Achizitie publica - Continuarea si finalizarea lucrarilor de constructii si instalatii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii cu denumirea ? Crearea si dotarea unui Centru National de Informare si Promovare turistica in Municipiul Sighisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 354701
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354701/14.10.2013
Denumire contract: Continuarea si finalizarea lucrarilor de constructii si instalatii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii cu denumirea ? Crearea si dotarea unui Centru National de Informare si Promovare turistica in Municipiul Sighisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SighisoaraCod fiscal: 5669309, Adresa: Muzeului nr.7, Sighisoara, Telefon: +40 265771280, Fax: +40 265771264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Muzeului nr.7, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +40 265771280, fax: +40 265771264, persoana de contact: Adriana Popoviciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Sighisoara, jud. Mures, str. Muzeului nr.7, cod postal 545400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Continuarea si finalizarea lucrarilor de constructii si instalatii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii cu denumirea ? Crearea si dotarea unui Centru National de Informare si Promovare turistica in Municipiul Sighisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Continuarea si finalizarea lucrarilor de constructii si instalatii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii cu denumirea ? Crearea si dotarea unui Centru National de Informare si Promovare Turistica in Municipiul Sighisoara ??.Valoare estimata :1108137.85 lei, fara T.V.A., respectiv 247092.97 euro, la cursul BNR de 4.4847 lei/1 euro, din data de 12/09/2013, defalcata astfel : - constructii si instalatii: 975923.09 lei echivalentul a 217611.6775 euro;
- utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 66260.00 lei echivalentul a 14774.6784 euro;
- organizare de santier: 4740.75 lei, echivalentul a 1057.0942 euro;
- cheltuieli diverse si neprevazute: 61214.01 lei echivalentul a 13649.5217 euro.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute este de 1046923.84 lei. Valoarea diverselor si neprevazutelor de 61214.01 lei, (echivalentul a 13649.5217 euro)reprezinta 5.84%, din valoarea estimata a contractului (fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 108, 137.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 20938 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO57TREZ4785006 XXX000048, deschis la Trezoreria Sighisoara (Municipiul Sighisoara, cod fiscal 5669309) sau b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauc) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Of. din categ. intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conf. art. 16 alin.(2) din Leg. nr.346/2004.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii pe fond a acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta la art.278^1, alin.(1), lit.a) din O.U.G. nr.34/2006.In cazul in care ofertantii depun garantia de participare intr-o alta moneda, cursul valutar la care se va face paritatea va fi cea din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A, si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz executantul are obligatia, in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul Organului Fiscal Competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante si de a depune in contul astfel deschis o suma initiala de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va fi depus in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Declaratia poate fi completata in conformitate cu formularul I din documentatia de atribuire.Cerinta 1: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 insotita de: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele/candidaturilor. - Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire. Se vor prezenta formularele-tip eliberate de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ioan Dorin DanesanViceprimar : Dan Eugen BandeaDirector economic : Emil OlteanSecretar: Anca FlesariuConsilier juridic: Petru Lucian TrutaCoordonator proiect: Victor Moldovan, Inspector Birou Achizitii: Popoviciu AdrianaResp. de legatura cu Organismul Intermediar si Autoritatea de Management-Nicoara Ana MariaResponsabil financiar si raportari economice -Bucur Romana. Consilieri locali: Dan Eugen Bandea, Adrian Bontea, Adrian Burlacu, Cristian Ciucan, Dan Constantin Enescu , Marieta Fintoc, Gall Erno, Ionel Gavrila, Adrian Constantin Gherca, Iosif Marin , Petru Oprean, Ovidiu Daniel Matei, Dan Perte, Claudiu Pop, Remus Seracu, Iulian Sirb, Octavian Suteu si Toth Tivadar.Cerinta 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Cerinta 5: Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va completa formularul C din documentatia de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de unde sa rezulte ca executantul are in obiectul de activitate lucrari de constructii, cod CAEN4120;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de O.R.C.in original/copie legalizata.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia prezentarii certificatului constatator, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatile pentru partea din contract pe care o va derula.Deasemenea fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele prevazute la la pct. III.2.1. a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare.In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup ( asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului. Completare ulterioara a documentelor care confirma indeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar in conditiile prevazute la art. 11 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afeceri din ultimii 3 ani (2010-2012) trebuie sa fie de minim2.000.000 lei.Mod de dovedire: Bilanturile contabile pe anii 2010, 2011 si 2012 vizate de organele competente.Nota : Pentru calculul cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat RON se va folosi cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulteriorare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, precum si declaratia neincadrarii in prevederile art.180, art. 181 lit.a), c^1) si d), si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUGnr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani, de unde sa rezulte ca ofertantul a executat la nivelul unui contract sau la nivelul a maxim trei contracte, lucrari similare a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1000000 lei, fara T.V.A. Prin contract de lucrari similar se intelege acel contract care acopera prin obiectul sau cel putin principalele tipuri de lucrari care fac obiectul caietului de sarcini, respectiv: -lucrari de arhitectura- lucrari de rezistenta- lucrari de instalatii electrice- lucrari pentru instalatii HVA.Ofertantul va prezenta orice certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective.In cazul in care contractul prezentat ca experienta similara a fost executat de ofertant in calitate de subcontractant, valoarea care se va lua in considerare va fi cea rezultata din contractul dintre contractantul general si subcontractant., Cerita nr.2 : Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: A) unsef de lucrari, specialist cu studii superioare;B) Un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere(I), precum si un specialist atestat in executarea lucrarilor in domeniul consolidare/restaurare structuri istorice.C) un inginer constructor;D)un dulgher in constructii, 2 instalatori utilitati, un zugrav vopsitor, 2 zidari, un parchetar, un electrician autorizat ANRE, 2 muncitori deservire constructii montaj.Ptr. a face dovada ca dispune de personalulde spec.ofertantul vaprezenta urmat. doc.: -contr. individuale de munca ale pers. invocat si/sau contr. de prestari servicii incheiate intre ofertant si pers. respective (valabile pe perioada de derulare a contractului), astfel incat din doc. prezentate sa rezulte indepl. cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;
- diplome privind spec. pers. (studiile, preg. profesionala, calif. si atestarea profes.);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si doc./ documentele de spec. in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).Pe langa formele de angajare mentionate se accepta si prezentarea angajamentului de participare obtinut de catre ofertant pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic, prevazut la art. 188, alin. (3) lit. b) din OUG nr.34/2006.Toate documentele /autorizatiile solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.3 : Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 190 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180, art. 181 lit.a), c^1) si d), si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUGnr.34/2006., Cerinta nr.4: Lista cu subcontractantii si specializarea acestora . In cazul in care ofertantul nu subcontracteaza parti din contract, se va face mentiunea in Formularul H din documentatia de atribuire.Nota: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Subcontractantii nominalizati vor prezenta o declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederlie art.69^1din OUG 34/2006.Pentru participarea in asociere se va prezenta acordul de asociere cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii. Cerinta nr. 1: Documente care atesta certificarea sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO-14001 sau echivalent pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, certificatul SR EN ISO-14001, va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii., Cerinta nr. 2: Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO-9001 sau echivalent pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Atunci cand un grup de operatori economici depun oferta comuna, certificatul SR EN ISO-9001, va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarii
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 08:24