Achizitie publica - Continuare si finalizare Constructie "Biserica Ortodoxa Sfantul Dimitrie Izvoratorul de Mir" Baciu
Detaliu pentru invitatia numarul 338510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338510/31.10.2012
Denumire contract: Continuare si finalizare Constructie "Biserica Ortodoxa Sfantul Dimitrie Izvoratorul de Mir" Baciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACIUCod fiscal: 4378751, Adresa: BaciuNr.792, Baciu, Telefon: 0264260314, Fax: 0264260699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BaciuNr.301, Baciu, Romania, cod postal: 407055, telefon: +40 264260314, fax: +40 264260699, persoana de contact: Primaria Baciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Baciu Nr. 301 Com. Baciu Jud. CLuj Romania. in sala de sedinte a Consiliului Local (sala21)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Continuare si finalizare Constructie "Biserica Ortodoxa Sfantul Dimitrie Izvoratorul de Mir" Baciu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Continuare si finalizarea lucrarilor la Biserica Ortodoxa Sf. Dimitria din Loc. Baciu prin executarea sarpantei bisericii, construirea turnurilor , invelitoare, montat tamplarie, izolatii si finisaje interioare si exterioare conform documentatiei de atribuire
II.1.6) CPV: 45212361-4 - Lucrari de constructii de biserici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se stabileste in cuantum de 9 000 lei si va fi constituita conform art 86 alin.1 din HG 925/2006 prin instrumente de garantare emise de o societate Bancara sau de o societate de Asigurari. Perioada de valabilitate minim 90 zile (perioada de valabilitate a ofertei). Garantia se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie prin instrumente de garantare emise de o societate Bancara sau de o societate de Asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006 Garantia de buna executie se va constitui obligatoriu inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, D E C L A R A T I E PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1, 180 SI 181 DIN OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala pentru plata Datoriilor la Bugetul Local si Bugetul General Consolidat pentru luna anterioara lunii in care se depun ofertele, Certificat de participare cu oferta independenta - conform Ordin ANRMAP 314/2010, Conform Ordinul nr. 170/2012, in aplicarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006 precizam numele consilierilor locali: AgacheNicolae-Cristian , Deak Francisk, Ferent Leone, Frinkuj Arpad, Grindean, VasileHathazi Zoltan, Lapusan Elena Firuta, Maier Petru-Cosmin, Matei Ioan, Mirdan Bogdan Ionut, Otvos Ioan CalinSzasz-Zsiga Attila, Tamas Grigore, Tarsoly Tibor, Torok Laszlo-Ferenc. certificat constatator eliberat de oficiul national al registrului comertului ( In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata), Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional care sa fie echivalente ale celor prevazute pentru persoanele fizice/juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant Contabil (An de referinta 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la Sediul Autoritatii Contractante Loc. Baciu Nr. 301 Com. Baciu Jud. CLuj Romania.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 09:50