Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contoare de apa calda de consum - 33 bucati ; Contoare de incalzire - 33 bucati.


Detaliu pentru invitatia numarul 197861
Autoritate contractanta
CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE IASI SA
Cod de identificare fiscala: RO 14718982
Adresa: CALEA CHISINAULUI NR. 25, Iasi
Telefon: 0232 237990-1106, 0232 237990 - 1110
Fax: 0232 237992
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contoare de apa calda de consum - 33 bucati ; Contoare de incalzire - 33 bucati.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 38550000-5 - Contoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de contoare de apa calda de consum - 33 bucati si contoare de incalzire - 33 bucati
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.04.2009 13:40)
Data publicarii: 12.03.2009 08:44
Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC CET IASI SA, CALEA CHISINAULUI nr.25, LOC. IASI,
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2009 11:15
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CET IASI SA, CALEA CHISINAULUI, NR: 25, LOC: IASI; SALA LICITATII DE LA BIROUL COORDONARE ACHIZITII. Participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 72, 600 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Decl. privind eligib.-form.12A2.Decl. privind neincadrarea in art.181-form.12B3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale4.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si imp. la bugetul general consolidat5.Certificat de înregistrare6. Certificat constatator emis de ORC de pe lînga Tribunalul Judetean7. Ultimul bilant contabil(iunie 2008)vizat si înregistrat de organele competente - DFGP8.Declaratie privind cifra de afaceri, care tebuie sa fie pe ultimii 3 ani mai mare de 215.000 lei -form. 209. Lista cu princip. livraride prod. similare din care sa reiasa ca a incheiat un (1) ctr. furniz. prod. similare cu o val. mai mare sau cel putin egala cu 21.500 lei.10. Certificatul SR EN ISO 9001/2001
CU SOLICITARE SCRISA LA BIROUL COORDONARE ACHIZITII - ING. MILICA DOBRE, INT. 1257, PRET DOCUMENTATIE :50 LEIGARANTIE DE PARTICIPARE :800 LEI
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului Altele
Observatii: In conf.cu art.209, alin.2 si a rezultatelor din analiza efectuata, aut. contr., a considerat ca procedura este afectata intrucit sunt intrunite cumulativ cond.stipulate la lit.a si b : a.in cadrul doc.de atrib. se constata omisiuni care au ca efect incalcarea principiilor prevazute la art.2, alin 2, lit.f)b. aut.contr.se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective, fara ca acestea sa conduca la rindul lor, la incalcarea principiilor prevazute la art.2, alin.2, lit.f)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer