Achizitie publica - "Continuare lucrari la Remiza depozitare"
Detaliu pentru invitatia numarul 357292
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357292/03.02.2014
Denumire contract: "Continuare lucrari la Remiza depozitare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02444 SibiuCod fiscal: 4240847, Adresa: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Telefon: +40 0269210972, Fax: +40 0269210098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269210972, fax: +40 0269210098, persoana de contact: Mihaita BALASA-ARMASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 0269210972, fax: +40 0269210098
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Continuare lucrari la Remiza depozitare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune executarea urmatoarelor lucrari: amenajarea terenului, retea termica, racord apa canal, racord electric, remiza depozitare, platforme si alei.Cheltuieli diverse si neprevazute: - procent cheltuieli diverse si neprevazute din C+M (constructii montaj): 92.148, 31 (lei fara TVA) / 921.483, 08 (lei fara TVA) *100 = 10%;
- valoare cheltuieli diverse si neprevazute din C+M (constructii montaj): 921.483, 08lei fara TVA * 10% = 92.148, 31lei fara TVA.- valoare estimare contract de lucrari + valoarea cheltuieli directe si neprevazute (lei fara TVA): 965.210, 81 lei fara TVA + 92.148, 31 lei fara TVA = 1.057.359, 12 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 057, 359.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 18.000 lei;Perioada de valab.a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul va fi exprimat in lei sau la cursul leu/alta valuta pt. societatile comerciale din afara Romaniei;(echivalenta leu/alta valuta - cursul oficial B.N.R. din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare).Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata in favoarea autoritatii contractante, cu conditia confirmari si vizarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, cu mentionarea procedurii pentru care se constituie; - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr. 3) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, vizat de catre banca emitenta, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei de 90 zile (de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). - contul RO80TREZ5765005XXX000204, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4240847; Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. - In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia; - Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art.87 din H.G.925/2006 si partial conform art.278.1 din O.U.G.34/2006; - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec.se constit.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf.art.90, alin.1 din H.G.925/2006.Garantia de buna ex.treb.sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei pers.garantate, in conform.cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA si se constituie astfel: - prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia respectarii prevederilor art. 90, alin. 3 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie se restituie conform art. 92 din H.G.925/2006.Op.econ.castigator va prez.in 5zile de la semnarea contract.un extras de cont in original, vizat de catre unit.Trez.Statului emitenta din cadrul organului fiscal competent in administrarea sa, care atesta deschid.unui cont disponibil distinct la dispozitia achizit.pt.contractul in cauza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006);NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura.Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr.7NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 69.1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular nr. 8).NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau un subcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie: Gherman Ionel, Constantin Popescu, Gurau Sandel, Bara Aurelian, Petrache Gabriel, Balasa-Armasu Mihaita, Birsan Ioan, Damian Ileana, Draghiciu Victor, Petre Alexandrina, Stanciu AscanioVor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 (formularului nr. 9)Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurare sociala catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;Certificatele fiscale se vor prezenta doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Din certificatul O.R.C. sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de O.N.R.CPersoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continand informatii reale, valide, actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani respectiv 2011, 2012 si 2013 sa fie cel putin egala cu suma de 1.900.000 lei. Bilantul contabil pe anii 2010, 2011 si 2012 vizat de catre Administratia Finantelor Publice.Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, din care trebuie sa rezulte ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu limita impusa* (formularul nr. 10). *pentru nivelul impus privind media cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.NOTA: In cazul asocierii bilantul contabil si informatiile privind cifra de afaceri, se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte, situatia economica si financiara demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant. Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului prin care se confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori cerinta, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, va fi implinita in intregime de catre o singura persoana respectiv, un singur tert sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofertantului se va dovedi prin: executia in ultimii 5 ani a unor lucrari similare a caror valoare contractuala sa fie in valoare de cel putin 950.000 lei fara T.V.A.(valoarea contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute).Prezentarea: - Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani sau a unor contracte aflate in derulare (formular nr. 11);
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani sau a unor contracte aflate in derulare in acdrul carora exista lucrari similare finalizate (formular nr. 12), a caror valoare sa fie de minim 950.000 lei (valoare fara cheltuieli diverse si neprevazute)-(formular nr. 14).Aceasta se va confirma prin prezentarea unor certificate/documente/recomandari/certificari de buna executie/anexa de la procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, din care trebuie sa reiasa valoarea, perioada, locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost inregistrate neconformitati, Nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: Ofertantul va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului, astfel: -1 manager de proiect cu studii superioare;
-1 inginer specializat in domeniul constructiilor civile industriale si agricole;
- unui responsabil cu asigurarea calitatii (CQ), specializat in domeniile constructii civile si industriale, lucrari de retele de alimentari cu apa, instalatii aferente constructiilor.Situatie cu persoanele atestate conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 si Legea nr. 10/1995 (cu actualizarile si modificarile ulterioare) pentru asigurarea controlului calitatii si prezentarea copiilor dupa atestate si legitimatii ale persoanei RTE si prezentarea deciziei de numire a persoanei responsabile cu asigurarea calitatii CQ, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform formularului nr. 13Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere prin atasarea in copie a listei de inventar a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice din dotare pentru echipamentele propuse pentru lucrare si/sau orice alte documente prin care se probeaza/ conforma/ atesta faptul ca dispune de utilajele necesare. Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul similar obiectului contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 08:59