Achizitie publica - Contract prestari servicii
Detaliu pentru invitatia numarul 334807
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334807/04.09.2012
Denumire contract: Contractprestariservicii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIUCod fiscal: 27329472, Adresa: str. dan barbilian nr.20, giurgiu, Giurgiu, Telefon: 0246214204/109, Fax: 0246217416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Judetul Giurgiu, Romania, cod postal: 080027, telefon: +40 246214204/109 fax: +40 246217416, e-mail: [email protected], persoana de contact: Badulescu Grigorita.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Judetul Giurgiu, Romania, cod postal: 080027
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contractprestariservicii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de servicii si implica inchirierea a 2 buc.buldoexcavatoare cu functii multiple, a unui miniincarcator cu functii multiple si unui buldozer S 1500.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata in functie de care se vor elabora ofertele operatorilor economici iar valoarea maxima contine posibilele suplimentari de servicii similare.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 770 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 1.865 lei din care: lot nr.1=968 lei; Lot nr.2=259 lei;Lot nr.3=638 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, -declaratie? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน: Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -personele care aproba /semneaza documentele emise: Director General ?Mihalcea MarianDirector Economic- Ruse Sorin Marian-comisia de evaluare oferte: Presedinte : Vilcan ClaudiaMembrii : Ghetu PetreBibitu DanielSevastian IonelBaciu Elena-certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre: bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-declaratie privind calitatea de participant. -certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de primire a comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte originalul sau copie legalizata, in situatia in care, initial, certificatul a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale, 2.Bilantul contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani.Declaratie pe propria raspundere privind contractele de serviciiprestate in ultimii 3 ani, 2.a.Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, 2.b. Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractare, 3.Informatii privind personalul tehnic de specialitateDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, de la sediul societatii sau prin posta, pe baza unei solicitari, prin achitarea taxei de curierat in contul : RO60PIRB1900736816001000 deschis la PIRAEUS BANK GIURGIU.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 12:00