Achizitie publica - "Contoare de apa rece"
Detaliu pentru invitatia numarul 347760
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347760/31.05.2013
Denumire contract: "Contoare de apa rece"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: +40 259436934, Fax: +40 259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 259436934, fax: +40 259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA- Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Contoare de apa rece"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contoare de apa rece pentru activitatea Companiei de apa Oradea
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare total - 5.969, 92lei sau pe fiecare lot astfel: lotul 1?1.035lei, lotul 2?3.510lei, lotul 3?157lei, lotul 4?1.216lei, lotul 5?51, 92lei, sau echivalent in euro. Data pentru care se determina echivalenta leu/euro curs de referinta comunicat de BNR este cu 5 zile inainte de data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru suma si perioada de valabilitate solicitate, Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari conform Formularul 5 Sectiunea Formulare sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; cu conditia confirmarii acestora de banca, Autoritatea va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 alin.(1) lit. a) este de 1%, doar pentru LOTUL 2 in cuantum de 1.755lei. In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Constituirea garantiei de buna executie va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului: ? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea HG. nr. 1045/2011 ? Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului, prezentata in original, ? Formular nr. 6 din Documentatia de atribuire ?Sectiunea? Formulare; ? Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex. Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) si dovezile privind achitarea primelor de asigurare (ordin de plata vizat banca, chitanta) , fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1) Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, pres.CA Claudiu Romulus Oros, membru CA Gabriela Fodre, membru CA Mina Giurea, membru CA Pavel Mercea, membru CA Liviu Popa Sabau, membru CA Sorin Vasile Negrutiu, director economic ec.Julianna Panoiu, director tehnic ing. Gheorghe Popa, sef comp. Achizitii Publice ing. Vivianne Sava, comp. Achizitii Publice ec. Marcela Mirnea, sef comp. Tehnic, planificare, avizare ing. Radu Ionel Ciursas, sef sector MHC ing. Iosif Szabo, comp. Finaciar contabil Adriana Handra, sector MHC ing. Mircea Bene, sector Metrologie sing. Ioan Faur, si comp Financiar Contabil ec. Simona Cret.Declaratiile de mai sus se vor prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere in limba romana, efectuate de catre un traducator autorizat. Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Persoanele juridice straine vor prezenta toate documentele solicitate in limba tarii original sau copie conform cu originalul in care ofertantul este rezident, insotite de traducerile in limba romana, efectuate de catre un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani completare Formular nr.4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1.O lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. -Formularul nr. 3;2.Lista privind principale livrari de produse similare va contine cel putin unul sau maxim 3 contracte care prezinta livrari de produse similare, astfel: Lotul 1 - 51.750 lei ; Lotul 2 ? 175.500 lei; Lotul 3 ? 7.850 lei; Lotul 4 ? 60.800 lei; Lotul 5 ? 2.596 lei.3.Livrarea de Contoare de apa rece se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:42