Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de executie lucrari de constructii? CPV 45000000-7 Lucrari de constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 335821
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PARAU - Consiliul Local al Comunei Parau
Numar invitatie: 335821/21.09.2012
Denumire contract: Contractdeexecutie lucrari de constructii? CPV 45000000-7 Lucrari de constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PARAU - Consiliul Local al Comunei ParauCod fiscal: 4384613, Adresa: LOC. PARAU NR.214, JUD.BRASOV, Parau, Telefon: 0268/287112, Fax: 0268/287178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. PARAU NR.214, JUD.BRASOV, Parau, Romania, cod postal: 507155, telefon: +40 268287112, fax: +40 268287178, persoana de contact: MIHAI LIVIU POPENECIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC. PARAU NR.214, JUD.BRASOV, Parau, Romania, cod postal: 507155, telefon: +40 268287112, fax: +40 268287178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractdeexecutie lucrari de constructii? CPV 45000000-7 Lucrari de constructii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractdeexecutie lucrari de constructii? CPV 45000000-7 Lucrari de constructii- lucrarile prevad consolidarea, reabilitarea si amenajarea cladirii in care va functiona un Centru de informare turistica, sistematizare verticala (zid de sprijin) si sistematizare orizontala (regularizare parau necadastrat, amenajare parcare)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 432, 827 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.656, 54 lei (2% din valoarea estimata a Contractului); Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*)de 4.328, 27lei, respectiv 1% din valoarea estimata a ContractuluiGarantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria Primariei Parau.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat.Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de asigurari, Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partialeIn cazul constituirii garantiei de buna executie a proiectului prin scrisoare de garantie emisa de o societatebancara sau de asigurari, se va utiliza Formularul modelnr. 3 anexat.Restituirea garantiei de buna executie :70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garan?ie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima: completare formulare conform Formular 6 si Formular 7, privind neincadrarea in in situatiile prevazute in art. 180 si 181 din OUG 34;Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala sunt obligate sa dea declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c indice 1 si d). Se va completa Formularul 181 si se vor elimina prin taiere articolele ce nu facobiectul declaratiei acestor terte persoane.Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 8Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 22In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Popescu gabriel responsabil achizitii publice, Boanfa Maria Mirabela contabil sef si Bucelea Izabela Maria jurist.Cerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular nr. 23 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in oricare din formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. Termenul solicitat pentru emiterea certificatului constatator se va raporta la DATA DEPUNERII OFERTEI.Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabilSe prezinta ultimele bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, sau declaratiile de venit pentru persoanele fizice autorizate.Formularul model Nr. 11 si se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare ALTE DOCUMENTE CONTABILE in sustinerea cifrei de afaceri, Valoarea cifrei de afaceri mediepe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 432.827 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: - pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 leiSe solicita completarea Formularuluimodel Nr. 11 si se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)in cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare ALTE DOCUMENTE CONTABILE in sustinerea cifrei de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a realizat lucrari comparabile cu cea licitata in ultimii 5 anie va completa obligatoriu: Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar? completarea Formularului model Nr.9., Cerinta nr. 2Ofertantul are experienta in lucrari similarePrezentarea Formularului Nr.10 ?Experienta similara?.Se stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar (cladire publica) ca natura, in valoare de minim 432.827 lei.Referitor la acest contract se va prezenta certificare de buna executie. Respectiva certificare indica beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta nr. 3Recomandari de la beneficiariSe va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care executantul a realizat lucrari, Cerinta nr. 4Ofertantul va prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiierinte minime : Prezentare Formular privind utilajele, instalatiile si, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (completarea Formularului model nr. 14 si 15)Ofertantul sa aiba in dotarea proprie, in folosinta sau subcontractare, capacitati tehnice care sa asigure realizarea in bune conditii a lucrarilor licitate., Cerinta nr. 5Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiPrezentare Formularului Nr.12 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?. Se va prezentalista personalului de specialitate propus pentru indeplinirea contractului, inclusiv CV?uri (Formularul model Nr.13), diplome si certificate de calificare, sau alte documente prin care se atesta ca cerintele sunt indeplinite.Cerinte minime : - 1 RTE , - 1 sef santier- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Pentru dovedirea informatiilor solicitate se vor prezenta documente doveditoare (carti de munca, contracte, acord de participare la lucrare sau alte documente legale) Standarde de asigurarea calitatiiSe va prezenta ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere. In caz de inexistenta ISO 9001 se accepta certificate echivalente, vizate la zi, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Standarde de protectia mediuluiISO 14001 sau echivalent, in termen de valabilitate, cu vizele periodice emise in urma supravegherilor pentru domeniul aferent contractului. Nu sunt acceptate firmele in curs de certificare. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: ? pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (Pr min) se acorda punctajul maxim, respectiv: I. Pn = Pmax = 75 puncte, unde Pn = punctajul pentru pretul ofertat ? Pentru alt pret, Prn, punctajul se va calcula astfel: II. Pn = (Prmin/Prn)x Pmax;Prn sunt preturi ofertate si se exprima in RON fara TVA.
Durata de executie
25
Descriere: Durata maxima admisa este de 7 luni, durata peste care ofertase declara neconforma Durata minima acceptabila este de 3 luni, sub care oferta este declarat neconforma Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) se determina durata de executie medie a duratelor de executie ofertate (d.ex.m)b)pentru durata de executie ofertata egala sau mai mica decat durata de executie medie (d.ex.m) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv .c) pentru durate de executie mai mari decat durata de executie medie (d.ex.m) se acorda punctajul astfel : P(n) = [durata medie/durata(n)] x punctajul maxim alocat Nota.1. Termenul de executie a lucrarii reprezinta perioada in care ofertantul se obliga sa execute lucrarea
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, anexat prezentei Documentatii la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 19:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer