Achizitie publica - CONTINUARE LUCRARI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 80 - COAS ? CORUIA
Detaliu pentru invitatia numarul 348954
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348954/20.06.2013
Denumire contract: CONTINUARE LUCRARI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 80 - COAS ? CORUIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACALASENICod fiscal: 3627390, Adresa: SACALASENI nr. 67, Sacalaseni, Telefon: 0262289333, Fax: 0262289333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SACALASENI nr. 67, Sacalaseni, Romania, cod postal: 437280, telefon: +40 262289333, fax: +40 362814860/+40 262289333, persoana de contact: EMILIAN-GHEORGHE POP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sacalaseni, sat Sacalaseni nr. 67, jud. Maramures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTINUARE LUCRARI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 80 - COAS ? CORUIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea are ca obiect continuarea lucrarilor de modernizare a DC 80 Coas- Coruia, conform proiectului nr. 101/2009, elaborat de SC DP ?Cons SRL, Cluj Napoca, respectiv reabilitarea podetelor si asfaltarea drumului.Valoarea Cheltuielilor diverse si neprevazute, conform Devizului General Estimativ, elaborat de proiectantul SC DP ?Cons SRL, Cluj Napoca, este de 70.877 lei, exclusiv TVA, respectiv 16.163 euro calculat la un curs de 4, 3852 lei/euro.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 488, 413 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-se prezinta in original si in urmatoarele conditii: 1. Cuantumul: 28.000 lei (RON; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. 2. Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile calendaristice de la data limita pentru depunerea ofertelor 3. modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul RO47TREZ4365006XXX003220, al Comunei Sacalaseni deschis la Trezoreria Baia Mare, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari( Se prezinta Formular K 1 din sectiunea Formulare) 4. Restituirea garantiei de participare: - Ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - Ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. 5. Retinerea garantiei de participare: In conformitate cu prevederile OG nr. 34/2006 ?i HG 925/2006 autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu deschide contul de garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului - oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. -Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie a ofertantului, acestuia retinandui-se suma de 5.197, 53 lei calculata conform prevederilor art..2781. alin. (1) din OUG 34/2010.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 % din valoarea contractului fara TVA;
- modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si virarea intr-un cont deschis in favoarea autoritatii contractante.- Contractantul are obligatia de a deschide un cont special de garantii la Trezoreria Baia Mare, in numele sau, dar deschis numai pentru achizitor si inchis pentru contractant. - Suma initiala de depunere de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va instinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si de destinatia lui.-Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. - Modul de restituire a garantiei de buna executie: - 70% din valoarea garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; - restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie , la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala semnat de catre comisia numita in acest scop de catre contractant. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in limita prejudiciului creat daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.-Declaratie privind eligibilitatea.Se va prezenta: formular A, completat , ,Declaratie de eligibilitate?? din sectiunea FORMULARE; Cazier judiciar al operatorului, Cazierul fiscal al operatorului.Pentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1. formular A, completat , ,Declaratie de eligibilitate?? din sectiunea FORMULARE-Ofertantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in situatiile prevazute in art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul pentru a putea demonstra ca nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006, trebuie sa prezinte: 2. cazierul judiciar si3. cazierul fiscal, valabile la data limita pentru depunerea ofertelor.- Cazier fiscal reprezinta un mijloc de evidenta si urmarire a disciplinei financiare a ofertantului si se solicita pentru a preveni si a combate evaziunea fiscala precum si de a intari administrarea impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat. - In cazierul fiscal se tine evidenta persoanelor juridice, precum si a asociatilor, actionarilor si reprezentantilor legali ai persoanelor juridice, care au savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale etc- incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1, si d) din OUG.34/2006Se va prezenta: - formular B -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1, si d) din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioare. Tertul sustinator va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, lit. a), c1, si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul va completa: :1.) prezentare formular B, completat , ,Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1, si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?? din sectiunea FORMULARE-Ofertantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in situatiile prevazute in art. 181, lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care privesc disciplina financiara.Aceasta cerinta este prevazuta in art.181, mentionat anterior, si da dreptul autoritatii contractante de a exclude candidatul care se afla in stare de faliment, nu si-a indeplinit obligatiile de plata a contributiilor catre stat, a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala sau a prezentat informatii false la solicitarea autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta 3: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul localSe va prezenta: Dovada ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitPentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va prezenta: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.- prezentare formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie xerox cu conditia prezentarii in acest ultim caz a originalului spre verificare si certificare de catre comisia de evaluare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006Se va prezenta: formular B1-Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioarePentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1.) formular B1, completat , , Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006?? din sectiunea FORMULARE-Se solicita prezentarea acestei declaratii pentru a se evita ca ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator participant la procedura de achizitie publica sa aiba drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: Pop Emilian Gheorghe, Berciu vasile, Baban Marius Flavius, Schvarcz Diana Cristiana, Banu Vasile, Con? Emanoil, Con?iu Liviu, Libotean Tanasie, Muresan Marin, Pop Vasile, Rad Gavril ?Angel, Radu Vasile, Tarta Dorin- Gheorghe, Trif Niculae, Campan Delia, Pop Ioan, Stan Raluca.Cerinta 5: Certificat de participare cu oferta independentaSe va prezenta: -formular B2-Certificat de participare cu oferta independentaPentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va completa: :1. formular B2, - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Emis in conformitate cu ORDINUL nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP, din sectiunea III - FORMULARECertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Se solicita prezentarea acestui certificat pentru a se asigura o buna si corecta desfasurarea a procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta: -formular C, completat , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura??Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul va completa: :1.) formular C, completat , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura?? din sectiunea FORMULARESe solicita pentru ca nici unul dintre ofertanti sa nu afecteze buna desfasurarea a demersurilor din pricina problemelor care ar putea aparea datorita neiformarii partilor in legatura cu subcontractantii sau imputernicitii legali.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa prezinte formulare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru indeplinirea acestei cerin?e ofertantul va prezenta: -documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara in care acesta este stabilit, precum si natura obiectului sau de activitate la data limita pentru depunerea ofertelor.-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Persoane juridice/fizice romane : -Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde cu obiectul contractului;Se va prezenta: -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.-Persoane juridice/fizice straine : -Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde cu obiectul contractului;Se va prezenta: -Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Certificatele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu conditia prezentarii in acest ultim caz a originalului spre verificare si certificare de catre comisia de evaluare.- Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 08:38