Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contacte cu pastila de argint


Detaliu pentru invitatia numarul 322316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Numar invitatie: 322316/21.03.2012
Denumire contract: Contacte cu pastila de argint
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: 0256-277736, Fax: 0256-277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL TAKE IONESCU NR 56, SALA DE SEDINTE, TIMISOARA, TIMIS, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contacte cu pastila de argint
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contacte cu pastila de argint folosite la intretinerea si repararea contactoarelor din controlerele de actionare de la tramvaie
II.1.6) CPV: 31681100-4 - Contacte electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 070 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare totala? 4.501, 41 lei respectiv 1, 034, 12 euroReducere 50% pentru IMM-uri.Garantia se poate constitui conform prevederilor art.43 ?1 din OUG nr.34/2006 sia art.86 din HG nr.925/2006.(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sumei in numerar.(6) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Termen de valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte.Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCompletarea si prezentarea Formularului 12 ACerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea : - Formularului 12 B- Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara in care se depun oferteleCerinta nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹(evitarea conflictului de interese)Prezentarea si completarea Formularului 19 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: - Director General ? dr.ing. Ioan Goia- Director Adjunct ? ing. Marcel Nicola- Director Tehnic - ing.Iulian Jura- Contabil Sef - ec. Felicia Lascut- Sef Birou Achizitii Publice Depozite ? ec. Georgeta CraciunescuLa sectiunea 2.1.se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in oricare din formrle: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea 26/1990.Cerinta 2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.La sectiunea 2.1.se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in oricare din formrle: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Cifra de afaceri - Prezentarea si completarea Formularului 1 (Informatii generale) din care sa rezultecifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minimum405.126, 58 lei, respectiv 93.070, 50 euro, Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.Curs mediu euro pe ultimii 3 ani ? 4.2283 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cer 1?Decl priv lista pr liv de prod pe ultimii 3 ani Compl si prez Form 12D priv lista pr liv de prod pe ult 3 ani-sa rez exp sim continand val, perioade de liv, benef indif daca sunt autorit contracz sau clienti priv, resp of a furniz prod in val cumul de min 202.563, 29 lei resp 46.535, 25 euro.Red 50% ptIMM- def cf L 346/2004, act Curs mediu euro pe ult 3ani?4.2283 Lei;Cer2 Recomandari. Complsiprez a minim 1 rec conf Form6(recomandari; Cer3-Inf priv subc(daca e cazul)Prez si compl Formu12G(decl priv part din contr indepl de subc si speci acestora)si datele de rec ale sub prop.Cer4 Inf priv asoc (daca este cazul)In cazul in care un gr de op ec se asoc pt a dep o of comuna, treb sa indepl individual cer priv eligibil si inreg si, prin cumul, cer priv cap ec ? fin si cap teh si/sau prof si stand de asig calit si prot med. Cerinta1?Dovada respectarii conditiilor de calitate Ofertantul va prez dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil prin accesarea SEAP.sau direct de la sediul RATT- gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer