Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 321935
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati
Numar invitatie: 321935/14.03.2012
Denumire contract: Contractfurnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului GalatiCod fiscal: 17094425, Adresa: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, Fax: +40 236417725/+4 0236479476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei, Nr. 138 b, Galati, Romania, cod postal: 800366, telefon: +40 236/417725/+40 236311086/+40 236311087, fax: +40 236417725/+4 0236479476, persoana de contact: Leontina Ragea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Galati, str. Brailei, nr. 138 b, Galati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractfurnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse paine necesare hranei zilnice a copiilor institutionalizati din centrele de plasament si casele de tip familial.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 734.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 2.614 LEI.Conform art. 278^1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatiaca nefondata , autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de: 1.307 lei. Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, conformart. 86(1) din HG 925/2006.O.P.in contul RO 38 TREZ 3065006XXX004555
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: FORMULAR 1 -ORIGINALIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR 2-ORIGINAL-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 a OUG 34/2006 .FORMULAR3 ? original (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.-Pentru completarea declaratiei - persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manon Emilia Cristoloveanu ?Director general, Catalin Vadana ?Director General Adj. Ec., Leontina Ragea ?Sef Birou Achizitii Publice, Sorin Dan Stroia - Consilier, Mihaela Hirlesteanu-Consilier, Elena Mitrofan ? Consilier JuridicDoina Mitrofan ?Sef CentruFORMULAR NR 4 - ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.FORMULAR NR 5 ? se solicita formularul datat , completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Documente edificatoare: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei ? copie xerox conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc.) utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare indepliniriiacurdului cadru de furnizare produse, intocmai cum este solicitat in specificatiile tehnice. Experienta similara: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ? prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a carorvaloaresa fie in cuantum de 50.000 lei.. Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR/BCE.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer