Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produs software de tip aplicatie de ,, Project Management pentru gestiunea proiectelor si lucrarilor"


Detaliu pentru invitatia numarul 341738
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL IASI
Numar invitatie: 341738/14.01.2013
Denumire contract: Contractde furnizare produs software de tip aplicatie de , , Project Management pentru gestiunea proiectelor si lucrarilor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: +40 0232235100, Fax: +40 0232214425/210/336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 0232235100, fax: +40 0232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractde furnizare produs software de tip aplicatie de , , Project Management pentru gestiunea proiectelor si lucrarilor"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea unui produs software de tip aplicatie de , , Project Management pentru gestiunea proiectelor si lucrarilor"
II.1.6) CPV: 48331000-7 - Pachete software pentru gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 325.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de : - 1346, 51 lei- si se va constitui, conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006: prin virament in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459, CF: 4540712, Trezoreria Municipiului Iasi, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11), sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a valorii garantiei in numerar. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare, respectiv 673, 26 lei. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Anexa 07.1 si Anexa 07.2).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conf. art. 90 alin. (1) si (2) din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Anexa 7.2.2.19 ? Model GBE) sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contr. GBE a contractului trebuie constituita in termen de max. 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Perioada de valabilitate a GBE trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala. Ofertantii tip IMM care indeplinesc prev. legislatiei in vig. (Legea 346/2004), beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului GBE (pt. a beneficia de aceasta reducere of. vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt IMM).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B);original;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, 2.Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C), - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
-Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^);Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: - Cristian Mihai Adomnitei-Presedintele Consiliului Judetean Iasi, Victor Chirila- Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Victorel Lupu-Vicepre?edinte Consiliul Jude?ean Ia?i, Lacramioara Vernica, -Secretarul Judetului Iasi, Dumitru Cantemir- Director Executiv Adjunct Directia Economica, Maria Poraico-Director Executiv Direc?ia Juridica, Anca Muscheru-Director Executiv Direc?ia Achizitii Publice, consilier juridic Mihai Iftimiei- ?ef Serviciu Achizitii Publice si Contracte, Ana Maria Vornicu Consilier Serviciul Achizitii Publicesi Contracte, Cristina Teodora Jinga-Director Executiv Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila, Elena Rascanu - Consilier Directia Proiecte si Dezvoltare Durabila Consilieri judeteni: Adascalitei Constantin, Aivanoaei Constantin Alin, Apavaloae Dinu, Baciu Mihai, Boz Petru Eduard, Bratescu Liviu, Bulgaru Liviu Gabriel, Carp Petra, Caliman Adrian Constantin, Citea Vasile, Chirila Victor, Cozianu Iulian, Dascalu Petru, Hauta Marian, Ivancia Mihaela, Lebada Dorel, Lupascu Vasile, Lupu Magdalena, Lupu Victorel, Macovei Silviu Nicu, Mihai Florin, Morosan Catalin, Popa Silviu Florin, Popescu Mihail Gabriel, Romaniuc Liliana, Rosca Ciprian Lucian, Stanciu Cristian, Stoian Ioan, Salaru Vasile, Serban Constantin, Toma Vasile, Urcaciu Ion Lorin, Ursanu Radu Ionel, Vintila Iordan, Vornicu Carmen Paula, Vornicu Liviu Gabriel.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. -Informatii privind asociatii - Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii.- Informatii privind asociatii - Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.- Acord de asociere, conform ANEXEI 4.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional ?- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alta procedura care are ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.1)Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a efectuat cel putinun contract avand ca obiect furnizarea deproduse similare.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 3 ani este data depunerii ofertelor2) Prezentarea unei recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie, din partea beneficiarului, in copie lizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul?, care sa confirme livrarea de produse similare., Cerinta nr. 2.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Cerinta nr. 3.Lista personalului , ,cheie? propus pentru indeplinirea contractului, insotita de CV-urile acestora, documentele de atestarecorespunzatoare (copie conform cu originalul) si declaratii de disponibilitate., continuareOfertantul va avea obligatia sa asigure urmatorul personal obligatoriu: 1. Manager de proiectCalificari si abilitati? studii superioare universitare de lunga durata? Certificate Manager de Proiect acreditat CNFPA;? Certificare de acreditare Trainer Autorizat de la producatorul solutiei softwareExperienta profesionalaMinim 3 ani experienta in domeniu, continuare2. Consultantin implementareCalificari siabilitati? studii superioare universitare de lunga durata? Certificare de acreditare Implementare si Metodologie de la producatorul solutiei software.Experienta profesionalaMinim 3 ani experienta in domeniuDocumente doveditoare: ? CV-uri-Formular 13? diplome de studii, certificate profesionale si certificari in copie , , conform cu originalul"? Declaratii de disponibilitate-Formular 14, continuarePentru indeplinirea cerintei se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna sau pe cele ale subcontractantului, cu conditia ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate; tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitia sa a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun., continuareIn cazul in care resursele umane/tehnice nu apartin ofertantului, se vor prezenta documente care sa permita cumularea si/sau luarea in considerare a acestora pentrupartea lor de implicare in contract conform Anexei nr.2 la Ordinul ANRMAP 509/2011. Astfel, prin resurse umane ce apartin ofertantului se intelege personal angajat al ofertantului, iar prin resurse tehnice ce apartin ofertantului se inteleg resursele aflate in proprietatea ofertantului., continuarePentru persoanele care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului se permite prezentarea de contracte de colaborare/angajamente/acorduri de participare. Ofertantul declarat castigator va incheia contract/contracte individuale de munca cupersoanele responsabile propuse pentru derularea contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 4- Lista cuprinzand subcontractantii- Acordurile de subcontractare, daca este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.01.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer