Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare privind achizitia de cartuse de toner pentru imprimantele Lexmark T642


Detaliu pentru invitatia numarul 334645
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Tribunalul Dolj
Numar invitatie: 334645/30.08.2012
Denumire contract: Contractde furnizare privind achizitia de cartuse de toner pentru imprimantele Lexmark T642
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul DoljCod fiscal: 4941447, Adresa: Str. Brestei, nr. 12, Craiova, Telefon: 0251/418612, Fax: 0251/419851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractde furnizare privind achizitia de cartuse de toner pentru imprimantele Lexmark T642
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de cartuse de tonerpentru imprimantele Lexmark T642.Valoarea estimata fara t.v.a.a contractului de achizitie pana la 31.12.2012 este de 117000 ron , cu posibilitatea prelungirii prin act aditional pana la 30.04.2013.O data cu formularele solicitate conform fisei de date a achizitiei va rugam sa depuneti in SEAP si formularul de contract (clauze contractuale obligatorii)scanat, dupa ce a fost insusit, respectivsemnat si stampilat.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2.Constituirea garantiei de participare se face in conformitate cuprevederileart.86 alin 1 dinH.G.nr.925/2006.3.Contul in care se va depune garantiaeste : Tribunalul Dolj, cont: RO30TREZ2915005XXX004806 , Trezoreria Municipiului Craiova, Cod Fiscal 4941447.5.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.6.Cuantumul garantiei de participare este de2340ron.7. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executiein procent de 10% din valoareacontractului fara t.v.a .Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilorart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010- formularul nr 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 34.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare .- formularul nr 4- formularul nr 135.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Preoteasa Carmen, Manager economic Mainerici Georgeta ; Comisia D.E.P.O.: Presedinte Lixandru Horia Alexe, Barbu Giani Marius, Barbu Adrian Constantin, Dorobantu Liliana, Dragusin Marcela, Comisia de evaluare: Presedinte Stoiculescu Catalin, Lambropulos Maria , Enculescu Cristian, Banica Violeta, Voica Mariea.6.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul trebuie saaibadreptul de a furniza bunurile ce fac obiectul contractului conform certificatului constatator de la ONRC ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.2.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va transmite autoritatii contractante , pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza in ultimii 3 ani .1.2. Se solicita minim o recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, conform art. 97^1 din H.G. nr. 925/2006., 2.Pentru cartusele cu toner se solicita ca acestea sa aiba capacitatea declarata conform standardului ISO / IEC 19752 pentru echipamentele laser monocrom. Se solicita prezentarea acestuicertificat, in copie, certificat de catre ofertantprin semnatura si stampila pentru conformitate.Nu se accepta standarde la care sursa cartuselor testate este firma solicitanta(gen ASTMF-1856).Nu se admit inlocuiri, echivalari, schimbari, modificaride subansambluri, componente, versiuni, revizii, etc. ale bunurilor oferite fata de cele certificate., 3. Ofertantii trebuie sa faca dovada calitatii produselor livrate prin descrierea continutului chimic al acestora.Ofertantii vor prezenta fisele tehnice de securitate (MSDS) emise in conformitate cuprevederile legale, in copie , semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul., 4.Mostre: - In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livraproduselece fac obiectul achizitiei in cauza , conform art.188 alin. 1 lit. e din O.U.G. nr.34/2006 , ofertantii vor prezenta obligatoriu cate o mostra dinprodusulofertat, inainte de deschiderea ofertelor.Mostrele vor avea inscris pe eticheta urmatoarele : denumirea produsului, codul, capacitatea sidenumireaofertantului Acestea vor fi insotite de un proces verbal de predare-primire, semnat de reprezentantii legali ai ofertantului si stampilat. In timpul evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a inspecta si testaprodusele depuse ca mostra.Mostrele vor avea inscris pe eticheta urmatoarele : denumirea produsului, codul, capacitatea sidenumireaofertantului .Neprezentarea mostrelor conform specificatiilor anterioare atrage aplicarea art.36, alin.2, lit.a din HG 925/2006 modificat.Mostrele depuse de ofertantii necastigatori se vor inapoia la data semnariicontractului.Mostrele depus 1.Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor - copie certificata pentru conformitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer