Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTINUARE LUCRARI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 80 - COAS ? CORUIA


Detaliu pentru invitatia numarul 344880
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SACALASENI
Numar invitatie: 344880/08.04.2013
Denumire contract: CONTINUARE LUCRARI MODERNIZARE DRUM COMUNALDC 80 - COAS ? CORUIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACALASENICod fiscal: 3627390, Adresa: SACALASENI nr. 67, Sacalaseni, Telefon: 0262289333, Fax: 0262289333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SACALASENI nr. 67, Sacalaseni, Romania, cod postal: 437280, telefon: +40 262289333, fax: +40 362814860/+40 262289333, persoana de contact: EMILIAN-GHEORGHE POP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SACALASENI, Adresa: Comuna SACALASENI, sat Sacalaaseni nr. 67, ROMANIA, judetul Maramures, Telefon: 0262289333, Fax: 0362814860, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTINUARE LUCRARI MODERNIZARE DRUM COMUNALDC 80 - COAS ? CORUIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea are ca obiect continuarea lucrarilor de modernizare a DC 80 Coas- Coruia, conform proiectului nr. 101/2009, elaborat de SC DP ?Cons SRL, Cluj Napoca, respectiv reabilitarea podetelor si asfaltarea drumului.Valoarea Cheltuielilor diverse si neprevazute, conform Devizului General Estimativ, elaborat de proiectantul SC DP ?Cons SRL, Cluj Napoca, este de 70.877 lei, exclusiv TVA, respectiv 16.163 euro calculat la un curs de 4, 3852 lei/euro.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 488, 413 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-se prezinta in original si in urmatoarele conditii: 1. Cuantumul: 28.000 lei (RON; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa invaluta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.2. Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor3. modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contulRO47TREZ4365006XXX003220, al Comunei Sacalaseni deschis la Trezoreria Baia Mare, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( Se prezinta Formular K 1 din sectiunea Formulare)4. Restituirea garantiei de participare: - Ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.5. Retinerea garantiei de participare: In conformitate cu prevederile OG nr. 34/2006 ?i HG 925/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu deschide contul de garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului- oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.-Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie a ofertantului, acestuia re?inandui-se suma de 5.197, 53lei calculata conform prevederilorart..2781.alin. (1) din OUG 34/2010.
Garantie de buna executie
-cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 %din valoarea contractului fara TVA;
- modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si virarea intr-un cont deschis in favoarea autoritatii contractante.- ContractantulareobligatiadeadeschideuncontspecialdegarantiilaTrezoreria Baia Mare, innumelesau, dardeschisnumaipentru achizitorsiinchispentrucontractant.- Suma initiala de depunere de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Peparcursulindepliniriicontractului, autoritateacontractantaurmeazasaalimentezeacestcontprinretineridinsumeledatoratesicuvenitecontractantuluipanalaconcurentasumeistabilitedreptgarantiedebunaexecutie. Autoritateacontractantavain?tin?acontractantuldesprevarsamantulefectuat, precumsidedestinatialui.-Contulastfeldeschisestepurtatordedobandainfavoareacontractantului. - Modulderestituireagarantieidebunaexecutie: -70%dinvaloareagarantieidebunaexecutie, intermende14ziledelaincheiereaprocesuluiverbaldereceptielaterminarealucrarilor, dacaautoritateacontractantanuaridicatpanalaaceadatapretentiiasupraei, iarrisculpentruviciiascunseesteminim;
-restulde30%dinvaloareagarantiei de buna executie , laexpirareadurateidegarantarealucrarilorexecutate, pebazaprocesuluiverbaldereceptiefinala semnat de catre comisia numita in acest scop de catre contractant. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in limita prejudiciului creat daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate princontract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.-Declaratieprivind eligibilitatea.Se va prezenta: formular A, completat , ,Declaratie de eligibilitate?? din sectiunea FORMULARE; Cazier judiciar al operatorului, Cazierul fiscal al operatorului.Pentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1. formular A, completat , ,Declaratie de eligibilitate?? din sectiunea FORMULARE-Ofertantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in situatiile prevazute in art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul pentru a putea demonstra ca nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006, trebuie sa prezinte: 2.cazierul judiciar si3.cazierul fiscal, valabile la data limita pentru depunerea ofertelor.- Cazier fiscal reprezinta un mijloc de evidenta si urmarire a disciplinei financiare a ofertantului si se solicita pentru a preveni si a combate evaziunea fiscala precum si de a intari administrarea impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat. - In cazierul fiscal se tine evidenta persoanelor juridice, precum si a asociatilor, actionarilor si reprezentantilor legali ai persoanelor juridice, care au savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale etc- incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1, si d)din OUG.34/2006Se va prezenta: - formular B -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1, si d)din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare. Tertul sustinator va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, lit. a), c1, si d)din OUG nr. 34/2006.Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul va completa: :1.) prezentare formular B, completat , ,Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1, si d)din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?? din sectiunea FORMULARE-Ofertantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in situatiile prevazute in art. 181, lit. a), c1, si d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care privesc disciplina financiara.Aceasta cerinta este prevazuta in art.181, mentionat anterior, si da dreptul autoritatii contractante de a exclude candidatul care se afla in stare de faliment, nu si-a indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre stat, a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala sau a prezentat informatii false la solicitarea autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta 3: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul localSe va prezenta: Dovada ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitPentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va prezenta: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.- prezentare formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie xerox cu conditia prezentarii in acest ultim caz a originalului spre verificare si certificare de catre comisia de evaluare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006Se va prezenta: formular B1-Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioarePentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1.) formular B1, completat , , Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006?? din sectiunea FORMULARE-Se solicita prezentarea acestei declaratii pentru a se evita ca ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator participant la procedura de achizitie publica sa aiba drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Pop Emilian Gheorghe, Berciu vasile, Baban Marius Flavius, Schvarcz Diana Cristiana, Banu Vasile, Con? Emanoil, Con?iu Liviu, Libotean Tanasie, Muresan Marin, Pop Vasile, Rad Gavril ?Angel, Radu Vasile, Tarta Dorin- Gheorghe, Trif Niculae, Campan Delia, Pop Ioan, Stan Raluca.Cerinta 5: Certificat de participare cu oferta independentaSe va prezenta: -formular B2-Certificat de participare cu oferta independentaPentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1. formular B2, - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaEmis in conformitate cu ORDINUL nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP, din sectiunea III - FORMULARECertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Se solicita prezentarea acestui certificat pentru a se asigura o buna si corecta desfasurarea a procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta: -formular C, completat , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura??Pentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1.) formular C, completat , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura?? din sectiunea FORMULARESe solicita pentru ca nici unul dintre ofertanti sa nu afecteze buna desfasurarea a demersurilor din pricina problemelor care ar putea aparea datorita neiformarii partilor in legatura cu subcontractantii sau imputernicitii legali.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteformulare. Pentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va prezenta: -documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care acesta este stabilit, precum si natura obiectului sau de activitate la data limita pentru depunerea ofertelor.-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Persoane juridice/fizice romane : -Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde cu obiectul contractului;Se va prezenta: -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.-Persoane juridice/fizice straine : -Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde cu obiectul contractului;Se va prezenta: -Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Certificatele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? cu conditia prezentarii in acest ultim caz a originalului spre verificare si certificare de catre comisia de evaluare.- Informa?iile cuprinse in aceste documente vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 2.800.000 lei - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului- Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, 2010, 2011, 2012, ofertantul va completa formularul D , ,Informatii generale?? din SECTIUNEA III ? FORMULARE luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. , (in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici).- In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.- Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (http: //www.bnr.ro)-Daca este cazul, se va completa conform art.186 din OUG 34/2006 si Formular J5(autentificat)+ anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator.- autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.- In cazulofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 Declaratie privind incadrarea in IMM, valoarea pentru cifra medie de afaceri se acepta in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul unei asocieri se va analiza daca fiecare menbru al asocierii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., Obligatii contractuale in desfasurare. Pentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: 1. formularul D 1 - INFORMATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN EXECU?IE ?I DERULARE ?I CURS DE CONTRACTAREIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., 1.) ?Declara?ie bancara privind demonstrarea situatiei economice si financiare? din sectiunea FORMULARE- Declara?ia bancara privind demonstrarea situatiei economice si financiare va arata Lichiditatea curenta, Solvabilitateapatrimoniala ?i Rentabilitateafinanciara- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., -Bilan?uri contabile pe anii 2010, 201, 2012.- In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experien?a similara.Se va prezenta: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -- formular E din sectiuneaFORMULARE2. Fisa de experienta similara -- formular Gdin sectiuneaFORMULARE;
-Valoarea minima a experientei similare pentru lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.400.000 lei.Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in proiecte de amploare similara pentru a demonstra ca dispune de know-how-ul necesar pentru a duce la capat un contract de complexitatea si specificitatea celui licitat.Cerintele minime de calificare solicitate sunt in relatie directa cu tipul lucrarii ce trebuie executata si determina un prag minim de experienta pe care autoritatea contractanta il considera necesar si in directa relatie de proportionalitate cu contractul licitat.-Pentru una sau cel mult doua din lucrarile din lista, a caror valoare insumata este de min.1.400.000 lei fara TVA, se vor anexa certificari de buna executie, continand beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati, valori, perioade, locul executie a lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate conform normelor profesionale din domeniu, prin completareaformularuluiF din sectiunea Formulare pana la concurenta valorii impuse.- In cazul unei oferte comune depusa de maimulti operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resursurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).- Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006, in acest caz Se vor completaformular J6 (autentificat) + anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/2006, caz in care tertul va indeplini cerinta integral.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resursurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)- Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.-Certificarile se vor depune in original/ copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. (in acest ultim caz se va prezenta ?i originalul pentru a fi certificat de comisia de evaluare), Dotari tehnice .Ofertantul va trebui sa faca dovada ca dispune de echipamentele necesare indeplinirii cotractuluiSe vor prezenta: 1 formular H-DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI , din sectiunea Formularecomplectandu-semodalitatea prin care sunt acestea asigurate pentru indeplinirea contractului (dotare proprie/de la terti/contract de colaborare/angajament din partea unui tert/orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor/echipamentelor, etc).Daca este cazul se va completa si Formularul J6 (autentificat) + anexele aferente acestuia pentru tertul sustinator, conform art 190 din OUG 34/20062. Ofertantul sa faca dovada ca detine in dotare proprie/ prin contract de colaborare/prin angajament din partea unui tert/prin orice alta forma de dispozitie asupra utilajelor/echipamentelor, etc.: a) statie de preparat mixturi asfalticecare sa asigure cantitatea de asfalt necesara in conditiile impuse conformnormativelor tehnice SR 7970 si SR 174-2.b) autobasculante pentru transport mixturi asfalticedotate cu prelate speciale.c) autobasculante pentru transport materiale de constructiid) repartizator de asfalte) transportoare de betonf) autogrederg) buldoescavatorh) excavator cu cupa pentru santi) cilindru compactor-In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatorie conomici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grup.(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006, Resurse umaneSe va prezenta: 1.a) -declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani -formular I, din sectiunea Formulare1. b) Ofertantul va prezenta o declaratie pe propriaraspundere cf. anexa la FormularI1, din sectiunea Formulare, privind asigurarea cu personalul de executie- ?cheie?, necesar indeplinirii contractului, prin care se obliga sa asigure personal de executie necesar astfel incat sa acopere toate categoriile de lucrari care pot intervenii pe parcursul executiei acestuia.Cerin?a minima: -Sef lucrare cu o experien?a in domeniul specific activita?ilor din cadrul proiectului- drumuri ?poduri, de cel pu?in 3 ani, - min.1Responsabil Tehnic cu Executia ? RTE cu atestat valabilla data limita de depunere a ofertelor.-1 Responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ cu o experien?a generala in domeniul studiilorde 5 ani, - minim 1 inginer cu o experien?a in domeniul specific activita?ilor din cadrul proiectului - drumuri ?poduri, de cel putin 3 ani .Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru executia acestei lucrari, printr-o declaratie semnata, valabila la data limita pentru depunerea ofertelor, atasata CV-ului ?se va completa Anexa nr. 2 la Formular I1- Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta CV-uri, valabile la data limita pentru depunerea ofertelor, ?se va completa Anexa nr. 1 la Formular I1- Se vor prezenta documente de calificare si atestare valabile la data limita pentru depunerea ofertelor pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul)., Informatii privind subcontractantii- Se va prezentaa)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular J1, precum si acordurile de subcontractare Formular J;Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractan?ii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica, Informatii privind asociereaSe va prezenta : -Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular J3, - formularul J4- Declaratie privind legalizarea asocierii;
- formularul K - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asocia?i si specializarea acestora.- Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener. Se va completa formular J2 din Sectiunea III ?Formulare Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuireOfertantii care vin in asociere vor trebui sa prezinte o forma legala de constituire ce va ramane in aceasta forma pe intreaga durata de desfasurare a constractului.Operatorul economictrebuie sa completeze un Acord de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractuluisi capartenerii vor ramane in aceastaforma de asociere pe toata durata de realizare a contractului. Acordul de asociere in forma legalizata va fi solicitat la semnarea contractului.- In cazul unei oferte comune, in asociere, cerin?ele referitoare la situa?ia personala trebuie indeplinite de fiecare dintre asocia?i.- In cazul unei oferte comune, in asociere, cerin?ele referitoare la capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale trebuie indeplinite de fiecare dintre asocia?i pentru partea din contract pe care o realizeaza.- In cazul unei oferte comune, in asociere, cerin?ele referitoare la situa?ia economica ?i financiara, precum ?i capacitatea tehnica ?i/sau profesionala, se considera a fi indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor asocia?ilor. Standarde de asigurare a protec?iei mediuluiSe va prezenta: 1) Certificat ISO 14001, sau echivalent - sistemul de management al mediului in domeniul constructiilor de tipul celor ce face obiectul contractuluiSe va prezenta document care atesta certificareade catre un organism acreditat .In cazul in care acestea sunt emise de organisme straine trebuie insotite de traducere legalizata in limba romana.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor, Standarde de asigurare a calitatiiSe va prezenta: 1) Certificat ISO 9001:2008, sau echivalent -Certificarea sistemului calitatii in domeniul constructiilor de tipul celor ce face obiectul contractului.Se va prezenta document care atesta certificareade catre un organism acreditat .In cazul in care acestea sunt emise de organisme straine trebuie insotite de traducere legalizata in limba romana.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer