Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Continuare lucrari de constructii la Sala de Sport Polivalenta a Universitatii Eftimie Murgu din Resita


Detaliu pentru invitatia numarul 355146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA EFTIMIE MURGU
Numar invitatie: 355146/29.10.2013
Denumire contract: Continuare lucrari de constructii la Sala de Sport Polivalenta a Universitatii Eftimie Murgu din Resita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA EFTIMIE MURGUCod fiscal: 3061983, Adresa: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Telefon: 0255-215135, Fax: 0255-215135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Romania, cod postal: 320085, telefon: +40 255215135, fax: +40 255215135, persoana de contact: ANGELA ANGHELOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Eftimie Murgu din Resita, Corp A, etaj 3, Directia Generala Administrativ - FinanciaraPiata Traian Vuia nr. 1-4, 320085, Resita, Caras - Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Continuare lucrari de constructii la Sala de Sport Polivalenta a Universitatii Eftimie Murgu din Resita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura continuarea lucrarilor de constructii la Sala de Sport Polivalenta a Universitatii ?Eftimie Murgu? din Resita.Cheltuieli diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 990, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumulgarantiei de participare este de 2%, respectiv 79.800 lei. Se constituie prin: - scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.- ordin de plata in contul autoritatii contractante, cont RO44TREZ181504601X000246, deschis la Trezoreria Resita, confirmata (certificata) de banca emitenta.- fila CEC in favoarea autoritatii contractante, confirmata (certificata) de banca emitenta. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine contestatorului parte din garantia de participare, in conditiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta si va insoti oferta.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr.925/2006 actualizata. Pentru operatorii economici care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale; in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibilitate prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 1.Documentul va fiprezentatde tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 2.Documentul va fiprezentat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completare formular nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? completare formular nr. 4.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Prof. univ. dr. ing. Doina Frunzaverde ? Responsabil legal; Prof. univ. dr . Marian Mihaila ? Presedintele Senatului; Ing. Teodor Gavris ? Director General Administrativ - Financiar; Ec. Dorina Dugan - Contabil Sef; ing. Angela Angheloiu ?Serviciul Achizitii Publice; Ing. Carmen Cuzmos ? Achizitii Publice; Gabriel Dragos ? Consilier juridic; ec. Daniela Ciocloda ? Serviciul Financiar Contabil; ing. Camelia Tismonariu ? Directia Generala Administrativ ? Financiara.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 5.6. Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate - completare formular nr. 6 si anexa 1 (daca este cazul).7. Certificat de taxe si impozite locale privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.8. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, potrivit art. 11 alin (4) din H.G. nr. 925/2006, devenind aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ord. nr. 509/2011.9. Cazierul fiscal al operatorului economic.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. a. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in acest documet trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, operatorul economic a carei oferta s-a clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.b. Pentru persoane fizice/juridice straine: In cazul persoanelor fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului - a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim: 7.980.000 lei, Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente, Dovada ca ofertantul/ofertantii reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie pentru ofertantii care vor depune garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioareIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii (Art. 16, alin (2), Legea nr. 346/2004), Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata, Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului, Disponibilitatea de sustinere a lucrarii va fi in valoare de 1.330.000 lei, pentru o perioada de 4 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. NOTA: Suma respectiva va putea fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, de unde sa rezulte ca ofertantul a executat la nivelul unui contract sau la nivelul a maxim trei contracte delucrari similare (constructii civile si/sau industriale) a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 3.990.000 lei, fara T.V.A., insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se vor prezenta copii dupa documente/certificate ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate (proprietate, chirie, precontract, inchiriere, angajament)., Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator, ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., Personal tehnic de specialitate: a) 1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat pentru lucraride constructii civile - care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia. Acte normative care impun obligativitatea obtinerii atestatului RTE: Legea nr. 10/1995, H.G. nr. 925/1995, Ordin MLPAT 777/2003.Documente justificative: Declaratie disponibilitate in original in care sa se specifice ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv, atestat pentru lucrari de constructii civile, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte demunca, contract colaborare, angajament de participare, etc)., b) 1 (un) responsabil cu controlul tehnic al calitatii (conform Legii 10/1994 privind calitatea in constructii.Documente justificative: decizia angajatorului, declaratie de disponibilitate in original in care sa se specifice ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv, CV, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte demunca, contract colaborare, angajament de participare, etc)., c) 1 (un) specialist autorizat in domeniul instalatiilor electriceDocumente justificative: atestat ANRE in baza Ordinului nr. 11 /2013 - aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatii., declaratie de disponibilitate in original in care sa se specifice ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv, CV, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte demunca, contract colaborare, angajament de participare, etc)., d) 1 (un) inginer instalatii sanitare, termice, climatizareDocumente justificative: diploma studii superioare - instalatii sau echivalent - solicitata conform Legii 50/1991, art. 9 (1), declaratie de disponibilitate in original in care sa se specifice ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv, CV, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte demunca, contract colaborare, angajament de participare, etc)., 1 (un) specialist instalatii semnalizare, avertizare si stingere a incendiilor: Documente justificative: autorizatie valabila conform OMAI nr. 87/2010 sau echivalent, declaratie de disponibilitate in original in care sa se specifice ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv, CV, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte demunca, contract colaborare, angajament de participare, etc)., f) 1 sef santier (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art. 14 si art. 23).Documente justificative: diploma de studii superioare, specializarea constructii civile/instalatii, CV semnat, declaratie de disponibilitate, declaratie de disponibilitate in original in care sa se specifice ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv, CV, documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte demunca, contract colaborare, angajament de participare, etc).Se solicita si dovedirea experientei similare ca sef de santier in minim uncontract de executie (indiferent de obiectul contractului)., Informatii privind subcontractantii si asociatii.Contractantul va specifica: numele societatii subcontractante (daca este cazul), partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul). Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.In cazul asocierii: Acord de asociere in vederea participarii la procedura de achizitie.Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei. Cerintele privind Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - CertificatISO 9001:2008 sau echivalentul, in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii).In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Prezentarea certificatelor se accepta in original/copie legalizata /copie conforma cu originalul., Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificat ISO14001:2005 sau echivalentul, in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii).In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Prezentarea certificatelor se accepta in original/copie legalizata /copie conforma cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie
Termenul de garantie
10
Descriere: Termenul de garantie
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer