Achizitie publica - Contactoare si intrerupatoare cu comutatie in vid
Detaliu pentru invitatia numarul 319783
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319783/30.01.2012
Denumire contract: Contactoare si intrerupatoare cu comutatie in vid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 0374171170, fax: +40 0253-222015, persoana de contact: GRIGORIE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.N.L. Oltenia S.A. din Targu Jiu, str.Tudor Vladimirescu, nr.1-15, et.3 sala de licitatii a Departamentului Achizitii din cadrul Directiei Economice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contactoare si intrerupatoare cu comutatie in vid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contactoare si intrerupatoare cu comutatie in vid
II.1.6) CPV: 31214100-0 - Intrerupatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 811 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 500 lei/LOT 1 si 296 lei/LOT 2, Garantia este irevocabila si Valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile).Modul de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;b)virament bancar in contul autoritatii contractante (RO49RNCB0149034562550007, deschis la B.C.R. Targu Jiu);c)autoritatea contractanta este de acord si cu constituirea garantiei de participare prin depuneri la casieria unitatii: -a unui ordin de plata confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; -numerar.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii).Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului;
-prin depunerea la casierie a unor sume in numerar (art. 90, alin.2) din HG nr. 925/2006);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art.90, alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind elig., cf.art.180 din OUG 34/2006; -declaratie privind neinc.in art.181 din OUG 34/2006; -certificat de participare la procedura cu oferta ind., in baza Ord. ANRMAP nr.314/2010; -declaratie privind nein.in art.69.1 din OUG 34/2006; Pers.ce detin functii de decizie in cadrul aut.contr.sunt: Pres.Cons.adm.: Gavril Baican Membrii: Daniel Burlan-Dir.Gen.SNLO, Popescu Emanoil, Ghica Mariana-Carmen, Barascu Dumitru;Dir.Exec.-Dafinoiu Mihail-Dir.Directie Prod;Olaru Daniel-Dir.Directie Ec;Lazaroiu C-tin-Dir. Directie RUA; -declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie Informatii privind persoane juridice/fizice romane-Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor);Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnata si stampilata;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind experienta similara - livrarea de produse similare in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 39.860 lei sau daca se oferteaza pe lot: 25.060 lei/LOT 1 si/sau 14.800 lei/LOT 2., Cerinta nr. 2 - Certificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produselor Certificat ISO
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2012 14:32