Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract achizitie vaccin pentru uz veterinar


Detaliu pentru invitatia numarul 343938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIU
Numar invitatie: 343938/18.03.2013
Denumire contract: Contractachizitie vaccin pentru uz veterinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIUCod fiscal: 4582955, Adresa: CALEA SURII MARI NR. 21, Sibiu, Telefon: 0269223069, Fax: 0269223753
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA SURII MARI NR. 21, Sibiu, Romania, cod postal: 550089, telefon: +40 0269/223069, fax: +40 0269/223753, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA SIBIUstr.Calea Surii Mari nr.21 Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractachizitie vaccin pentru uz veterinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie vaccin pentru uzveterinar impotriva bolilor la animale si a transmiteriiacestora de la animale la om.Avand in vedere ca se doreste suplimentarea in baza art.6alin 3 din H.G.925/2006, ofertantilor le ecste adus la cunostinta ca valoarea estimata este sub forma de interval, respectiv valoarea minima a intervalului (73000 lei fara TVA )reprezinta valoarea estimata prezentei proceduri( in functie de care se vor evalua ofertele), iar valoarea maxima (105000 lei fara TVA)reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Situatia prevazuta la art.6 din HGnr.925/2006 actualizata.
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 000 - 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentruparticiparea la prezenta procedura este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare .Cuantumulgarantiei de participare :1460 lei.In conformitate cu art.86 alin1 din H.G.925/2006, garantia se poate constitui prin: - virament bancar depus in contul RO70TREZ5765005XXX000190- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul 1A- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantum prevazut in prezenta documentatie.Perioada de valabilitate a garantieide participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitatea ofertei(va fide 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Prin exceptie, garantia de participare se poate constituisi la casieria unitatii D.S.V.S.A. SIBIU. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculataconform prevederilor art.278 indice 1 din O.U.G. 34/2006.Cursul valutar care va stala baza intocmirii garantiei de participareeste cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In baza prevederilor art.16 alin.(2)din Legea 346/2004 cu modificarilesi completarile ulterioare , garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlociiva fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz , operatorii economiciau obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din pretul contractului fara T.V.A. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cumodificarile si completarile ulterioare Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular 2A
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. cerinta obligatorie, Formular1, in cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte;cazier juridic pentru ofertant;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. cerinta obligatorie Formularul 2, in cazul unei asocieri formularul va fi completat de fiecare asociat in parte;Declaratieprivind calitatea de participant la procedura. cerinta obligatorie formular 3;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictelor de inerese) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(atat din partea subcontractantului cat si de tertul sustinator daca este cazul).In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Persoanele cu functie de decizie sunt urmatoarele: Tichindelean Serban director executiv, Brinza Monica Sanda ?ef serv.ec.si administrativ, Albu Ioan sef serv.SBAMB, Rad Nutu sef birou S.A.M.B.P.V.C.C., Flucus Flavius consilier B.S.A.M.B.P.V.C.C., Stanescu Cristiansef serv LSVSA, Olteanu Mirela jurist, Stanciu Doina ing.econ., Birsan Vasile consilier Comp.Achizitii, Fratila Gbrielaconsilier Comp.Contabilitate, Bleahu Mircea inginer, cerinta obligatoriecerinta obligatorie formular 4;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul unei asocierise va complete formularul3A si 3B.cerinta obligatorie formular 5;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Daca este cazul: Persoanele juridice straine vorprezentadocumente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii.pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006.Documentele prezentate vor fi insotite de traducere legalizata.Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, din care sa reiasa ca domeniul de activetate al ofertantului corespunde obiectului procedurii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certficatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Original sau copie lizibila cu mentiune , ,comform cu originalul, ,Vor ficalifica?i operatorii care au cadomeniu de activitate furnizareaproduselor care fac obiectulprocedurii de achizi?ie prin corespondent in codul CAEN din certificatulconstatator.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca este cazul).Autorizatie de punere pe piata/comercializareemisa pe numele operatorului economic Conform ordinului A.N.S.V.S.A. nr.187/2007 privind Codul produselormedicinale veterinare publicat in M.O.al Romaniei, ParteaI, nr.804 bis/26.11.2007 sau conform Regulamentului 726/2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar si de infiintare a unei Agentii europene pentru medicamente, publicat in J.O. nr.L 136/30.04.2004.original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul aferent contractului in ultimii 3 ani trebuiesa fie cel putin egala cu 146.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani.Conform art.188 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Conform art. 191, 192, 193 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer