Achizitie publica - CONTINUAREA LUCRARILOR DE EXECUTIE MANSARDARE SPATIU POD AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT DE SPECIALITATE
Detaliu pentru invitatia numarul 336443
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336443/01.10.2012
Denumire contract: CONTINUAREA LUCRARILORDE EXECUTIE MANSARDARE SPATIU POD AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT DE SPECIALITATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: Birou tehnic - investitii- dezvoltare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTINUAREA LUCRARILORDE EXECUTIE MANSARDARE SPATIU POD AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT DE SPECIALITATE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTINUAREA LUCRARILORDE EXECUTIE MANSARDARE SPATIU POD AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT DE SPECIALITATEPrin continuarea lucrarilor de modernizare a ambulatoriului de specialitate, se realizeaza spatii pentru serviciile tehnice , administrative, financiar contabile ale spitalului in suprafata de aproximativ300 mp.
II.1.6) CPV: 44112410-5 - Sarpante de acoperis (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 607, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aproximativ 2% respectiv12.140, 00 leiValabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.1. Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari2. OP in contul RO31TREZ5615005XXX000173deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4291719, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Scrisoarea de garantie trebuie sa fie: 1. Prezentata in original si anexata la coletul cu oferta, 2. Sa se faca referire expresa la denumirea procedurii organizate de autoritatea contractanta si sa contina clar denumirea acesteia, 3. Sa contina valoarea garantiei de participare solicitata prin documentatia de atribuire, 4. Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin doc.de atribuire, 5. Sa contina parafa lizibila a bancii/societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului- se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 dinH.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 364/2004IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a oferantului, completata in conformitate- FORMULAR 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neancadrarea in art.181 ? Completarea si prezentarea- FORMULAR 2Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 a ofertantului, completata in conformitate cuPersoanele care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Barna Laurentiu- manager, Ionescu Elisabeta ? director financiar contabil, Majdik Vasile ? director medical, Marincas Ramona ? director de ingrijiri medicale, Sirghe Veronica ? sef serviciu aprovizionare, Farcas Claudia ? birou achizitii publice, Pintican Rodica ? birou achizitii publice, Muresan Eugenia ? birou financiar-contabilitate, Szabo Margit ? sef birou tehnic-investitii, Torje Iustina- birou tehnic investitii, Tatar Sorel ? birou tehnic investitii, Marian Ambrozie ? consilier juridic.-FORULAR 3Cerinta nr.4.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr. 5.Declaratiepe proprie raspundere a ofertantului privind participarea la licitatie cu oferta independenta, "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Formularul nr. 4.Cerinta nr.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr.5. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruiaeste situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatii legate de: -structura actionarilor , dupa caz-reprezentantilor legali-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului ce urmeaza sa fie atribuit-faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul, caz in care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Din Certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectul procedurii de atribuire.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Daca oferta este depusa in asociere, se accepta ca cel putin un asociat sa fie autorizat pentru doemniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinereaevidenteioperatorilor economicidin statul respectiv, cu cel mult 30 de zile de la data de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului act aditional, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabili.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se solicitaprezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de 607.000, 00 lei echivalent in euro calculat conform cursului mediu anual BNR: pentru anul 2009 = 4, 23734; pentru anul 2010 = 4, 20994; pentru anul 2011 = 4, 23794.Documente relevante: bilantulsi contul de pierderi si profit pe ultimii trei ani in copie conforma cu originalul, vizate si/sau inregistrate de organele competente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul constructiilor civile.Se va prezenta Lista privindprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.In cazul asocierii va fi prezentat un singur formular care va cuprinde atat contractele liderului cat si pe cele ale membrilor asocierii., Cerinta nr. 2Experienta similaraSe va demonstra prin prezentarea a cel putin 1 si maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de 607.000, 00 lei, exclusiv TVA, contractul/contracte de lucrari de executie trebuie sa fie in domeniul constructiilor civile (construire / consolidare / reabilitare / modernizare / extindere cladiri civile si instalatii aferente).In cazul in care contractul/contracteleprezentate ca si experienta similaraau fost executate in asociere valoarea ceva fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare, caz in carecontractul/contractele va/vor fi insotit/insotite de acordul de asociere in original., Aceeasi prevedere este valabila si in cazul contractelor indeplinite ca si subcontractant, caz in care experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.Fiecare formular de experinta similarava fi insotit de documente doveditoare, dupa cum urmeaza: - copii , pe care se va mentiona ?Conform cu originalul? si se va semna, dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: partile, denumirea, obiectul, capacitatea, durata/perioada, pretul contractului, semnatura si stampila partilor, (inclusiv data semnarii contractului), locul de executie a acestora;
- procesul-verbal de recep?ie finala sau procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor respective (prezentate in contact/contracte), prezentate integral in copie, se va mentiona ?Conform cu originalul? si se va semna, ,- recomandari din partea beneficiarilor (prezentate in contact/ contracte) in care se vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: numar contrac, data inceperii si data terminarii lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractului pe parcursul derularii acestuia, daca pe parcursul executiei au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Cerinta nr.3.Prezentarea declaratiei referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se va completa si prezenta formularul privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnologice in legatura directa cu natura si obiectul contractului sinecesare indeplinirii acestuia., In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele de la toti ofertantii parteneri asociati, caz in care se va prezenta un singur formular.Operatorul economic trebuie sa prezinte rapoarte de inspectie aflate in termen de valabilitate pentru utilajele, instalatiile si echipamentelece vor fi angajate in executia lucrarii. Se accepta prezentarea de contracte/conventii de inchiriere/acorduri de inchiriere/acorduri de angajament pentru echipamentele necesare realizarii lucrarilor si de care nu dispune candidatul. Caz in care rapoartele de inspectie si documentele de inchiriere incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor nu sunt prezentate oferta va fi respinsa . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita calrificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cu privire la apartenenta lor., Cerinta nr.4.Personal tehnic de specialitate care se va implica in realizarea contractului: 1. Inginer constructii civile cu studii superioare de lunga durata de cel putin 3 ani in functie de sef santier;2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru specialitatea de constructii civile in conformitate cu legislatia in vigoare;3. Inginer/subimginer de instalatii (sanitare, termice, electrice, ventilatie).Operatorul economic va prezenta in copie, certificata pentru conformitate cu originalul, urmatoarele documente doveditoare pentru personalul de specialitate solicitat: - CV format european, care sa contina informatii actualizate, data si semnat;, Declaratie de disponibilitate- Diplome de studii privind specializarea- Autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatia aferenta aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei- Extras din registrul general de evidenta a salariatilor REVISAL si/sau contracte de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, si/sau documente din care reiesa ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus.Pe parcursul derularii, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul tehnic specializat nominalizat in oferta fara acordul autoritatii contractante, respectiv eventualele inlocuiri ale acestora nu poate sa conduca la modificarea propunerii, Cerinta nr.5.Informatii privind subcontractantii/asociatiiOfertantul va completa lista cuprinzandsubcontractantii/asociatii si acordurile de subcontractare/asociere ale acestora cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestiasi exprimarea atat fizica cat si valorica a cestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele de subcontractare/asociere incheiate in forma legalizata cu cei declarati in documentatia de ofertare, inaintea semnarii contractului de executie lucrari, in exprimare fizica si valorica., In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului.Oferta va contine un angajament ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului.Pe parcursul derularii, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii/asociatii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, respectiv eventualele inlocuiri a acestora nu poate sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Cerinta nr.6.Lucrari in derulareSe va prezenta o lista privind contracte de lucrari, angajamente executate si duse la bun sfarsit in momentul deschiderii ofertelor, in care se vor preciza: valoari, termene de finalizare, beneficiari, denumirea lucrarii. In cazul unei asocieri se va prezenta o singura listapentru intreaga asociere care va trebui sa cuprinda atat contractele liderului cat si contractele celorlalti membrii ai asocierii. Cerinta nr1.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismcare atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale UE), un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, insotit de dovada cdin care sa reiasa valabilitatea certificatului la data deschiderii ofertelor.Se accepta prezentarea de documente care sa ateste faptul ca operatorul economic este in curs de certificare, raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca candidatul va primi certificare., In cazulasocierii unui grup de operatoriacest standard va trebui sa fie indeplinita de catre toti membrii asocierii in conformitate cu natura partii de contractpe care o vor indeplinii conform acordului de asociere.Operatorii economici nerezidenti (staini) vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 18:19