Achizitie publica - Contract de furnizare privind achizitia de echipament informatic si accesorii de birou( cartuse de toner , tastaturi, mouse)
Detaliu pentru invitatia numarul 324507
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324507/19.04.2012
Denumire contract: Contractde furnizare privind achizitia de echipament informatic si accesorii de birou( cartuse de toner , tastaturi, mouse)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul DoljCod fiscal: 4941447, Adresa: Str. Brestei, nr. 12, Craiova, Telefon: 0251/418612, Fax: 0251/419851
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractde furnizare privind achizitia de echipament informatic si accesorii de birou( cartuse de toner , tastaturi, mouse)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipament informatic si accesorii de birou( cartuse de toner , tastaturi, mouse)
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 498 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se solicita conf. art.43ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2.Constituirea garantiei de participare se face in conformitate cuprevederileart.86 alin 1 dinH.G.nr.925/2006.3.Garantia de participare se poate depune si cu numerar la casieria autoritatii contractante.4.Contul in care se va depune garantiaeste : Tribunalul Dolj, cont: RO30TREZ2915005XXX004806 , Trezoreria Municipiului Craiova, Cod Fiscal 4941447.5.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.6.Cuantumul garantiei de participare este de4524ron, din care: lotul nr. 1 = 12ron, lotul nr. 2 = 18ron, lotul nr. 3 =22ron, lotul nr. 4 =6ron, lotul nr. 5 =320 ron, lotul nr. 6 = 67 ron, lotul nr. 7 =57 ron, lotul nr.8= 3120 ron, lotul nr. 9= 21ron, lotul nr. 10= 7ron, lotul nr. 11= 48ron, lotul nr. 12 = 193ron, lotul nr. 13 =41ron, lotul nr. 14 = 473ron, lotul nr. 15= 7 ron, lotul nr. 16 =2 ron, lotul nr. 17= 34 ron, lotul nr. 18= 34 ron, lotul nr. 19=22 ron, lotul nr. 20=20 ron.8.Garantia de participare stabilita pe loturi este mentionata siin anexa B.9. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006;situatia retinerii unei parti din garantia de participare se aplica decat la Lotul nr.8.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantiebancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catreo banca din Romania.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executie numai pentru lotul nr. 8"Cartuse pentru imprimanta Lexmark T642", in procent de 10% din valoareacontractului fara t.v.a pentru acestlot.Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilorart. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul scrisorii de garantie bancara este recomandabil ca aceastasa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010- formularul nr 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare. - formularul nr 34.Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare .- formularul nr 4- formularul nr 135.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedinte Preoteasa Carmen, Manager economic Mainerici Georgeta, Consilier Burtea Marcela ; Comisia D.E.P.O.: Presedinte Lixandru Horia Alexe, Barbu Giani Marius, Barbu Adrian Constantin, Dorobantu Liliana, Dragusin Marcela, Comisia de evaluare: Presedinte Stoiculescu Catalin, Lambropulos Maria , Enculescu Cristian, Banica Violeta, Voica Mariea.6.Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Certificat constatator emis de catre ONRC - se poate prezenta in oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Precizam ca ofertantul trebuie saaibadreptul de a furniza bunurile ce fac obiectul contractului conform certificatului constatator de la ONRC ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.2.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va transmite autoritatii contractante , pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza in ultimii 3 ani.1.2Se solicitaminim o recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, conform art. 97^1 din H.G. nr. 925/2006., 2.Pentru cartusele cu toner se solicita ca acestea sa aiba capacitatea declarata conform standardului ISO / IEC 19752 pentru echipamentele laser monocrom si ISO / IEC 19798 pentru echipamentele laser color; pentru cartusele cu cerneala se solicita ca acestea sa aiba capacitatea declarata conform standardului ISO / IEC 2471. Se solicita prezentarea acestor certificate pentru fiecare produs ofertat, in copie, certificate de catre ofertantprin semnatura si stampila pentru conformitate., 3. Ofertantii trebuie sa faca dovada calitatii produselor livrate prin descrierea continutului chimic al acestora in conformitate cu SR ISO 11014-1/1998 menit sa asigure functionarea echipamentelor in conditiile tehnice prescrise de producator si sa elimine riscul datorat unui agent chimic periculos pentru angajati.., 4.Mostre: In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produceproduselece fac obiectul achizitiei in cauza , conform art.188 alin. 1 lit. e din O.U.G. nr.34/2006 , ofertantii vor prezenta obligatoriu cate o mostra pentru urmatoarele loturi: lot nr.5, lot nr.6, lot nr. 8, lot nr. 11, lot nr.12, lot nr.14, lot nr.17, lot nr. 18.Mostrele se depun pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Mostrele vor avea inscris pe eticheta urmatoarele : denumirea produsului, codul, capacitatea sidenumireaofertantului. Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita a depuneriiofertelor , incopie certificata pentru conformitate prin semnatura si stampila , prin care se atesta respectareade catre ofertant a standardelor de asigurare acalitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 10:49