Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare si instalare echipamente IT aferente obiectivului de investitii ?Modernizare corp A, B si Internat si extindere intre corp A si B la Colegiul tehnic Al. Papiu Ilarian din municipiul Zalau ?? cod SMIS 7723.


Detaliu pentru invitatia numarul 343735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 343735/11.03.2013
Denumire contract: Contractde furnizare si instalareechipamente IT aferente obiectivului de investitii?Modernizare corp A, B si Internat si extindere intre corp A si B la Colegiul tehnic Al. Papiu Ilarian din municipiul Zalau ?? cod SMIS 7723.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260/610550/149, fax: +40 0260/661869, persoana de contact: VIOLETA CONDE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Romania, cod postal: 450016, telefon: +40 0260/610550/144, fax: +40 0260/661869, Sala mica de sedinte , persoana de contact Brudasca Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractde furnizare si instalareechipamente IT aferente obiectivului de investitii?Modernizare corp A, B si Internat si extindere intre corp A si B la Colegiul tehnic Al. Papiu Ilarian din municipiul Zalau ?? cod SMIS 7723.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractulde furniz echip ITcuprindeCod CPV51610000-1 Servicii de instalarea comp, echip IT1. Echipamente IT corp internat1.1 Cod CPV 30213300-8 Calculator cu monitor- buc 6 conf fisei tehnice nr01 In1.2 Cod CPV 30232110-8 Imprimanta laser A4 ? buc 6 conf fisei tehnice nr02 In1.3 Cod CPV 48620000-0Sistem operare ? buc 61.4 Cod CPV 48900000-7 Office pentru scoala sa similar ? buc 6 conffisei tehnice nr03 In1.5 Cod CPV 48761000-0 Antivirus ? buc 6 conffisei tehnice nr04 In1.6 Cod CPV 48190000-6 Software educational ? buc 48 conffisei tehnice nr05 In2 . Echipamente ITcorp A2.1 Cod CPV 30213300-8Calculator cu monitor- buc 40 conf fisei tehnice nr01 A2.2 Cod CPV 48820000-2 Server cu sistem de operare preinstalat ? buc 1 conf fisei tehnice nr02 A2.3 Cod CPV 30232110-8 Imprimanta laser A4 alb-negru ? buc 8 conf fisei tehnice nr03 A2.4 Cod CPV 30216110-0 Scaner A3 color -buc 1 conf fisei tehnice nr04 A2.5 Cod CPV 38653400-1 Ecran de protectie pentru videoproiector? buc 1 conf fisei tehnice nr05 A2.6Cod CPV 38652120-7 Videoproiectorde tavan ? buc 2 conf fisei tehnice nr06 A2.7Cod CPV 39292100-6 Tabla inteligenta? buc 7 conf fisei tehnice nr07 A2.8Cod CPV 48620000-0 Sistem operare ? buc 402.9 Cod CPV 48900000-7 Office pentru scoala sa similar ? buc 40 conf fisei tehnice nr09 A2.10 Cod CPV 48761000-0 Antivirus ? buc 40 conf fisei tehnice nr10 A2.11 Cod CPV 48190000-6 Software educational ? buc 200 conf fisei tehnice nr11 A3 . Echipamente ITcorp B3.1 Cod CPV 30213300-8Calculator cu monitor- buc 22 conf fisei tehnice nr01 B3.2 Cod CPV 48820000-2 Server cu sistem de operare preinstalat ? buc 1 conf fisei tehnice nr02 B3.3 Cod CPV 30232110-8 Imprimanta laser A4 alb-negru ? buc 7 conf fisei tehnice nr03 B3.4 Cod CPV 30216110-0 Scaner A3 color -buc 1 conf fisei tehnice nr04 B3.5 Cod CPV 38653400-1 Ecran de protectie pentru videoproiector? buc 1 conf fisei tehnice nr05 B3.6 Cod CPV 39292100-6 Tabla inteligenta? buc 4 conf fisei tehnice nr07 B3.7 Cod CPV 48620000-0 Sistem operare ? buc 223.8Cod CPV 48900000-7 Office pentru scoala sa similar ? buc 22 conf fisei tehnice nr09 B3.9 Cod CPV 48761000-0 Antivirus ? buc 22 conf fisei tehnice nr10 B3.10 Cod CPV 48190000-6 Software educational ? buc 114 conf fisei tehnice nr11 B4 . Echipamente ITcorp de legatura4.1 Cod CPV 30213300-8 Calculator cu monitor- buc 3 conf fisei tehnice nr01 cl4.2 Cod CPV 30232110-8 Imprimanta laser A4 alb-negru ? buc 1 conf fisei tehnice nr02 cl4.3 Cod CPV 48620000-0 Sistem operare ? buc 34.4 Cod CPV 48900000-7 Office pentru scoala sa similar ? buc 3 conf fisei tehnice nr03 cl4.5 Cod CPV 48761000-0 Antivirus ? buc 3 conf fisei tehnice nr04 cl4.6 Cod CPV 48190000-6 Software educational ? buc 6 conf fisei tehnice nr05 clConform cerintelor din caietul de sarcini si din fisele tehnice FormulareF5
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 792 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei departicipeste6500, 0lei( a se vedea prevart.41, lit ( a ) din HG nr.71 / 2006 cu modif si compl ult )In cazul aplic prev art.278^1 / O.U.G. nr.34/2006 se va retine suma de 3277, 92 leiConstituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, in contul RO76TREZ5615006XXX000186, pt Primaria municip Zalau, cod fiscal 4291786. sau instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari , care se prezinta in originalsau se const prin dep la caseria autorit contract a unei sume in numerar sau OP sau fila CECcu cond confirmarii acesteia decatre banca, pana la data deschiderii ofertei.IMM-urilebenef de reduceri de 50%conform Legii nr. 346/2004, cu cond prezent dovezii de incadrare in IMM conform modelului prev in lege (Formularul 3).Perioada de valabilit este de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor egala cu perioada de valabilitatea a ofertei.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Scrisoarea de garantie bancara, elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, se complet conf Formular 11.Garantia de participconstitde of a caror oferta nu a fost stabilita castig se va returna numai dupa semnarea contracde achizitie publica de autorit contractantacu of a cazui of a fost desemnata castigat dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la data ex perioadei de valabilit a ofertei. Ca excep garantia de particip constit de op ec a carui of a fost stab castig se va returna numai dupa semn contr. si constit garantiei de buna executie Echivalenta leu/euro se determina conform cursului de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant de buna exec este 10% din valoarea fara TVA a contrde furnizIMM-urilebenef de red de 50% confLegii nr. 346/2004, cu cond prez dovezii deIMM conf (Formularul 3).Se constituie prin instr de garantare emis in cond legii de o societ bancara sauo societ de asig, care devine anexa la contract. sau prin ret succesive din sumele datorate pt facturi partiale. In acest caz op ecare oblig de a deschide un cont la disp autorit contract, la TREZ. Suma initiala care se dep deop ecin contuldeschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contrde furniz.Pe parcursul indeplinirii contr , autorit contracturmeaza sa alim acest cont prin ret succesive din sumele datorate si cuvenite op ecpana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna ex in doc de atrib. Aut contract vainstiinta op ecdespre vars ef, Contuldeschis este purtator de dob infavof.Aut contr va restit garantia de buna exec in 14 zile de la incheierea proces verbal de punere in funct a produselor , darare dreptul de a emite pretentii asupra acesteiain limita prejud creat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratieprivind eligibilitatea conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12A.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert , fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12B.In cazul unei asocieri sau sustinere de catre tert, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular, tertul sustinator are obligatia neancadrarii doar in prev. lit. a), c) indice 1 si d) ale acestei prev. legale;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraCerinta 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeModalitatea de indeplinire2.1.Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .2.2.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia generala a finantelor publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal), de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta inoricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata .Cerinta nr. 4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cuFormularul 13BIn Anexa I la Formularul 13B la acest formular solicitatsunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , acestea sunt: Capilnasiu Sandu Victor Radu, Cota Gabriela Daniela, Fazakas Nicolae, Nistorescu Radu Mihai, Potrovita Stelian, Ardelean Dorina Cornelia, Bagarean Monica, Balajel TeodorBirsan Cristian Claudiu, Bogdan Zsolt Miklos, Crisan Mariana Dana, Daraban Vasile, Dragos Raul Bogdan, Haller Otto, Hosu Ioan Valentin, Lakatos Alexandru, Lupa Ilie Ioan, Margin Gabriel Adrian, Muresan Cristian Rares, Muresan Rodica Maria, Pop Eugen, Rusu Daniel, SelingPop Rodica, Ticala Maria, Opris Doina, Sabou Gligore, Puscas Maria Erzsebet, Pop Angelica, Mirisan Maria, Brudasca Maria, Galea Anica, Hanga Delia, Mezei Mihaela Corina, Butcovan Ramona Maria, Tulai Ioan, Predescu Adina Claudia, Sandu Constantin, Gavra TereziaCuibus Mariana, Lipovan Ioan, Pausan Margareta, Pop Gabriela Ioana, Sabou Nela Marinela, Guset Lidia, Margin Silvia, Ardelean Claudia Florica, Muresan Loredana Viorica, Dobra Cristian Lucian, Pop Rodica Elena, Opris Traian, Contras Claudia Dorina, Pop Nicoleta Camelia.Modalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 13 B.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul areterti sustinatori, subcontractanti formularul va fi prezentat si pentru acestia. Asociatul, tertul sustinator, subcontractantul are obligatia neancadrarii in prev. art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletarea Formularului 12 C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Modalitatea de indeplinirePrezentarea declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- completarea Formularului 13D.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Documente de inregistrarePersoane juridice/fizice romane: Modalitatea de indeplinirePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990, in original, copie legalizata notarial sau copie certificata "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie rale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatoruluieconomic (obiectul contractului ) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORSCPrezentarea certificatului, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al operatorului economicIn cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte acest certificat.Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata .Persoane juridice /fizice straine: - Prezentare traduceri in limba romana, legalizate, a documentelor referitoare la inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente / echivalenteemise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici ), original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteOfertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Completarea Formularului B2 ? Informatii generale.Se solicita declararea mediei cifreide afaceriglobalepe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012, ), trebuie sa fie de cel putin 654.000 lei.In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile se va lua in consideraresi data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri de 50% pentru cerintele privind cifra de afaceri, conform Legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie: declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii, conform modelului prevazut in lege (Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte documentul mentionat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica1. Completarea Formularului 12E si a anexei acestuia..Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Lista va contine informatii despre cel mult 5 contracte de furnizare , similare cu obiectul prezentei achizitii / prezentului contract , contracte receptionate partial, receptionate la terminarea furnizariisau receptionate final, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, cu o valoare/valoare cumulata totala, fara TVA, de cel putin 327.000 lei.Declaratia va fi insotita de certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiari (copii ale partilor relevante din contracte/ copii procese verbale de receptive/recomandari/ documente constatatoare/orice alt document), din care sa rezulte obligatoriu date referitoare la: -partile contractante;
-obiectul contractului;
-perioada;
-valoarea;
-pagina finala cu semnaturi.In cazul in care ofertantul are un contract comun si pentru alte produse furnizate, va prezenta documente relevante din care sa rezultevaloarea produselor ce fac obiectul achizitiei .Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 22.1.Completarea Formularului 12H.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare produse2.2.Completarea Formularului 12 ILista personalului de conducere, a personalului responsabil direct cu indeplinirea contractului defurnizareSeva prezenta CV-ul personalului de conducere, responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica2.3. Completarea Formularului 12KSituatia privind tipul relatiilor contractuale cu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Se va acceptademonstrareadispozitiei ofertantului asupra specialistilor si prin angajament de participare, in cf. cu prev. art. 188 alin.1 lit.c) din OUG 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantiiDeclaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 12L.Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare ?Formularul12 M.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 din OUG nr.34/2006 ? completarea Formularului 13BOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de furnizare cu specificarea concreta a partii din contract care va fi indeplinita de catre acestia, in exprimare fizica si valorica. Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatiiPrezentarea Certificat ISO 9001 / 2008care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardulISO 9001:2008 sau echivalent, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional, Axa 3)
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer