Achizitie publica - ,,Continuare si finalizare executie lucrari la obiectivul de investitii P-124 ? Completari spatii la Detasamentul de Pompieri Campina?.
Detaliu pentru invitatia numarul 333922
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333922/20.08.2012
Denumire contract: , ,Continuare si finalizare executie lucrari la obiectivul de investitii P-124 ? Completari spatii la Detasamentul de Pompieri Campina?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SERBAN CANTACUZINO" AL JUDETULUI PRAHOVACod fiscal: 2998382, Adresa: STR. RUDULUI NR. 96, Ploiesti, Telefon: +40 244595366, Fax: +40 244595367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Continuare si finalizare executie lucrari la obiectivul de investitii P-124 ? Completari spatii la Detasamentul de Pompieri Campina?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie: Continuarea si finalizarea executiei de lucrari (inclusiv punerea in functiune a echipamentelor functionale) la obiectivul de investitii P-124 ? Completari spatii la Detasamentul de Pompieri Campina.Lucrarile la obiectivul de investitii (care fac obiectul contractului) au inceput in anul 1999, fiind sistate din cauza nefinantarii din luna ianuarie 2005.Obiectivul sus mentionat este realizat in proportie de aprox. 70%.Urmare retrocedarii unei parti din imobil, traseele unor utilitati, drumurile de acces si o parte dinimprejmuire au fost reproiectate. Documentatia intocmita este structurata in trei parti, astfel :1. Lucrari incinta;2. Racorduri apa-canal ;3. Rest de executat investitie de baza.
II.1.6) CPV: 45216121-8 - Lucrari de constructii de unitati de pompieri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 065, 214 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 20.000 lei. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr.1, va fi postata obligatoriu in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO76TREZ5215005XXX000097, deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal 2998382.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta Formularul nr. 2 pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Lege 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste in procent de 10% din val. fara TVA a contractului atribuit. Garantia de buna exec. va fi constituita in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia. Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.G.925/2006 (Formularul 3)sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul retinerilor succesive, contractant. are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispoz. autoritarii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4); Cazier judiciar si fiscal pentru operatorul economic.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 5.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: _ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;_ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular nr. 64.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 7. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Inspector Sef - Col. Popescu Nicolae;
- Prim Adjunct - Mr. Dragan Mihai;
- Contabil Sef - Col. Ticoiu Liviu;
- Sef Serviciu Logistic - Col. Stoica Valeriu;
- Presedinte comisie de evaluare ? Cpt. Olteanu Ion;
-membru comisie evaluare ? Mr. Vasile Marian;
-membru comisie evaluare ? Mr. Tolu Mircea (consilier juridic);
- membru comisie evaluare ? Cpt. Turis Adelina;
- membru comisie evaluare ? Plt. Maj. Ciutacu Daniel;
- membru de rezerva comisie evaluare ? M.m. Tanase Gabriel. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice, ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in "copie conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata.2.Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formularului 9 "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani".Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calculate de la data limita de depunere a ofertelor) in cadrul unui contract similar, lucrari de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv lucrari de constructii rezistenta, lucrari de arhitectura, lucrari instalatii electrice, sanitare, termice si de ventilatie si lucrari instalatii gaze. Se va prezenta contractul/contractele sau dupa caz a unor copii ale partilor relevante ale contractului/contractelor din care sa reiasa partile, obiectul contractului, cantitatea (suprafata) si termenul de indeplinire, documente prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Prezentarea procesului verbal de receptie al contractului/contractelor prin care se intentioneaza demonstrarea experientei similare in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Prezentarea recomandarii/recomandarilor datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara se accepta prezentarea a cel putin un contract din care sa reiasa executarea lucrarilor solicitate., Cerinta nr. 2Prezentarea Formularului nr. 10, insotit de anexa la acesta (CV-ul) aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei minim pentru urmatoarele profiluri: 1.Sef santiera) studii de inginerie in domeniul constructii civile;b) experienta profesionala relevanta dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura si complexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit.2.Responsabil tehnic cu executia (RTE)a) atestat MLPAT in domeniu;b) experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-o pozitie similara in cel putin un proiect de natura sicomplexitatea contractului care urmeaza sa fie atribuit.Muncitori calificati in constructii(fierari/betonisti, zidari, tamplari, faiantari, electricieni, zugravi, instalatori si instalatori gaze), operatori utilaje conform dotare tehnica disponibilizata pentru executarea lucrarii., 3. Un responsabil privind asigurarea controlului calitatii.4. Specialisti atestati ISCIR si ANRE pentru executie si punere in functiune centrala termica cu Pi aprox. 200Kw, instalatii utilizare gaze si instalatii electrice.Informatii aplicabile pentru fiecare din expertii nominalizati de ofertant: Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte cel putin informatii explicite referitoare la detinerea pregatirii si competentelor /calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei, astfel cum sunt acestea mentionate mai sus, respectiv diplome, atestatesau certificari., Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.Pozitiile expertilor indicati alaturat reprezinta numai o enumerare minimala solicitata de autoritatea contractanta in scopul de a se verifica/demonstra capacitatea tehnica a candidatilor astfel cum dispune art. 179 din O.U.G. nr. 34/2006.In consecinta, ofertantii au obligatia de a-si prevedea un numar de experti suficient pentru a asigura executarea lucrarilor in perioada ofertata, ramanand la aprecierea fiecarui ofertant in parte sa-si fundamenteze necesarul (numarul) de experti disponibilizati pentru fiecare specialitate in parte.Fiecare expert nominalizat va prezenta Declaratia dedisponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 11, semnata in forma autentica., Cerinta nr. 3a) Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii prin orice mijloace (contract de vanzare-cumparare, inchiriere, angajament de punere la dispozitie, etc.), a utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport si a altor mijloace fixe necesare pentru executia lucrarilor.b)Ofertantul va prezenta Formularul 12., c) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinereaacordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara trebuie sa completeze Formularul 4, Formularul 5 (a, c^1, d) si Formularul 7.Pentru sustinere se vor prezenta urmatoarele documente in functie de forma de proprietate: copii (lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) de pe contract de vanzare-cumparare, inchiriere, angajament de punere la dispozitie, etc., Cerinta nr. 4a) Se solicita, dupa caz, completarea Formularului 13 anexat cu subcontractantii - insotit si de acordurile de subcontractare, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, avand in vedere ca executia unor lucrari (punere in functiune centrala termica, instalatii de utilizare gaze si instalatii electrice) necesita atestare in aceste domenii ( ISCIR, respectiv ANRE).Daca un ofertant care subcontracteaza parti din contract este declarat castigator, inaintea incheierii contractului de achizitie publica se vor prezenta contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)., Cerinta nr. 2Implementarea standardului pentru certificarea sistemelor de management de mediu din seria ISO 14001Prezentarea Certificatului privind managementul de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.08.2012 10:56