Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilul din localitatea Codlea jud Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 321129
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 321129/06.03.2012
Denumire contract: Contractde servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilul din localitatea Codlea jud Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Iuliana Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractde servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilul din localitatea Codlea jud Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractde servicii de colectare a gunoiului menajer de la imobilul din localitatea Codlea jud Brasov
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 843.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar.de particip. 52 lei.Per.de val.gar.de part.este de 75 zile de la termenul lim de primire a of.Mod de const: prin virament bancar, in cont nr. RO 31 TREZ 7055005xxx000169 - Trez Sect 5 Buc, CF 4267060, printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc. banc.ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in orig.Form nr.11, sau prin dep.la casierie in numerar.In cazul IMM, cuant.gar.de part. sol. mai sus, va fi redus la jumatate. Pt demonstr.incadr. in categ.IMM ofert.va prez.in mod oblig. declar.pe pr.rasp.a reprez.legali ai intrep.interesate privind incadrarea in categ.IMMDeclaratia se va copl.conf. modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu mod. ult.si va fi prez. in orig.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Atentie. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia dereducerea cu 50%prevazuta de Legea nr.346/2004.In cazul emiterii de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1)din OUG nr.34/2006.N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise, de catre comisia de evaluare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.4 Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completaDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006) Ofertantii vor prezenta Formularul nr.4conform modelului din Sectiunea III ?modele de formulare, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular nr.5Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit.a, c^1, si d) din OUG nr.34/2006, "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Formular 17 se va prezenta in original si se solicitaconform Ordinuluinr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P., Formularul 14 "Declaratie privindevitarea conflictului de interese pentruofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1.Persoane cu functie de decizie: Stanciuc Matei ? director general;Dobre Cristiana? contabil sef, Verzes Mihaela ? consilier juridic, Bunghiuz Florin -sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai ? sef Serviciu Achizitii Publice, Dascalu Marian ? sef Serviciu Administrare Patrimoniu, -pentru persoane juridice romane1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA - Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avandmentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prinCaietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, eliberata de AutoritateaNationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice.Ofertantiivor prezenta documentul, in copie. Acesta va contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului 6 ? "Fisa de informatii generale"completat conform modelului din Sectiunea III ?modele de formulare.Documentul va fi prezentat in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de unoperator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr.8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer