Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Continuarea executiei lucrarilor de interventie in vederea cresterii performantei energetice la blocurile de locuinte-condominiu din str. Tara nr. 12 bl. VS si Bdul Nicolae Titulescunr. 20 bl. P9, Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 339948
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 339948/23.11.2012
Denumire contract: Continuarea executiei lucrarilor de interventie in vederea cresterii performantei energetice la blocurile de locuinte-condominiu din str. Tara nr. 12 bl. VS si Bdul Nicolae Titulescunr. 20 bl. P9, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: liana hent, ioana bucur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante, str Motilor, nr 1-3, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Continuarea executiei lucrarilor de interventie in vederea cresterii performantei energetice la blocurile de locuinte-condominiu din str. Tara nr. 12 bl. VS si Bdul Nicolae Titulescunr. 20 bl. P9, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Continuarea executiei lucrarilor de interventie in vederea cresterii performantei energetice la blocurile de locuinte-condominiu din str. Tara nr. 12 bl. VS si Bdul Nicolae Titulescunr. 20 bl. P9, Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 758, 314.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie participare: 10000 lei/LOT 1 si 4383 lei/lot 2.Garantia de part.va fi valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima a ofertei conform art.43^1 al.2 lit.b din OUG 34/2006 modif.si completata.Garantia de part.poate fi constituita in urmatoarele forme: * instrument de garantare (FORMULAR 11) emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prev. in docum.de atribuire.In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pt data de 06.11.2012, 1 euro=4.5171 lei.instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din garantia de part.4319, 14 lei/lot 1 si 2191, 81 lei/lot 2. virament bancar in contul deschis la BN Trez.Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924.depunere in numerar in lei la casieria autorit. contract., str.Motilor, nr.7.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A si declaratie conform formular 12C - privind calitatea de participant la procedura2). Cazier fiscal / judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ, valid la data depunerii ofertelor3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata inconformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar - EMIL BOC, Viceprimari ANNA HORVATH SI Gheorghe SURUBARU, Olimpia Moigradan(dir ec)presedinte comisie de evaluare -VIRGIL PORUTIU, membrii comisiei de evaluare: LIANA HENT, IOAN BOGDAN, MURESAN VIORICA, IOANA BUCUR.Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan Adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena.6).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibilacertificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidatal statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau aunei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertulsustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990( in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)din care sa rezulte informatii reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care, urmeaza sa fie clasat pe primul loc, i se va solicita acest certificat in original, sau copie legalizata- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata;, Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), egala sau mai mare decat: lot 1 - 1000000 leisi lot 2:400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia; se va prezenta CV al persoanelor responsabile cu executia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate (lucrari de constructii )., Ofertantul va prezenta certificarea specializariipersonalui de executieintermosistemulalesin oferta (numarul de persoane cu aceasta specializare-corelat cu extrasul de manopera), Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Informatii privind asocierea - daca este cazul, Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Indeplinirea in ultimii 5 ani a unui/unor contracte ale caror obiecte a fost executia unor lucrari similare (lucrari de reabilitare termica a constructiilor si instalatiilor aferente) cuo valoare cumulata mai mare sau egala cu: lot 1 - 500.000 lei fara TVA si lort 2:200.000 lei fara TVA- se vor putea prezenta - fisa privind experienta similara -copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare - copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor - recomandare din partea beneficiarului Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita a depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer