Achizitie publica - Contoare de apa rece cu montaj in caminele de bransare, in Comuna Hodac, jud. Mures ? 950 buc.
Detaliu pentru invitatia numarul 349130
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349130/25.06.2013
Denumire contract: Contoare de apa rece cu montaj in caminele de bransare, in Comuna Hodac, jud. Mures ? 950 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HODAC(PRIMARIA COMUNEI HODAC)Cod fiscal: 4641555, Adresa: Comuna Hodac, sat Hodac, nr.397, Hodac, Telefon: 0265-538601, Fax: 0265-538451
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Hodac, sat Hodac, nr.397, Hodac, Romania, cod postal: 547310, telefon: +40 265538601, fax: +40 265538451, persoana de contact: MARIA-FLORINA FARCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, Primaria Comunei Hodac-sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contoare de apa rece cu montaj in caminele de bransare, in Comuna Hodac, jud. Mures ? 950 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie contoare de apa rece cu montaj in caminele de bransare, in Comuna Hodac, jud. Mures" ? 950 buc, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5.500 lei. Garantia de participare se poate constitui de catre ofertanti in oricare din formele prevazute la art.86 alin(1) si (5) din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulterioare. In cazul optarii prezentarii garantiei de participare conform art.86(5) din HG 925/2006, datele administrative ale autoritatii contractante sunt: Cont de garantii: RO26 TREZ 4775 006X XX00 1153 deschis la Trezoreria Reghin, Codul fiscal al institutiei este: 4641555 Titular cont: COMUNA HODAC. Per.de valab: 60 zile calend. de la term. limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz. Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. IMM-urile beneficiaza de reducerea garantiei cu 50%. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia se vor aplica prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Operatorul economic are obligatia sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de cel mult 5 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(1)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.In cazul neconstituirii garan?iei de buna execu?ie in termen de 5 zile de la semnarea contractului, opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.12A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.12B;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie;(conform prevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP);5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa formularul nr.40;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr.44.Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Iacob Valentin Marin ? primar, Todoran Ioan ? Viceprimar, Butilca Eugen Cornel? secretar, Moldovan Elena ? contabil, Consilieri locali: Csala Gligore, Farcas Ioan Petru, Farcas Nicolae, Farcas Traian Lucian, Feier Emil, Feier Ioan, Fit Liliana Monica, Harsan Liviu Ioan, Moisin Viorel, Muntean Titus, Pop Florin, Pop Ioan, Tinca Dorel Gruia, Todoran Zaharie, Todoran Ioan, Moldovan Elena, pop Elena Mihaela.7.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? formularul nr. 12C.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractuluiSe va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cuoriginalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul pentru partea de contract pe care o realizeaza.Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru furnizarea si montarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri.Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar. Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 trebuie sa fie de minim 570.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de mostreAutoritatea contractanta solicita prezentarea de mostre : - 1 buc. contoar de apa Dn ¾ ".Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante, judetul Mures, Comuna Hodac nr. 98, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor., Dovedirea experientei similare prin maxim 3 contracte in valoare cumulata de cel putin 285000 lei fara TVA.Pentru contractele de furnizare de produse din ultimii 3 ani, considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta fisa de experinta similara.Executia contractului se va confirma prin prezentarea unor recomandari, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Implementarea Standardului de Management al Calitatii inconformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:01