Achizitie publica - Continuarea reamenajarii oficiilor consulare ale Romaniei ? Servicii de proiectare in constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 345239
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345239/13.04.2013
Denumire contract: Continuarea reamenajarii oficiilor consulare ale Romaniei ? Servicii de proiectare in constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Schengen/ Unitatea Implementare Programe Schengen, Str.Ermil Pangratti, nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011826, telefon: +40 212304647, fax: +40 212314842, persoana de contact: Mircea-Mihai Pupazan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Afacerilor ExterneDirectia Schengen/ Unitatea Implementare Programe Schengen, Str.Ermil Pangratti, nr. 20, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011826
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Continuarea reamenajarii oficiilor consulare ale Romaniei ? Servicii de proiectare in constructii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ?Acord-cadru pentru servicii de proiectare in constructii?RO-EBF/2012/P3/A6/02 Contractarea de servicii de proiectare in constructii, pentru reamenajarea unor spatii de lucru care sa permita desfasurarea la oficiile consulare a unor activitati de emitere a vizelor in conformitate cu standardele, regulamentele si practicile uniforme UE.
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare (GP)se poate constitui/restitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Forma de constituire a GP: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular nr. 18) sau- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante in contul ROTrezoreria RO43 TREZ 700 5005 XXX000166 deschis la ATCP Mun Buc, cod fiscal 4266863-MAE, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (conf. art.86 alin.(6)din H.G. nr.925/2006).In cazul unei asociatii, documentul de garantare va fi emis pe numele liderului asociatiei.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de GP vor fi respinse in conformitate cu art.33, al.(3), lit.b) din HG 925/2006.2. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004, se va prezenta Formularul nr. 6.3. Perioada de valabilitate a GP : minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.4. Cuantum (1%) :1200 Euro / 5261, 76 RON, curs BCE la 30.01.2013, 1 E = 4, 3848 RON5. GP va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute de lege.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul este de 5% din pretul contractului, fara TVA, conform clauzelor din modelul de contract subsecvent (curs BCE la 30.01.2013, 1 E = 4, 3848 RON).2. Forma de constituire: Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Modul de constituire: Scrisoare de GBE (Formularul nr. 19), prezentata in original in limba romana, sau daca este emisa intr-o alta limba, scrisoarea va fi prezentata in original, insotita de o traducere autorizata in limba romana, si va fi depusa la data semnarii contractului subsecvent.In cazul in care scrisoarea GBE este emisa de catre o societate de asigurare, ofertantul trebuie sa faca dovada platii politei de asigurare aferenta.3. GBE va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.4. Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. - in acest sens se va prezenta Formularul nr. 6ATENTIE : Daca oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, declaratia va fi prezentata de catre fiecare membru.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul/asociatii/tertul sustinator/ colaboratori prezentati in cadrul ofertei vor prezenta Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa Formularul 2B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Operatorul economic ofertant (inclusiv tertul sustinator/colaboratori prezentati in cadrul ofertei pentru art. 181 lit. c, c1, d) trebuie sa depuna: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul 11.C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va intocmi conform Formularului 20.D. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta formularul ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?: - Formular 12E. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006?. - Formularul 21Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Daniel Eusebiu Gosea, director;Alexandru Enache, sef serviciu;Marian Mihail Tache, p sef serviciuOana Vasile, consilierNicoleta Frunza, consilierCristina Madalina Enache, referentMircea Mihai Pupazan, consilierGeorgeta Ofelia Nicolae, consilierDeclaratia se va depune inclusiv de catre terti/ colaboratori (daca este cazul).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator/colaboratori prezentati in cadrul ofertei care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.F. Certificate constatatoare: - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna: 1. Certificat eliberat de organul fiscal competent (MFP ? ANAF) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (autoritati fiscale si administrative), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine, in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Cazierul judiciar pentru administrator(i)/actionari asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.Note: Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalPrezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, info legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta 2: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?) - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.111 din HG 925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Ofertantul trebuie sa completeze Form 13. Daca oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prez form 13., Cerinta 2. Ofertantul tb sa ataseze copii ale bilantului inregistrat la Administratia Financiara/Oficiul Registrului Comertului sau document echivalent din cel mult ultimii trei ani incheiati. Ofertantul tb sa ataseze copii ?conform cu originalul? ale bilantului/doc echiv de la autoritatea competenta din tara de resedinta din care sa rezulte cifra de afaceri din cel mult ultimii trei ani. Cifra de afaceri medie anuala globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) din cel mult ultimii trei ani bugetari incheiati sa fie cel putin egala sau mai mare decat 100.000Euro / 438.480 RON (curs BCE la 30.01.2013, 1 E = 4, 3848 RON). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE pentru fiecare an in parte: anul 2010?4, 2122 RONanul 2011?4, 2391 RONanul 2012?4, 4593 RON, Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta pers indifde natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva Candofertantul isi demonstreaza sit ec si fin invocand si sustinerea acordata de oalta pers/tert atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benefprin prezentarea unui angajament ferm al pers respective incheiat in formaautentica in conformitate cu Formular 1 prin care aceasta confirma ca vapune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate., InformatÃi privind asociatii: Asociatii au obligatia de a depune documente relevante care sa atesteindeplinirea cerintelor 1 si 2 mentionate la punctul III.2.2.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatorieconomici incadrati fiecare in parte in categoria IMM, acestia vor prezenta odeclaratie pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria IMM.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic se va prezenta cu mentiunea: Nu este cazul.Asociatiii vor prezenta: - Declaratie pivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora (Form 14)- Acord de asociere (Anexa Form14)- Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi op ec, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castig va legaliza asocierea, iar ctr de asociere legalizat va fi prez Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii acordului-cadru.In cazul in care nu exista asociati/subcontractori formularul se va prezenta cu mentiunea : Nu este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor contracte de proiectare ce au avut ca obiect servicii de proiectare similare, in valoare totala de minim 50.000 euro / 219.240 RON (curs BCE la 30.01.2013, 1 E = 4, 3848 RON) efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiNota*: Se solicita ca ofertantul sa prezinte cel putin un contract derulat si dus la bun sfarsit din ultimii trei ani, ce a avut ca obiect servicii de proiectare similarePentru fiecare contract finalizat mentionat in tabelul Form 3.2se va completa separat un Form 3.1 la care se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale de receptie etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul lucrarilor;tipul lucrarilor executate;perioada in care s-a realizat lucrarea; valoarea lucrarilor realizate.Recomandarile/certificarile vor fi transmise/consemnate de o autoritate contractanta beneficiara serviciilor/de client privat beneficiar si vor fi depuse in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii se completeaza de liderul Asocierii., Capacitatea tehnica poate fi sustinuta si de o alta pers indif de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva Cand ofertantul isi demonstreaza sit tehnica invocand si sustinerea acordata de o alta pers/tert/colaborator atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care benef prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective incheiat in forma autentica in conformitate cu Formular 4 prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate., Se solicita resurse umane si structura managementului Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si la personal, astfel: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul acordului cadru, Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul acordului, inclusiv descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si a experientei. Personalul cheie nominalizat trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect.In cazul persoanelor cooptate/colaboratorise prezinta obligatoriu ? Angajament de participare/Declaratie de disponibilitate in original insotita de atestarile profesionale., Se vor atasa Curriculum Vitae pentru fiecare persoana propusa din care sa reiasa ca au participat in colective de proiectare sau au realizat in mod individual proiectare arhitecturala., Declaratie de disponibilitate pentru participarea in proiectLa Form 25 se vor atasa documente suport pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime. In cazul documentelor depuse in copie, acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorul economic declarat castigator va face dovada angajarii in cadrul proiectului a personalului cheie solicitat.In situatia in care personalul cheie declarat (una sau mai multe persoane) nu este salariat al unui ofertant, trebuie prezentat un angajament pe care ofertantul se angajeaza sa incheie contract de munca cu persoana/persoanele respective, daca ofertantul va fi declarat castigator. Se solicita standarde privind sistemul de management al calitatii. Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001 (sau echivalent) pentru ?servicii de proiectare?. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.Ofertele care nu indeplinesc cerintele de calificare sunt inacceptabile cf. art 36 din HG 925/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (FONDUL FRONTIERELOR EXTERNE)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 15:35