Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consumabile Tehnica de calcul


Detaliu pentru invitatia numarul 323857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 323857/11.04.2012
Denumire contract: Consumabile Tehnica de calcul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, Sala ghiseelor, ghiseul nr.10, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Sala mica-sala mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consumabile Tehnica de calcul
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consumabile Tehnica de calcul ?necesare desfasurarii activitatii Primariei Municipiului Oradea
II.1.6) CPV: 30237300-2 - Accesorii informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 225 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art.86 din HG 925/2006.In cazul achitarii prin Ordin de plata va fi virat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, Titular de cont Municipiul Oradea.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire va fi in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006;persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primarul Ilie Bolojan;
- Viceprimar Chereches Florica;
- Viceprimar: Biro Rozalia- posibilii membri ai comisiei de evaluare: Oaie Mircea, Popescu Florin, Marc Oltea Diana, Gall Monica, Eugenia Borbei, Doina Romocea, Adina Marge.- CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010;
- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?; - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitii .Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita Cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii, solicitata de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura ca furnizorul are experienta si capacitatea tehnica de indeplinire a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei), un contract similar in valoare de 240.000 lei fara TVA, sau maxim trei contracte similare a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 240.000 lei fara TVA , privind produsele ce fac obiectul prezentei achizitii. - certificarea sistemului de management al calitatii emis de un organism national sau international de certificare in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer