 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie financiara, se va elibera conform Form.nr. 1, obligatoriu in original si va fi valabila pana in ?(copie depusa si in SEAP). Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Orice alt instrument de garantare, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006. 2. Copia dupa documentul de plata in cazul ordinului de plata va fi postata in cadrul SEAP.Cont bancar BRD Piatra Neamt, lei-RO97BRDE280SV08989202800, euro-RO72BRDE280SV10291442800. 3.Numerar la sediul achizitorului. Cuantumul garantiei de participare este 1876 euro-Lot 1 si 602 euro- Lot 2, la cursul de 1 euro=4, 35 lei. Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii, in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata (se completeaza Anexa 1 la Legea 346/2004- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM). In conformitate cu art. 278^1, alin.1 lit. b) din OUG 34/2006, in masura in care in urma unei contestatii depuse Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 4080, 3 lei pentru LOT 1 si 1309, 35 lei pentru LOT 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, art.181 , art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea si semnarea formularelor nr.10 si 11. Conform art.3, lit. s^2 din OUG 34/2006 modificata persoane cu functii de decizie sunt conducatorul si membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, precum si orice alte persoane ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire.Conducere: Constantin Apostol-Director General;Vasile Asandei-Director Directia Juridica si Resurse Umane;Elena Nane-Director Directia Economica;Comisie de evaluare: Monica-Maria Lutz-Presedinte fara drept de vot; Iuliana Petronela Zaharia; Lidia Tepes-Bobescu; Ovidiu Gheorghe Savu- membrii evaluatori; Membrii de rezerva: Laura Livezeanu-Boatca;Costel Alupului.In conformitate cu art. 69^1 si art.3, lit.s^2 din OUG 34/2006 ?Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?Formularul nr.10 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Tertul sustinator, daca e cazul, va evidentia clar ca nu se afla in situatia descrisa laart. 181 din OUG 34/2006.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu Formularul 11.Formulare tip care dovedesc neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat b) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, numai pentru sediul social al ofertantului.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Pentru persoane fizice/ juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere, in traducere legalizata.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2011-Formularul nr. 5 Formular tip care dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica: Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.Mentiune! Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi prezentat obligatoriu in original/ copie legalizata, de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru personaefizice/ juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la punctele III.2.1 a) si III.2.1.b), III.2.3, pentru fiecare asociat (mai putin Formular 5, depus in numele asocierii). Se va depune , Formularul nr. 44, numai daca e cazul., Informatii privind subcontractantii: Se va depune Formularul nr. 18. Se va prezenta obligatoriu acordul subcontractantilor propusi, Descrieri si/sau fotografii ale produselor. Trebuie evidentiate cel putin marca produs, numar maxim de pagini printate, cod produs, tip imprimanta (tabel 1), marca produs, mod de ambalare (tabel 3)-Lot 1, Prezentarea a cel putin un certificat/ document prin care sa se confirme livrarea de produse si servicii similare, LOT 1 si/sau 2, continand referiri la: - beneficiarul contractului;
- obiectul contractului;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului, Prezentarea dovezilor care atesta instruirea personalului care va asigura service total (CV-uri ale personalului si scrisori/ certificate care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea fiecarui echipament la standardele cerute de producator)-LOT 2, Declaratia ofertantului cu privire la personalul considerat a fi necesar in vederea asigurarii service-ului total din cadrul Lotului 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer