Achizitie publica - Contract de servicii - aplicatie informatica integrata pentru proiectul ?CENTRU NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN JUDETUL VALCEA?
Detaliu pentru invitatia numarul 357029
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357029/21.01.2014
Denumire contract: Contractde servicii - aplicatie informatica integrata pentru proiectul ?CENTRU NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VALCEACod fiscal: 2540929, Adresa: RM.VALCEA, STR.GENERAL PRAPORGESCU NR. 1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250732901/103, Fax: +40 0250735617
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractde servicii - aplicatie informatica integrata pentru proiectul ?CENTRU NATIONAL DE INFORMARE SI PROMOVARE TURISTICA IN JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul ?Centru National de Informare si Promovare Turistica in judetul Valcea? presupune amenajarea si dotarea unui centru de informare si promovare turistica in judetul Valcea. In vederea asigurarii unui grad cat mai mare de acoperire a cererii de informatii turistice si imbunatatirii capacitatii de informare turistica locala si regionala, in cadrul proiectului s-a propus elaborarea unei aplicatii informatice integrate care sa permita, cel putin, realizarea si modificarea planurilor digitale ale judetului si a bazelor de date atasate, localizarea obiectivelor de interes turistic, determinarea traseelor, consultarea si imprimarea sau transmiterea informatiilor necesare turistilor pe dispozitive mobile ale acestora.Avand in vedere cele mentionate, este necesara achizitionarea serviciilor pentru elaborarea unei aplicatii informatice integrate, in conformitate cu prevederile cererii de finantare, care reprezinta Anexa IV la contractul de finantare nr. 2872/07.03.2012.
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 559 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.971 lei. Garantia de part. se va constitui in conformitate cu art. 86, alin. 1 din H.G. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat mai sus si valabila pentru perioada de 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul in care se poate face plata garantiei de participare este: RO66TREZ6715006XXX000142, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea, cod fiscal: 2540929. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alineat (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul Scrisorii de garantie bancara emisa de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este stabilita cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Banca al carei curs se va lua in calcul, este BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1 si alin 3 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 10 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Completarea Formular nr.12A.Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completare Formular nr.12B.Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz). Pentru tert se va evidentia solicitarea neincadrarii la punctele a, c^1, d.3.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: --Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.- Certificatele fiscalevor prezenta situatia datoriilor scadente raportata la luna anterioara datei limita de depunere aofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, conform art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru documentele solicitate, in copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare, ofertantului situat pe primul loc.4. Declaratieprivind calitatea de participant la procedura. -Completare Formular nr.12CAcest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Completare Formular nr.8Nota: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii oferteiindividuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. -Completare Formular nr.20.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele Consiliului Judetean Valcea Ion Cilea, Vicepresedinte Dumitru Persu, Vicepresedinte Bogdan Alexandru Pistol, Secretar al Judetului Constantin Dirinea, Director General Carmen Alexandrescu, Director General Mircea C-tin Predescu, Director General Bogdan Lastun, Director Executiv Florea Mierlus, Arhitect Sef Rozalia Harambasa, Director General Adj. Vasilica Mazilu, Director General Adj. Calianu Daniela; consilierii judeteni care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Mihaela Andreianu, Ion Belciu, Romulus Bulacu, Dumitru Gery Buse, Adrian Busu, Aurelian Carstea, Teodosie Filip, Gheorghe Folea, Tiberiu Octavian Georgescu, Petre Grigore, Remus Grigorescu, Mircea Iova, Adam Jinaru, Ioana Lita, Alina Lupu, Victor Marin, Claudia Militaru, Iuliana Moise, Alexandru Oproaica, Gheorghe Pasat, Remus Petrescu, Constantin Pirvu, Mircea Constantin Poenaru, Laurentiu Popa, Victor George Popescu, Stefan Prala, Aurel Simion, Victor George Stanculescu, Dumitru Tarasenie si Teodor Tranca.7.Informatii privind asociatii: -Mai multi profesionisti au dreptul de a se asocia cu scopul de a depuneoferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.-Profesionistii care se asociaza, vor prezenta in cadrul ofertei, Informatii despre asociere si Acordulde asociere ? Completare Formular nr. 16 si Formular nr.17.-In acordul preliminar, se va stabili liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.-Toti partenerii asociati trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.-Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie respectate de fiecare asociat in parte.-Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele si certificatele.-Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i)art. 5 alin. 3 dinOrdinul nr.509/2011.Pentru documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata, se accepta si copia lizibila a documentelor semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau traducere autorizata doar la solicitarea comisiei de evaluare ofertantului situat pe primul loc. Pentru persoanele juridice romane- -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului situat pe primul loc, i se va solicita inainte de incheierea contractului, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine-- Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a profesionistului (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta incopie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta incopie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu 280.000lei.In cazul asocierilor, reducerea de 50% se aplica doar daca toti asociatii suntIMM.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.(http: //www.bnr.ro/Cursuri-medii-3544.aspx)Se vor prezenta orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare., Cerinta nr.2.Tert sustinator . Sustinerea financiara, daca este cazul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. In cazul in care ofertantul este un grup de profesionisti, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de profesionisti isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e), modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), lit. c)^1, lit.d) si art .69^1 din O.U.G.nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1O lista aprincipalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantula prestat servicii similare la nivelul unui contractmaxim3contracte a carui/carorvaloare/valoare cumulata, este de minim 145.000 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor, lasand la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (2) lit.a) din OUG34/2006.Pentru echivalenta leu/alta valuta, daca documentele sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2Declaratie privind personalul responsabil cu realizarea contractului.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.in special pentru asigurarea controlului calitatii., Cerinta nr.3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., Cerinta nr. 4: Tert sustinator . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a ficalificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de profesionisti, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de profesionisti, isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), lit.c)^1, lit. d) si art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Subcontractarea este permisa cu respectarea conditiilor prevazute la art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 11(7) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Cerinta nr.1Dovada implementarii Sistemului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 17:30