Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contorizare, cu citire la distanta, a abonatilor S.C. RAJA S.A. Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 321710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 321710/12.03.2012
Denumire contract: Contorizare, cu citire la distanta, a abonatilor S.C. RAJAS.A. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: 664046, Fax: 664046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC RAJA SA, Str Calarasi 22-24, Constanta, Romania, cod postal: 900590, la registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC RAJA SA Str Calarasi 22-24, Constanta,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contorizare, cu citire la distanta, a abonatilor S.C. RAJAS.A. Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: a) Lucrari de inlocuire/montare si livrare contoare de apa rece Dn 15-100 mm, inclusiv terminale portabile (truse de citire) pentru citirea la distanta si software-urile aferenteb) Preluarea/rascumpararea de catre furnizor in sistem bay-back a contoarelor de apa demontate/inlocuite.
II.1.6) CPV: 45332200-5 - Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 268, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este: Lot 1 = 73 000 lei; Lot 2 = 53 000 lei Lot 3 = 47 000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere aofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Forma de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul S.C. RAJAS.A, nr. RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001 deschis laB.C.R. Sucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie banca se va utiliza modelul din Formularul 11 din Sectiunea II.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se face pe baza solicitatii transmise de operatorul economic, caretrebuie sa precizeze contul si banca unde trebuie restituita garantia de participare care a fost constituita prin virament bancar.Operatorii economici incadrati conform Legii 346/2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM acesta va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, utilizand Formularul 5 din Sectiunea II.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.1) Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.2) In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art. 90 alin.3) din HG 925/2006. Ofertantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Achizitorul va semna contractul subsecvent numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie, in cuantum de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura ? completarea Formularului 4 din Sectiunea II.Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completarea Formularului 4.1 din Sectiunea II.Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - completarea Formularului 2 din Sectiunea II.Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 siart. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 3 din Sectiunea III.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Felix Stroe-Director general, Aurel Presura-Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija ?Director Juridic, Niculae Musat- Director Calitate Resurse Umane, Mariana Munteanu- Sef Serviciu Achizitii Publice 1, Daniela Gheorghita- Responsabil de contract.Cerinta nr.5- Documente constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrebugetul de stat si a celor locale.- Prezentarea certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.- Prezentarea certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul. Cerinta 1-Persoane juridice /fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatiede functionare/alte documente echivalente, valabile la data procedurii de achizitie, din care sa reiasa ca ofertantul are in domeniul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract (coduri CAEN). Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie " conform cu originalul ".Cerinta 2-Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa ca ofertantul are in domeniul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract (coduri CAEN).Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie " conform cu originalul ".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de minim: Lotul I= 1 450 000RONLotul II = 1 050 000 RONLotul III=940 000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraDin Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani prezentata, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, cel putin a unui contract pentru lucrari similare cu o valoare minima de : Pentru LOTUL I726 000 leiPentru LOTUL II527 000 leiPentru LOTUL III472 000 lei, Cerinta nr.2Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant, pentru executarea contractului .Se va face dovada privind responsabilul tehnic cu executia, atestat de MDRT in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, Cerinta nr.3Informatii privind asociatii /subcontractantii/ tertii sustinatori, Cerinta nr.4Autorizare BRML pentru montare contori Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) pentru cel mai mic pret se acorda punctajul maxim; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: S1 = (P minim/ Pn) x 60 puncte, unde: S1= punctaj obtinut de oferta respectiva; Pminim este cel mai mic pret; Pn este pretulofertei respective.
Valoare contori recuperati (lei)
5
Descriere: a) pentru cel mai mare pret se acorda punctajul maxim, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: S1 = (P n/ Pmaxim) x 5 puncte, unde: S1= punctaj obtinut de oferta respectiva; Pmaxim este cel mai mare pret; Pn este valoare pentru contori recuperati aofertei respective .
Perioada de gratie (luni)
5
Descriere: reprezinta perioada de timppe parcusul careia autoritatea contractanta nu este obligata sa plateasaca pretul produselor livrate si a lucrarilor executate.Perioada de gratie minima admisa = 6 luni. Punctajul se acorda astfel: a) pentru cea mai mare perioada de gratie acordata, peste perioada minima admisa, se va acorda punctajul maxim, respective 5 puncte; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acordaastfel: S1= (Pn /Pmaxim) x 5 puncte, unde: S1= punctaj obtinut de oferta respectiva; Pn este perioada de gratie a ofertei respective;Pmaxim cea mai mare perioada de gratie ofertata;
Perioada de plata (luni)
20
Descriere: Perioada de plata= reprezinta perioada de timppe parcusul careia autoritatea contractanta este obligata sa plateasca, in rate lunare egale, pretul produselor livrate si a lucrarilor executate.Perioada de plata minima admisa = 24 luni. Punctajul se acorda astfel: a) pentru cea mai mare perioada de plata acordata, peste perioada minima admisa, se acorda punctajul maxim, respectiv 20 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acordaastfel: S1= (Pn /Pmaxim) x 20 puncte ;unde: S1= punctaj obtinut de oferta respectiva; Pn este perioada de plata a ofertei respective;Pmaxim cea mai mare perioada de plata ofertata;
Perioada de garantie acordata contorilor (luni)
10
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie acordata, peste perioada minima admisa, dar nu mai mult de perioada maxima admisa, se acorda punctajul maxim, respectiv 10 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la litera a), punctajul se acorda astfel: S1=(Pn /Pmaxim) x 10 puncte, unde S1=punctaj obtinut de oferta respectiva; Pn este perioada de garantie a ofertei respective;Pmaxim este cea mai mare perioada de garantie ofertata. Perioada de garantie minim admisa este de 2 ani. Orice oferta cu o perioada de garantie mai mica decat perioada minima admisa va fi declarata necorespunzatoare.Perioada de garantie maxima admisa este de 7 ani. Orice oferta cu o perioada de garantie egala sau mai mai mare decat perioada maxima admisa va primi punctajul maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat prezentei documentatii. Citirea documentelor atasate se poate face cu programul ShellSafeverify
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer