Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Continuare lucrari la sala de festivitati Mesentea


Detaliu pentru invitatia numarul 344764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. Alba
Numar invitatie: 344764/04.04.2013
Denumire contract: Continuare lucrari la sala de festivitati Mesentea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Galda de Jos (Consiliul Local Galda de Jos), Jud. AlbaCod fiscal: 4561928, Adresa: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Telefon: 0258846032, Fax: 0258846032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, Romania, cod postal: 517285, telefon: +40 0258846032, fax: +40 0258846032, persoana de contact: Floare Giorgiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galda de Jos, Principala, 90, Galda de Jos, jud Alba, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Continuare lucrari la sala de festivitati Mesentea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor conform PT, caiete de sarcini si liste de cantitati constand in principal dincopertine in zonele de acces, centura din beton, zid de sprijin etc . Valoarea estimata a lucrarilor este de 181098 lei fara TVA din care 8623, 74 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 098 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 3400 lei Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in euro este data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR. 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei 3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Primariei Galda de Jos b)prin virament bancar in contul: Primaria comunei Galda de Jos , cont IBAN RO25TREZ0025006XXX000163 deschis la Trezoreria Alba Iulia. Codul Fiscal al Institutiei este 4561928 c)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante 4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului Nr. 16 - completat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C.respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara (formular 15), prin orice alt instrument de garantare sau prin retineri succesive (conform art. 90 din HG 925/2006). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 10 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 180 din OUG 34/2006 Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Tertul sustinator si subcontractantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile care determina excluderea din procedura conform prev. art. 69¹ din OUG nr 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Raica Romulus ? primar Pastrav Tudor - viceprimar Voica Angela Elena ? contabil Pastiu Maria - secretar Frincu Horea Amos - consilier Farkas Attila Giula - consilier Francu Sever Sabin - consilier Goia Traian - consilier Giorgiu Liviu - consilier Borza Florian - consilier Frincu Emil - consilier Goia Ana Nicoleta - consilier Valea Ioan - consilier Goronea Spiridon ? consilier Neag Ioan ? consilier Cutean Catalin Nicolae ? consilier, Giorgiu Floare presedinte comisie evaluare, Popa Razvan, Sibisan Emil - membri ai comisiei de evaluare, Iuonas Flavia - membru de rezerva comisia de evaluare Cerinta nr.4 Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta nr.6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: prezentare Certificat Constatator emis de ORC de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte denulirea operatorului economic, datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, structura actionariatului, reprezerntantul(ii) legal (i), domenii de activitate. Datele inscrise in Certif constat sa fie reale/actuale la data de depunere a ofertelor. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe locul intai va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pt verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPersoane fizice/juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestarea ori apartenenta dpv profesional. Acesta se depune in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara: Informatii generale ? Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie minimum 340000 lei. Cifra de afaceri solicitata este cea globala. In sustinerea acestei cerinte minime de calificare se va completa Formularul 6 Informatii generale Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Pe langa completarea formularului 6, vor fi prezentate de ofertanti si alte documente in sustinerea cerintei din care sa rezulte cifra de afaceri, documente care sunt lasate la latitudinea operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu anexa Ofertantul va completa si prezenta Documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor, instalatiilor si/sau echipamentelor. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se poate face si prin angajament de punere la dispozitie, Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: - Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile, dovada dispunerii de personal calificat pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul 10 din sectiunea formulare) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul 11 din sectiunea formulare). In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite de fiecare asociat iar criteriile de calificare privind situatia economico- financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista va cuprinde lucrarile executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare celor care constituie obiectul achizitiei, lucrari in valoare/valoare cumulata de minim 172000 lei, Experienta similara- Se considera lucrari similare lucrarile de executie, de reabilitare, de amenajare, de modernizare cladiri. Acestea trebuie sa fie insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte, Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerintePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer